perjantai 3. kesäkuuta 2016

Fav cosmetics

Aina välillä pyydellään postausta lempi kosmetiikkatuotteista. Nyt tulee mulle uusia tuotteita, sekä luottotuotteita. DSC03387

Bohon ihanat luonnonkosmetiikkaluomivärit. Niin pigmenttisiä ja helppo levittää. Mulla on kolme eri sävyä, tää niistä lempparein! DSC03382

Sain aikoinaan näytteen tästä ja ihastuin välittömästi tähän meikinpoistoaineeseen. Siinä on hento tuoksu ja tehokas hyvästelijä meikille! Varmaan kuudes puteli menossa, joten voisin rankata jo kestosuosikiksi. DSC03379

Uudet tuttavuudet. Meikkivoiteita käyttäessäni tykkään sekoittaa kahta, tummempaa ja vaaleampaa omalle naamansävylle sopivaksi. Mielestäni niin saa myös erilaisen kuullon kasvoille eikä tulos oo niin sellanen tökö, miltä musta ainakin aina tuntui kun käytti yhtä sävyä. Plus kahden värin kanssa pelleilyssä on se plussa kun käyttää itseruskettavaa niin on välillä vaaleempi ja tummempi, että voi sitten näppärästi sekotella muuhun kroppaan sopivaksi! DSC03373

Ja meikkivoiteen kiinnittää uusi tuttavuus Nyxiltä, pysyy kuin tauti ja vasta 14 tunnin päästä huomasin t-alueen, ongelma-alueeni kiiltävän! 
DSC03370

Nämä loistavat Kevin Murphyn tuotteet sain jokunen aika sitten testaukseen blogin kautta ja voi pojat, miten hyviä voikaan olla! Täytyy sanoa että jäi mun hehkuttamat Aussietkin tokalle sijalle. Toiset putelit menossa ja mä en ihan herkästi lähde ostamaan tuotetta, josta mä ehkä tykkäsin. Joten jos kahdesti mun hyllylle pääsee niin saavutus sekin. DSC03363

On varmaan joku maailman yhdeksäs ihme, jos jollekin ei ole tuttu tämä Anastasia Bevery Hillsin Dip Brow Pomade kulmakarvageeli. Loistava tuote ja parhaimman lopputuloksen oon saanut aikaseks ihan heidän omalla vinokärkisellä sudilla. DSC03360

Kaksi lempparia hiusöljyistä. Tässä on vähän varaa panostaa ja pihistää. Moroccanoil on lähellä mun sydäntä sen tuoksun ja kiillon takia, mutta tuo halvempi markettiyksilö ajaa melkein saman asian, ilman yhtä hyvää tuoksua. DSC03357

Paria kolmea itseruskettavaa kokeilleena tästä on tullut uusi lemppari! Ainoa miinus on, että se kuivuu nopeasti iholle, mikä alkuun oli vähän rasittavaa mutta nyt se kääntyi vaan eduksi kun näkee mihin on levittänyt ainetta. Suht mieto haju ja pysyy iholla hyvin! DSC03354

Voi kyllä, niin harvoin kun mä lähden johonkin hypeen mukaan niin täytyy sanoa että nyt vietiin Jennyä niin että moikkuli vaan. Tätähän siis lätätään meikkivoiteen alle kosteuttamaan ja toimittamaan primerin virkaa. Loistava keksintö! DSC03346

Haha, tää huulirasva on jo ihan legenda. Aloin käyttämään tätä jo lukion alkuaikoina ja tutut tietävät mun addiktion tän kanssa. Siis multa löytyy näitä puteleita kaikkialta. Jos sanon että mulla 30 kappaletta noita, niin en valehtele ollenkaan. En vaan voi hehkuttaa tota tarpeeksi. Hoitava mutta samalla kiiltoa tuova, muttei jää tahmeaksi ja niin upea huulilla. DSC03340

Ja kaikkien aikojen lempihajuvesi, Michael Korsin Sexy Amber, toinen ellei jo kolmas pullo menossa. Käykää tuoksuttamassa jos ei oo vielä tuttu! DSC03393

Sijalla kaksi hiustenpesussa, ollut jo monen monta vuotta! Onneks saa nykyään jo ihan Suomesta marketeistakin. DSC03397

Tyyris, mutta riittoisa ja erittäin hoitava. Tässäkin on Moroccanoilille ominainen ihana tuoksu, josta tulee tuulahdus mikä vie sut samantien johonkin valkoiselle hiekkarannalle turkoosin veden ja rusketuksen luokse.  DSC03401

Tätä palettia on käytetty orjallisesti. Youtubessa on paljon videoita tästä paletista, kannattaa käydä tutkimassa. Hinta on alle 20 euroa ja sisältää 3 eri highlighteriä sekä muistaakseni 8 kappaletta luomivärejä, ja ihan tajuttoman pigmenttisiä sellaisia! DSC03408

Morot vaan ABH:n överikalliille contour-kitille kun tän löysin Nyxiltä. Hintaa oli sen vähän vajaa 25 sen sijaan että olin tottunut maksamaan ABH:n reippaan 60e.  DSC03404

Huulimeikistäkin on kyselty. Tässä on mun kolmikko (plus toki se Dermosilin huulirasva:D). Tota huultenrajauskynää käytän kun haluan mattaiset huulet, vetelen sillä menemään vaan ja sen päälle joskus lisään sitten noita huulikiiltoja. Hyviä ja edullisia.



jenny

7 kommenttia:

  1. Dermosilin huulivoide on kyllä ihan pop! :) Erisanin puhdistusgeeli on ollut mun luottotuote forever, mutta voisinpa kokeilla tota Herbinan putsariakin. Onpa kiva taas lukea näitä postauksiasi pienehköjen taukojen jälkeen. Mii laiki!

    Aurinkoa päivääsi,
    Tintti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan huippu! :) Suosittelen kokeilemaan, se on vaan vitosen häviö jos ei toimisi, mutta uskoisin kyllä- poistaa tehokkaasti meikin.
      Kiitos Tintti ihana kuulla ja vielä ihanempaa että jaksat roikkua mukana vaikkakin näitä taukoja on ollutkin :)

      Poista
  2. Toi on kyllä ihan mahtava toi Nivean aftershave :D ! Ite oon kans aivan head over heels! Mulla on aina ollu ongelmana se ettei meikkivoide levity kunnolla mutta ton ku lättää alle ni kyllä levittyy ja pysyy hyvin!

    Ite oon käyttäny sitä UD:n allnighteriä setting sprayna ja just loppui yks puteli. Oon nähny tota NYXiä nyt aika paljon ja sitä on kehuttu ja tässä just funtsailen että pitäiskö kokeilla sitä. Onko sulla kokemuksia UD:n allnighterista ja osaatko sanoa miten se mahd. eroais tosta NYX:in tuotteesta? Mulla muuten toiminu tosi hyvin mutta siinä on aika voimakas haju mikä pistää välillä häiritsemään ku sitä suihkutan kasvoille..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on ihan uskomaton! :D Miten sitä aikasemmin ei oo keksitty!
      Valitettavasti mulla ei oo kokemusta tosta UDn tuotteesta mutta jos siinä haju on mikä häiritsee niin tuossa Nyxin ei kyllä ole juuri mitään hajua! Onkohan siitä mitään testeriä sokoksella esim? Voisit käydä testaamassa pistääkö nenään, vaikka en kyllä usko, nimittäin suosin itse aika mietotuoksuisia tuotteita välttääkseni päänsäryt ja pahat olot :D

      Poista
    2. Muuten hyvä mutta asun täällä Seoulissa ni Sokokselle vähän hankala XD Mut toi ois kyllä kiva jos siinä ei mitään vahvaa hajua ole.. nimittäin vähän pistää häiritsemään kun siinä joka päivä kylpee ja haju ihan sietämätön... oon vaan koittanut kestää sitä koska se on muuten niin hyvä tuote :/ Mutta kiitos !! Mä koitan sen metsästää täältä jostain ja kokeilen ! :)

      Poista
  3. mikä tuon bohon luomivärin sävyn nimi on? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, se on kulunut pois! Oisko joku rose tms..?!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)