torstai 7. tammikuuta 2016

Midi and faux leather

DSC07753 DSC07831 DSC07745 DSC07799 DSC07819

Bag/Guess
Skirt/Shein (gifted)
Jacket/H&M
Faux Leather Blouse/Missguided
Shoes/Blanco


Jösses sentään mitkä paukkupakkaset meneillään. Asukuvia ei oo nyt jostain kumman syystä vielä pystynyt kuvailemaan kun pukeutuminen on hehe, huoletonta kerrospukeutumista.. Mattoa muistuttava kaulahuivi kaulaan niin että silmät näkyy ja sekin vähäinen mitä naamasta näkyy, jäätyy ja mätkähtää irti maahan. Vakiokavioina on toimineet joko rähjääntyneet ja räjähtäneet feikkiuggit turkkistaniasta tai upouudet Timberlandit, jotka esittelen jahka joskus saan ton miehen raahattua ulos kuvaamaan tai kuvista sais edes selkoa, kuka niissä on hautautuneena päästä nilkkoihin mustaan hemmetin paksuun toppatakkiin. 
En mä silti valita, pakkanen on ihan ok kivasta! Kunhan ei vaan tarvi ulkona olla tai ratsastaa ulkona. Mut muuten on ok, että nenäkarvat tipahtelee yks kerrallaan ja sitten sun nenä vuotaa solkenaan kun ei oo mitään tukkeita enää. Mulla on tää kylmyys tehnyt myös sen että naamapoloinen on kuivunut, tai jäätynyt anyhow, ja se on ihan punainen paikoitellen, kutisee ja varisee nahka pois. Oon yrittäny vaikka mitä salvaa laittaa mut ei eieiei, eipä mikään vois auttaa, koska mikäs sen mukavempaa kun herätä yöllä siihen että raapii poskiaan irti. 
Noniin luontoäiti, siperioituminen riittää tältä erää, salli nyt jo kevään tulla.


jenny

ps. Olisko mitään kysymyksiä heittää, jos kysymyspostaus toteutuis?;)


20 kommenttia:

  1. Upea asu! Hameen kuviointi tuo särmää asuun, tykkkkkkään! :) Koitappa kokeilla joko kookosrasvaa(kuiva iho) tai 100% kylmäpuristettua sheaa(rasvoittuva iho), ne tekevät ihmeitä tällaisilla pakkasilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Tykkään siitä kanssa! Ei kookosrasvaa, en tiedä haiseeko se siltä mutta kuvittelen ainakin viimeistään sitten :D ja toi shea, mulla on kuivahko iho :/

      Poista
  2. Oletko milloin ostanut tuon H&M:n takin? :) On nimittäin upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokunen aika sitten alennusmyynneistä! 30€ maksoi vaaan!!

      Poista
  3. Oot niin hauska, ihan nauratti tuo postauksen teksti :---D

    VastaaPoista
  4. Oot kyllä varmaan yks maailman kauneimmista naisista! Omaan silmään tuo paita istuu tosi huonosti, vaikka ajatuksena onkin kiva!
    Onko sulla muuten näissä kuvissa ihan omat hiukset vai klipsit? Muistaakseni oot puhunut joskus käyttäväsi klipsejä! Oisko sulla suositella hyvää merkkiä, oon ajatellut hankkia niillä vähän paksuutta hiuksiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sonja! Aika kova kehu. :) Joo siis paitahan oikeesti istuu, mutta väärät rintsikat ja paita oli ns noussut ylöspäin jolloin loppupään kuvissa näyttää tolta kun olis rypyttynyt :D täytyy ottaa toiset asukuvat tän paidan kanssa, on meinaa ollut niin kovassa käytössä! Vielä kun tarkenis vaan... Mutta oma tukka on näissä kuvissa:) Mulla oli käytössä Chloesin klipsit, aivan loistavat! Annoin omani jo pois kun oma tukka on pidempi pidennyksiä, niin uusikin omistaja katsoi pidennyksiä että vau kun on paljon karvaa ja vieläkin hyväntuntuinen! :) ennen hän oli käyttänyt rapunzelin tukkaa.

      Poista
  5. Oot pöörfekt taas! sitä piti kysyä että ootko täyttäny huulias kun ne on näyttäny muhkeemmilta lähiaikoina (kaikkeen mäkin kiinnitän huomion :P) jos joo ni kerro missä! :) ite haluaisin kovasti täyttää, vaikka ennen oli niin vastaan, mulla ei oo pienet huulet mut niin epäsymmetriset ettäää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks vaan hehe :) kyllä ne on pientä fyllinkiä saaneet! Kiva että huomasit, ei oo moni tullut sanomaan ja vaikka niin lähellä ihmisiäkin päivittäin olen, niin kukaan ei oo osannut arvata :D Täyteainehoitaja Nita Hietala laittaa mulle täällä Porissa. Tekee keikkoja mun liikkeellä ja taas 23.1 tulee tekemään :) suosittelen. Itseä harmittaa näissä se että en ottanut aiempaa. No mut ny on! :)

      Poista
    2. Mä huomaan aina heti, mut siis tosi luonnolliset ja hyvät on! :) sehä on positiivista ettei muut huomaa heti! Ankkahuulet ja viiksiefektin huomaa ihmiset heti vaan. Ja hei, semmosta piti kysyä että me ollaan tulossa päiväreissulle poriin ensimmäinen pvä (oiski toi 23.) haha! Ni onko vinkkejä missä kannattaa shoppailla/syödä tms kunn ei olla koskaan käyty? :)

      Poista
    3. Totta! :) Ja harmittavaa on että ihmisillä on asenne aina se että hyi mikä duckface susta tulee jos otat täytettä :D Se vaan on median luotsaama harhakuva, niistä joilla näkyy niin todellakin näkyy :D Ei sellasia ruttuturpia kukaan halua itselleen..
      Apuva, mä käyn joko amarillossa tai gallessa aika usein syömässä, ovat sopivasti vastakkainkin sijoitettu ;D Shoppailla Puuvillassa, siellä on bikbok, hm jne, gina löytyy Isokarhusta, kilometrin päästä puuvillalta!

      Poista
  6. Ei taida hyvin mennä sun blogilla, jos julkiset vaan positiiviset kommentit kun tähänkin postaukseen niitä on kolme tullut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enkö mä oo ilmoittanut etten julkaise turhia tai asiattomia kommentteja? Oon toki, mutta kirjotan erikseen vielä sullekin :) No mutta sehän on hyvä että tiedät kuinka monta oon jättänyt julkaisematta, laske omat kommentit vaan, muita ei oo turhia ei oo tullut. :) miten kommenttien julkaisu ja julkaisemattomuus liittyy blogin menemiseen mitenkään? Sen verta kiirettä pitää että kommentit ja postaukset laahaa :( Eiköhän nämä tiedonjyväset helpottanut!

      Poista
  7. Hei! Sinulla on näkynyt useissa kuvissa hienoja laukkuja, voisitko joskus ajatella tekeväsi postauksen, jossa näyttäisit kaikki laukkusi tai laukut joita käytät eniten?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Kyllähän se käy :) Voi olla että menee vasta maaliskuulle, sillä mulla on alkukuusta sillon synttärit..;)

      Poista
  8. Koska olet ottanut täytettä huuliisi? Ei olisi kyllä arvannut, joten erittäin hyvin tehty! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ööääööää, mulle on laitettu pari kertaa, olisko marraskuussa viimeks :) Mä oon kanssa niin tyytyväinen!!

      Poista
  9. ääk minne uusin postaus katos? mis oli se timberland-asu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se käväisi muokkauksen puolella vielä !:)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)