sunnuntai 11. syyskuuta 2016

First outfit with Givenchy Antigona

DSC05496 DSC05552 DSC05469 DSC05536 DSC05409 DSC05521

Bag/Givenhy
Knit/Zara
Pants/VeroModa
Watch/Gant
Scarf/Cubus
Shoes/Mango



Huh, tuntuu kun olis ikuisuus siitä että oon postannut asukuvia?! No mutta täältä pesee kera tuon uuden kaunokaisen. Se on vaan niin täydellinen että välillä löydän itseni vaan tuijottamasta sitä. Oon tottunut laukkuihin jotka vetää tavaraa sisäänsä mutta hei, tää on kyllä ihan oma lukunsa.. Yks päivä sateen yllättäessä pelästyin että hetkonen, mullahan on laukussa jopa sateenvarjo- yleensä kun moinen turhake jää kotiin muilta tavaroilta viemästä tilaa, ja auta armias sitä ininän määrää kun se sade sitten yllättääkin.. 

Ajattelin vähän rustata kuulumisia pitkästä aikaa nyt kun olis pieni hetki ennenkun jatkan muuttokamojen lajittelua. Tässä eletään tällä hetkellä aivan liian hektistä elämää että saa pitää itsekin oikeen kiinni että pysyy mukana. Ei se että töissä saisi olla aina vaan 24/7, mutta tämä muutto ja siihen kuluva aika ja vaiva ja ja ja... Ja sitten vielä tulee tälläsiä extempore juttuja, josta kerroin jo snäpissä. Vaikka mun piti, en muistaakseni laittanut tänne blogin puolelle sitä linkkiä, jonka sain kaverilta että mun pitäisi osallistua. Kyseessä on Specsaversin sähäkin silmälasimallikilpailu johon sitten osallistuin toukokuussa ja sittemmin se pääsi kaiken sählingin lomassa unohtumaan, kunnes mulle viikko sitten soitettiin; olet päässyt semifinaaliin! 
What- mihin? 

20 eniten ääniä saaneet pääsivät jatkoon, joista yksi olin siis minä. Sanoivat soittavansa jos pääsisi finaaliin, kolmen parhaan joukkoon. Arvaatteko jo? 
No se puhelin soi; sut on valittu finaaliin. 
He-he-hetkonen? Tottahan se sitten oli ja tässä on TOP3. Hui ja hai.

Sitten tuli pyyntö lähteä Helsinkiin perjantaiksi Gloria fashion showhun vieraaksi ja ei muutakun ylibuukattuja päiviä pidentämään entisestään, jotta saadaan yksi vapaapäivä viikolle. Hui hemmetti sanon vaan. Päivät venahtaa hirveiksi, mutta onhan sinne nyt vaan päästävä. 

Eli tällästä tää elämä tällä hetkellä on. Töitä, lisää töitä, töitä ja muuttoa, pakkailua, remontin suunnittelua ja sen alottamista, ratsastusta, koiria, suuria muutoksia (joista tulee lähipäivinä tietoa..), blogia parhaani mukaan, kavereita, parisuhde ja sitten tälläset kivat extemporet, joista kyllä pidän! Hyvä pitää itsensä kiireisenä ilmeisesti, niin menee aika nopeammin ja saadaan uuden kodin avaimet muka nopeammin. Odottavan aika kun on pitkä! 
Ainoa haittapuoli tässä hektisessä elämässä on se, että elämä on niin aikataulutettua ja suunniteltua niin kaverit jää vähemmälle. Tai, tuntuu että mä olen jäänyt tai jotenkin jättäytynyt vähemmälle. He kyllä ovat aivan liian tottuneita siihen että mä olen aina töissä tai väsynyt töistä, jonka takia en useinkaan pääse tai jaksa raahautua jonnekin, niin ymmärrän kyllä ettei jaksa kysellä mun perään. Se on tavallaan harmi ja välillä tuntuu aika yksinäiseltä, vaikken ole yksin. Voikohan noin edes sanoa?!
Nyt kun on isoja muutoksia tulossa, aion tehdä myös jotain tuolle mun kalenterille. En tiedä vielä mitä, mutta jotain on tehtävä. Toki on tulossa jo yksi iso iso iso muutos, joka edesauttaa mua ajankäytössä. Jos jatkuva multitaskaaminen vähän vähenisi.
Ois kauheen kiva.



jenny

6 kommenttia:

  1. Monta Lv:n shawlia sulla on ja missä väreissä? Kuvassa oleva Zaran neule on ihana, milloin olet ostanut sen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kaksi, sähkönsininen ja sitten se harmaakultainen. Virallisista nimistä ei oo muistikuvaa :D Neule on parisen viikkoa sitten ostettu; näkyi Tallinan ostosvideolla :)

      Poista
  2. Voitko esitellä joskus sun suosikki huulituotteita? :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat sävyt sun asussa, laukku pääsee hyvin esille vaaleiden sävyjen kanssa! ♥

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)