torstai 9. kesäkuuta 2016

Pure perfection

DSC03431

Okei, olin ehkä tosi tuhma. Mulla oli tällänen pieni shoppailulakko menossa ja tässähän on siis sen lopputulos. Jep, oon heikko ja mulla on ongelma kauniisiin esineisiin ja asioihin, joten suodaan tämä, koska ongelmahan ei ole ongelma jos sen myöntää. Mutta kyllä te pian ymmärrätte miksi ostin tän kaunokaisen, kun se tuli eräässä Facebook-ryhmässä vastaan. DSC03480 DSC03440 DSC03521 DSC03468 DSC03485 DSC03516 DSC03528 DSC03502 

Eli kyseessä on Saint Laurentin ihana ihana clutch ja laukku samassa paketissa, jonka sisällä on korttipaikat! Ihan uskomaton ilmestys. Tämä on siis ostettu käytettynä, mutta kuten esim logosta näkee- ei naarmun naarmua. Mulla käy vähän niin, että saatan selata 300 sivua laukkuja ja olla löytämättä mitään mikä mun vaativaa makua miellyttää. 
No, tämä paskiainen tuli vastaan ihan omalla Facebookin etusivulla ja tiesin heti. Onko outoa sanoa, että tää laukku sai mulle mahanpohjaan perhosia aikaseks, vaaai olikohan se jännitys koska jonoa oli ja mä vaan nyt halusin tän laukun... No loppu hyvin kaikki hyvin ja laukku löysi uuden kodin mun luolta! 
Se on täydellinen, en osaa muuta sanoa.



jenny

23 kommenttia:

  1. mikä ihana laukku! kyllä nää kannattaa ostaa pois kuljeksimasta jos vastaan tulee ;)

    VastaaPoista
  2. Ihana!! Mistä ryhmästä näitä bongaa?

    VastaaPoista
  3. Todellakin täydellinen laukku! Ääää, mäki niiin haluan ton!! <3

    VastaaPoista
  4. Wautsi, sopii sulle kuin nenä päähän! Tosi kätevän oloinen myös :)

    T.Janica

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks Janica! :) Tosi monipuolinen kyllä ja menee monen kanssa!

      Poista
  5. En tajunnutkaan et pidät tätä blogia, muuten olisin kehunut sulle että tää on yks mun lemppareista! Kiva että laukku pääsi hyvään kotiin vaikka vähän sitä on ikävä etenki tän postauksen jälkeen :D haha
    -Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AI sä luet tätä ;D No mut tuli kuitenkin viesti perille että kiva vaan kuulla ja kiitos ihanasta laukusta! <3 Hyvään kotiin pääsi kyllä, mut etköhän sä jonkun ihanuuden oo tilalle hommaamassa? :)

      Poista
  6. Siis aivan täydellinen yksilö <3!! Mulla myös menossa tällä hetkellä (laukkujen)shoppailukielto ja olisin kyllä itsekin aivan varmasti sortunut, jos tämmönen vastaan olis jostai putkahtanu :D itsellä alkaa olla sellanen tilanne, että melkeen täytyy myydä ensin joku laukku alta pois, ennenkuin uuden ostaa tilalle mutkun jossei millään haluis luopua mistään!!?!? ;D hirmu vaikeeta olevinaan x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ONNEKS sä Laura ymmärrät mua ;D Noo tässä kävi niin että myin lompakon ja kaksi laukkua hups tosta noin vaan pois että sai rahat kokoon tätä varten ;D Joskus kannattaa luopua ;)

      Poista
    2. Tuo on kyllä totta! Ja tommosen löydön jälkeen ei varmasti jää kaipaamaan niitä, mitkä jouduit uhraamaan ton eteen ;D!!

      Poista
  7. Ihanaa kun nykyään päivittelet tätä blogia useammin. :) Ja mikä kaunokainen tuo sun uusi laukku. 😍😍 Kiitos myös kosmetiikkasuosikit-postauksesta. :)

    VastaaPoista
  8. Voisiko yhtään enempää olla just sun näkönen laukku? :D tuon kelpuuttaisin myös itselleni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi tietkö kuinka hullun hymyn sait aikaseks tolla sun ekalla lauseella! Tuli jotenki sellanen hassu lämmin olo et vitsi te tiiätte noin hyvin mun maun :)

      Poista
  9. Tää on vaan niin täydellisen kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Enkä vaan voinut sitten jättää ostamatta <3

      Poista
  10. Upea laukku! Ja musta siinä ei oo mitään pahaa, että ostaa kauniita esineitä; elämä on liian lyhyt ja musta on hyvä nauttia asioista, joista tykkää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No just näin, oon ihan samaa mieltä sun kanssa! :) Mitään täältä ei mukaan saa joten miksei nauttisi siitä mitä täällä on. <3

      Poista
  11. Wau! Sopisi hyvin myös minun carderobiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti! Niin helppo väri yhdistää ihan kaiken kanssa :)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)