keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Spring feelings

DSC00446 DSC00298 DSC00287 DSC00323 DSC00274 DSC00367

Watch/Marc Jacobs
Shoes/Timberland
Bag/Michael Kors
Dress/House of Brandon (saatu)
Faux fur vest/Boohoo
Beanie/Zalando
Sunnies/Bubbleroom

Oi ja voi, niin se vuosi taas olis vierähtänyt.. Blogi täytti 3 vuotta ja meikäläinen vanhenee (lue: paranee) taas vuoden. How on earth, jos sopii kysyä? Tässä sitä kuitenkin ollaan, muutamaa tuntia vajaa 24 vuotta kun tätä kirjotan ja silti samalla luukutan Disneyn leffamusiikkeja taustalla, osaten jokaikisen biisin ulkoa, joita oon ehkä pakonomaisesti kuunnellut tässä yrittäen entisestään jotenkin lapsellistua, sillä heheh, ehkä jotenkin tuntuu niin kauheelta ajatukselta se, että mun äiti alkoi odottamaan mua mun ikäsenä. Terveppä terve, mikä vauvakuume, mikä aikuistuminen? Missä välissä sellasia pitäis ehtiä miettimään, onneksi kumpaakaan edellämainituista ei kuulu mun aikatauluun kuitenkaan vielä. 
Oon viime aikoina vetäytynyt miettimään ittekseni asioita; ikää tulee, onko tää elämä sitä mitä haluan? Muistan pikku-Jennyn, joka vannoi kautta kiven ja kannon että yliopistoelämä täältä tullaan, ulkomaille muutto heti kun täysi-ikäisyys on plakkarissa, oma hevostalli ja niin edelleen. Se olis hemmetin näppärää, jos joku sanois sulle että näin sun tulee elää sun elämä. Näin se kuuluu tehdä, tää on sun hommas ja tässä sun työ.. Mutta kuten tiedämme, ei niin vaan toimita. 
Minne tästä vois reklamoida? 
No anyhow, pidän tässä huomisesta lähtien pienen talviloman tai no, lähinnä pidennetyn viikonlopun. Siihen kuuluu poistuminen Suomen rajojen ulkopuolelta ja shoppailua. Ei huono? Täytyy katsoa, jos vaikka Tukholma tarjoais jotain itelle, olis yks tai kaks pientä juttua mielessä, mutta lähinnä lähden rentoutumaan ja ihmettelemään.. 
Ehkän jopa vähän terottamaan mun ruotsinkieltä, siitä onkin ikuisuus kun on saanut viettää aikaa Ruotsin maaperällä veivaten kunnon svedua. Niin ja siis niille jotka eivät tiedä, oon asunut länsinaapurissa muutaman vuoden lapsena ja Suomessa vielä käynyt ruotsinkielistä koulua ja vasta nelosluokalla vaihdoin suomenkieliseen kouluun. Ruotsin puhuminen tapahtuu lähinnä neljän promillen pöhnässä ja sillon se sujuukin- kun ei tuu mietittyä liikaa!



jenny

9 kommenttia:

  1. Sanonpa taas samaa että sä olet aivan jäätävän upea nainen! Huuleskin on nyt pöörfect sopii naamaan enemmän ku täydellisesti! Mäkin haluannnn :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitos sinulle!! <3 Mieletön kommentti!:) Kannattaa ottaa. Itseä harmittaa etten aikaisemmin ottanut :/

      Poista
  2. http://www.bubbleroom.fi/fi/asusteet/naiset/77th-flea/aurinkolasit-silm%c3%a4lasit/fat-sunglasses-black onko nää nuo aurinkolasit? Unohin kysyä äskeisessä kommentissa! Näyttää semmosilta aurinkolaseilta jotka vois sopia mulle, ja se on harvinaista se ;D

    VastaaPoista
  3. itsellä samanlaiset ajatukset mielessä, miten ihmeessä aika vaan kuluu?? koko ajan vuoden vanhempi. Ja joo äitini odotti minua n, 5 vuotta nuorempana jo entä minä olen. Enkä ole tänä aikana saanut kuin hädintuskin yhden tutkinnon tehtyä, työkokemusta ei juuri ollenkaan(koska töitä ei vaan ole).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahdistavaa! Kun 20 v tuli täyteen tuntuu että yks vuosi vastaa kahta:( Harmittavasti on kyllä töitä ja tuntuu että on paljon nuoria jotka ei vaan pääse haluamiinsa kouluihin ei millään.. Itekin ajatellut ehkä joskus palata koulun penkille mutta mutta... We shall see ;D

      Poista
    2. niinpä :/ ylä-aste ja lukio meni niin hitaasti ja pari vuotta sen jälkeen, sit yhtäkkiä ei ees kauaa niin kolkuttelee 30...tuntuu monesti et oonko ainut jolla samanlaisia tuntemuksia kun muut tuntuu ehtivän tekeen niin paljon ja tuntuu että kuluuko mul jotenki nopiammin aika kun vaikka tekis kuinka niin ei ehdi silti. Ja sit taas välil ei ees jaksa.
      itsekin tein tutkinnon alalta joka oli toisena mun listalla, eka olisi kiinnostanu enemmän mutta niin vaikea päästä eikä onnistanut millään. Ihan tyytyväinen olen muuten mutta työkokemuksen puutteen takia pelkään että saanko ikinä mitään töitä.

      Poista
  4. mitä kasvomeikkejä käytät? eritoten meikkivoide kiinnostaa. näytät täydelliseltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://challengethefashion.blogspot.fi/2016/02/makeup-video.html :)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)