perjantai 18. maaliskuuta 2016

Louis Vuitton

DSC00616 DSC00624 DSC00633 DSC00636 DSC00649 DSC00653 DSC00669 Nimetön DSC00839

Siinä se on. Se on täydellinen. Mun ensimmäinen Vuittoni, rehellisesti rakkautta ensisilmäyksellä- St Germain MM. 
Mähän siis lähdin Ruotsista hakemaan Pradan laukkua, mutta jotenkaan en osannut päättää kahdesta väristä ja sanoinkin miekkoselle, että mennään käymään Vuittonilla vielä ennenkuin teen päätöksen. Luonnollisesti Pradan myyjätär elää varmasti vieläkin siinä toivossa että meikäläiset lähti lounaalle ikäänkuin pähkäilemään, kumpi vai kampi. 
Kiertelin ja kaartelin Vuittonilla ja viimeisellä vitriini-kassa-systeemi-pöydän alaosassa näin tämän laukun. Siihen mä jämähdin kuin sydänsilmäinen emoji. 
Sanotaanko että se 20 minuuttia kun odotimme palvelua oli ehkä pisimmät hetket hetkeen ja tekikin alkaa mieli polkea maata ja rääkyä kuin pieni lapsi, joka ei saa heti tahtoaan läpi. Halusin tietää, mahtuuko laukku edes sinnepäin mun budjettiin, vai löntystäisinkö takaisin Pradalle. 
No, budjettihan ylittyi yllättäen mutta ei liikaa, etteikö tuo minun toinen puoliskoni olisi sen verran voinut osallistua mun synttärilahjaan, varsinkin kun hän haluaa aina päästä helpoimmalla ilman miettimistä.

Siinähän se on nyt, mun ihka eka Vuittoni. Ei kuulemma laukku voi enää enempää kantajaltaan näyttää!


jenny

23 kommenttia:

  1. Ihana! Ei sellanen ns perinteinen Vuitton. Rakastan tota väriä <3

    VastaaPoista
  2. Upeahan se on. Ei ihme, että rakastuit. Mä pysyttelen poissa tuolta naapurimaalta, että pysyy rahat tallessa. Jos vielä alkaisin laukkuja ostelemaan, saattaisi tuo mies erotella meidän taloudet 😜.

    Mukavaa perjantai-iltaa 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, mutta kun näitä pirulaisia saa tuolta pääkaupungistakin...;D Noh noh eikai! Kyllähän itseään saa välillä hemmotella, nimimerkillä jo seuraava laukku mielessäin ;D

      Samoin sinne 8)

      Poista
    2. Hiiii saako udella seuraavan laukkusi merkkiä? :) Vai onko se vielä salaisuus ;) Ja entä mitä Pradan laukku vaihtoehtoja mietit? Sulla on niin hyvä maku laukuissa en kestää!!

      Poista
  3. Heti kun kuulin et oot ostanut Vuittonin, mulle tuli mieleen emprenahka tässä sävyssä :D Sopii sulle täydellisesti! Varoitus...koukkuun jää helposti.

    Terv. Janica

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vai?! Eikä ;D Aika hyvin :) Onneks harva LVn laukku on mua sytyttänyt, ainakaan tähän mennessä, joten pidetään pientä toivonkipinää yllä ettei ihan lapasesta lähtis ;D

      Poista
    2. Aika hyvä arvaus oli tosiaan juu :D Itse aikoinaan inhosin LV-laukkuja, varsinkin monogrammia..Mut jossain kohtaa vaan kolahti, nyt ihan lovena niihin melkein kaikkiin! Canvas on niin kevyt ja kestävä materiaali varsinkin isoissa laukuissa tykkään, jotain pienempää vois kans ajatella nahkaisena.Hinnat kyllä takaa,ettei kovin usein tule osteltua.Onnittelut vielä hankinnasta <3

      Poista
  4. Hei vau! Onpa todella hyvännäköinen Vuittoni!! :)

    VastaaPoista
  5. Ah mikä laukku! Mä en edes tiennyt, että LVllä tollasia laukkuja on, mut toi sopii sulle kyllä kun nenä päähän! :-) Ja etenkin toi sävy, täydellinen!

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, en kanssa tiennyt;D Mut onneks erehdyin sinne menemään! Se on<3

      Poista
  6. Voi jummijammi sentään Jenny..... Nyt loppu kaikki hienot sanat ja lausahdukset, en ees tiedä minkä emojin tähän laittaisin... En siis laita mitään. Sairaan hieno, kantajansa näköinen ja laitan vaan piste . Ja moi . Kivaa lauantaita 💛☀️ Okeiokei laitan vielä 👌🏼😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot nii ihana aina noide riemunkiljahduksien kanssa ;D<3

      Poista
  7. Aivan ihana laukku, toi sävy ja malli! Minäkään en tiennyt että tuollaisia LV:n laukkuja edes on. Todellakin kantajansa näköinen, hyvä valinta! Menee varmasti monien asukokonaisuuksien kanssa, tämänkin postauksen asuun. 6/5 ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihana, en mä muuta osaa sanoa! :) No juuri se! Menee niin monen kanssa et odotan oikeen kesää<3

      Poista
  8. Itsekään en ole suuri LV:n ystävä mutta tämä on kyllä kaunis :) Itselle olen harkinnut Ralph Laurenin laukkua. Haluaisinkin kysyä mitä mieltä olet merkin laadusta ja kestävyydestä?
    -Jenna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri samat aatokset mulla. Eipä oikeesti moni LV sytytä!! RL mikä mulla on se tasan yks, tekonahkainen mutta pitänyt hyvin muotonsa vaikka oon siinä roudannut vaikka mitä. Pohja ei ole halkeillut eikä kulunut vaikken sitä oo mitenkään ns säästellyt:) Ihan hintansa väärti mun mielestä! Ainakin tän muutaman kk kokeilun jälkeen.

      Poista
  9. Hei, sun huulipuna! Upea sävy! Kenen, mikä, missä? :D ja kyllä laukku sopii sulle todella hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on BH cosmeticsin mattapuna sävyssä muse :)

      Poista
  10. Löysin vasta nyt sun blogisi ja ihastuin täysin! :) Olisko sulla tiedossa kirppistä lähiaikoina että pääsis ostaa noita sun upeita vaatteita? :) Asun kans Porissa joten pääsisin helposti paikalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei kiva kuulla!:) Ei oo valitettavasti, en oo koskaan ees pitänyt kirppistä. Oon kyllä ilmotellut blogin puolella jos vien jonnekin kirppikselle!

      Poista
  11. Ihanan värinen, minulta löytyy sama malli pienempänä ja punaisena. Harmi, että pienempää mallia ei löytynyt tästä väristä :)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)