tiistai 3. toukokuuta 2016

VAPPU

DSC01615 DSC01561 DSC01633 DSC01712 DSC01567 DSC01520 DSC01508 DSC01866 R61XB DSC01625 DSC01656 DSC01767 DSC01527 DSC01639 DSC01864

Hui ja hai, nyt on vappu vietetty ja siitä toivuttu! Oltiin siis Siljan ja hänen miehensä luona sekä paikalla oli myös Siljan sisko miehineen. Lauantaina lähdettiin mun töiden jälkeen kohti määränpäätä, kunnes mä sain päähäni haluta itselleni vappupallon. Jenny 24 vuotta ja kauhea inu, josta ei yli päästy eikä ympäri ennenkuin löysin mieleisen, hehheh.. 
Perille päästyämme tuotiin heti drinkkilasi käteen ja mä kaivoin vappurekvisiitat ja tunnelma oli taattu. Ilta sisälsi herkkuja, grilliruokaa, naurua maha kippurassa, kuvien ottoa, karaokea, saunomista, ilmapallojen kanssa temppuilua, lempparimusiikkien muistelua aamuvarhaiselle... Ei voi muuta sanoa, että kyllä on kiva olla hyvällä porukalla ihan kotibileissä ilman mitään baariin menostressiä. 
Toivottavasti teidän vappu oli yhtä onnistunut kun meillä!


jenny

8 kommenttia:

  1. Kuulostaa hauskalta vapulta :) Ja ihanan paljon teillä ollu kaikkea rekvisiittaa, oon vähän kade! Mä en saanu edes vappupalloa :( Okei oma moka, kun en raaskinut ostaa niillä hinnoilla, mutta jäi silti kaivelemaan haha!

    Btw ootte molemmat kyllä sellasia kaunottaria että huhheijjaa ♥

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään just panostaa tälläsiin kun kerran vuodessa on ja viime vappupallostakin oli jo vuoooosiaaaa! Joten soin sen itsellleni :) Ens vuonna säkin Erika!
      Me kiitetään<3

      Poista
  2. Ei tätä voi kyllä kattoo ilman et tulis kauhee nälkä ja grilliruoka himo!!! Ai että oon niin onnellinen että kesä on taas täällä :D haha. Hauskan näköstä ollu teillä ja ruuat 5/5

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silja ja hänen mies panostaa kyllä niin että kateeks käy <3 Sama täällä! Siis niin hienoa, kunpa hienot ilmat jatkuis!

      Poista
  3. Jäätävät kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun ilmaisit mielipiteesi noin kivasti, niin mitä luulet saavuttavasi sillä? :) Että pahoitan mieleni ja poistan ne ollakseni mieliksi sulle? C'moon nyt aikuinen ihminen, käytöstavat käytöstavat!:) Ihanaa ja valoisaa kesää sinulle!

      Poista
    2. Mun oli pakko skrollata kuvat takasin ylös ja kyllä piti siristellä että mitkä v*tun jäätävät kynnet?!?? Mitkä mä näin niin on oikein sirot ja neutraalit:) Harmi, jos väen vängällä joutuu keksimään loukkauksia. Mulla ois spesiaalipaikka noin negatiivisille ihmisille, mutta kaipa se on tarpeeks iso rangaistus kun joutuu elämään itsensä kanssa.

      Sulle Jenny ihana alkavaa kesää, ehkä muistakin meidän sähköpostiviestittelyn missä kerroin omista kiusaamisjutuista. Sun vastauksista oli apua ja tosi paljon iloa<3 Harmittaa, kun sinunlaiselle ihmiselle tulee kuraa niskaan vaikka et todellakaan ole sellaista ansainnut!

      Riina

      Poista
    3. Hei Riina :) Haha, no joo! Nää nyt on näitä pää perseessä eläviä ihmisiä, joilla ei vaan ole koskaan mitään kivaa sanottavaa ja sit puretaan pahaa oloa olemattomiin asioihin ja yritetään olla ilkeitä siinä kuitenkaan onnistumatta..:/
      On ihan törkeen hienoa kuulla, että mun vastauksista on ollut sulle apua, ehkä parasta palautetta.<3 Toivottavasti asiat on paremmin nyt! Ja on vaan ihmisiä, joille pitää ummistaa korvat ja silmät vaikka heittävät lokaa kuinka paljon tahansa.:)
      Kaikkea hyvää Riina<3

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)