tiistai 19. huhtikuuta 2016

Alive

DSC00959
IMG_6292 Kukkuu, ollaanko siellä vielä kuulolla? 
Kuukauden vahinkotauko kirjottelusta tapahtui monesta syystä. Tai oikeestaan, en tiedä mistä edes alkaisi selittelemään, vai selittelisikö ollenkaan? No, tälleen tiivistettynä: kriisi tapahtui. Niin työssä, parisuhteessa, itsessä kuin kaikessa muussakin ympärillä olevista asioissa. Yhtäkkiä kaikki vaan ärsytti ihan suunnattomasti ja se ärsytys, oh boy, se ärsytys vei musta kaiken energian. En ees muista viimeisestä kuukaudesta muutakuin jatkuvan ahdistuksen, jolle ei oikeestaan ollut mitään yksiselitteistä syytä. Kaikki oikeastaan alkoi mun synttäreiden jälkeen ja eskaloitui aika hurjiin oloihin. Pidempään blogia seuranneet on tietoisia mun ikäkriiseilystä ja jopa itse pitänyt tota vähän humoristisena heittona tässä iässä kuitenkin, mutta nyt ei naurattanut. Ei ollenkaan. Nyt kuitenkin on jo olo parempi, huomattavasti parempi. Joku kevätmasennus, tiedä sitten. Katotaan miten lähtee sujumaan elämä kohti kesää.
DSC00913
No nyt joku katsoo että tollanen intro ja alkoholia kuvissa, että moro vaan. Hah, oon pitänyt itteni vielä kiireisempänä kuin normaalisti, sillä aloin inhoamaan itsessäni sitä että kotiin tultuani menin joko päikkäreille tai sohvalle. Snapchatissa (@jennynnynnyn) on näkyillyt mun älyvapaita juttuja viimiseltä kuukaudelta ja myöskin tästä keissistä, mistä nämä kuvat on! Päästiin SiljanPipsan sekä Veeran kanssa pienelle viinimaistiaisretkelle viikko sitten torstaina. 
Jep, torstaina. Mais-te-le-maan viinejä, torstaina. You got the twist? 

IMG_6256 DSC00932
Tutustuttiin tulevan kesän viineihin ja voi moro miten tuli kaipuu nurmikon tuoksua, kertakäyttöastioita sekä piknik vermeitä. Saatiin vähän bloggaajamimmien (meidän hurjien neljän) kesken neuvoteltua pientä kesäviihdykettä meille joku kaunis päivä...
Täytyy sanoa, etten oo varsinainen viinien ystävä ollut, ja varsinkin kuivat viinit (punaset ei mene ollenkaan) saa mun ikenet vetäytymään ja kurkun muuttumaan saharaksi, joten ne on jäänyt muille hörppijöille. Oli näppärää, kun päästiin näin maistelemaan monia erilaisia viinejä ja sai jopa ihan hyvällä omallatunnolla kaataa ämpäriin karsean makuiset. 
DSC00922 186 DSC00949 Jotta piknik/grilli/kesäfiilistely ei yhtään helpottanut, saatiin aivan älyttömän hyvää ruokaa viinien kanssa nautittavaksi. Siis ihan älyttömän hyvää. Olin jopa sen verran rohkea siinä vaiheessa iltaa (kiitos viinien heheh...) että maistoin elämäni ekan kerran bataattia ja tota salaattia, jonka nimenkin sitten jo hukkasin. Snäpissä oli mun ja bataatin ekasta kohtaamisesta videonpätkä, joka aiheutti aikamoista huvitusta. Niin ja tiedoksi; oon hyvinkin ruokarajoittunut, joten tää oli big deal mulle :D
Bataatti vei kielen sillon mennessään alkujärkytyksen jälkeen niin pahasti, että kokeilin valmistaa bataattia kotonakin, selvinpäin. Juu ei, joko se oli se viini tai sitten mun bataatinkäsittelytaidot oli sitä mitä yleensäkin mitä mun oleminen keittiössä on; yhtä turhan kanssa. DSC00929 268 
Ja tältä näytti sitten loppuilta, minä sivistyneesti ihmisten keskellä. Seuraavana päivänä oli hyvä herätä töihin aamulla. No eipä oo ennen ollut viininmaistajaisia, joten pistetään sen piikkiin!



jenny

11 kommenttia:

  1. Toi sun laukku on aivan ihana <3

    VastaaPoista
  2. Seuraan sua snäpissä ja sulla on aina välillä snäppejä, kun käyt ratsastamassa. Onko heppa sun oma vai käytkö ratsastustunneilla jossain? Ja millä tallilla käyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo oma! Ratsastan kaverini hevosta Toukarissa :)

      Poista
  3. Mistä noi sun ihanat housut on?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuva! Ne taitaa olla jostain reissusta, lyö meinaan sen verran tyhjää :/

      Poista
  4. Tosi nätti asu ja nainen.
    Meikäläinen potee myös kevätmasennusta, josta ei niin paljon puhuta ja vouhkata kuin kaamosmasennuksesta.
    Lisääntyvä valo, ja se, että nyt on pakko olla onnellinen keväästä kuten muutkin pistää mut matalaksi.
    Ihmiset öyhöttää vaatteista ja puutarhasta ja suunnittelevat kuin hourupäät sitä ja tätä.
    Jotenkin mun psyyke ei sitä kestä. Olo helpottuu kun puihin tulee lehdet ja elämä menee kesäuomiinsa. Kesä on yleensä ihanaa aikaa.
    Tämän kanssa olen elellyt jo vuosia, ja tänä vuonna se tuli tosi voimakkaana.
    Mulla auttaa liikunta pitämään pään kasassa.
    Alkkomahooli ei ole hyvä lääke ( ei sillä, että epäilisin sinun siihen ratkennee) se vain lisää pahaa oloa, lihottaa ja turvottaa.
    Ymmärtävät tervehdykset sinne Poriin- vanhaan kotikaupunkiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos- kehuista ja ymmärryksestä! :) Hyvin paljon oon sun kanssa samoilla linjoilla kyllä! Ja ei, ei olla alkoon retkahtaneita ;D

      Poista
  5. Oot vaan niin ihanan aito ja sun humoristinen ote iskee muhun loistavasti. Toi vika kuva sai mut oikein hymyilemään hölmönä täällä ja piristystä totta vie kaipasinkin, joten kiitos siitä :D Aurinkoisia kevätpäiviä Jenny, toivottavasti sielläkin päin piristytään jo pian kriiseilyjen jälkeen! (Ps.Ymmärrän sua ikäkriisissä erittäin hyvin, mä täytän kohta 25 ja mulla on jäätävä kriisi siitä - kaikki tuntuu ottavan sen läpällä, mutta läppäheittojeni takana piilee oikeakin ahdistus asiasta hrr :D)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no voi kiitos Erika!! :) Kiva kuulla et mun pöllöilyt nauratti- ei aina oo niin vakavaa ;) Eiköhän tää tästä kohta, kun kevät oikeesti alkaa ja kesä tulee <3 JUU,mä niin tiedän ton hehehe läppä vaan mut oikeesti, huhhuh..:D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)