lauantai 26. joulukuuta 2015

Joulu pähkinänkuoressa

DSC07441 2015-12-24 17.53.05 DSC07333 DSC07319 DSC07286 DSC07330 DSC07463 DSC07471 DSC07477 DSC07490 DSC07483 DSC07453 DSC07517

Joulu tuli ja meni yhtä nopeesti kun tajusin sen edes olevan lähellä. 
Täytyy kyllä sanoa että jäi tämä joulu aika hyvin mieleen. Lauantaina ennen joulua kaverini vei mut syömään. Olin ihan pienissä paiseissa koska syömisen jälkeen mulla oli tatuointiaika varattuna. No ei kai siinä, yhtäkkiä nämä mun seuralaiset kertoo että porukkaan liittyy vielä yksi ihminen. Olin että häh, ketä, miksi ja milloin. Arvuuttelin ja arvuuttelin, olin ymmälläni ja tulipahan juotua muutama drinkki ennätysvauhtia hämmennykseen.. Kunnes selvisi että kyseessä oleva ihminen oli siskoni ja samassa käteeni lyötiin kortti ja kameralla kuvattiin. Seuraavaksi tajuan lukevani korttia jossa on mulle tatuointiin rahaa ja nimet ihmisiltä joita oli pyydetty mukaan lahjaan. 
Muidenkin oli tarkoitus tulla syömään mutta isoa porukkaa on mahdotonta saada kokoon ja ymmärtäähän sen. Kyllä oli meikätyttö hetken aikaa hiljaa ja taisi siinä muutama kyynelkin vierähtää. Pari viikkoa ne oli juonineet tätä, osa käynyt jopa kynsihuollossa muina miehinä eikä kertoneet mulle mitään! Huhhuh.. Kyllä on ollut yllätyksiä kerrakseen; tämä ja Siljan antama itsetehty joulukalenteri, jonka 24.paketti oli Siljan käsinkirjoitettu kirje mulle, joka taas vaihteeksi laittoi mut aika hiljaseksi. 
En mä voi muuta sanoa, kun että mulla on melkosia ystäviä lähellä, joista olla kiitollinen.
Sain myös aikamoisia lahjoja kavereilta, niin loppuunajateltuja. Oli Disneyn leffoja, kulmakarvageeliä, meikkisuteja, suklaata... Mieheltä sain ekaksi lahjaksi kylpylään kahden vuorokauden hemmottelureissun, ai tuleeko tarpeeseen! Ostin ittelleni pienosen lahjan muttei tietenkään ehtineet saapua, eikä miekkoselta toinen lahjakaan, joten ne vielä esittelen myöhemmin kunhan ne nyt vaan saapuisi.


Toivottavasti teillä oli kiva joulu ja saitte mieluisia lahjoja!


jenny 

8 kommenttia:

  1. Ihanan näkönen joulukattaus! Ja voi että, kuulostaa todellakin siltä, että sun ympärillä on upeita ystäviä :) Oot onnekas! Hauskaa vuodenvaihdetta ja kaikkea hyvää alkavalle vuodelle kaunotar :)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli tähän jäi vastaamatta! Kiitos Erika, niin taidan olla.. Joskus sitä saa oikeen ihmetellä että jotain tehnyt varmaan oikein kun on siunaantunut moisia ystäviä. Samoin sinne ihanainen!:)

      Poista
  2. Hei Jenny,
    Olisi kiva tietää mistä tuo upea mekko/tunikasi on? :)

    Anne

    VastaaPoista
  3. Hei.

    Mistä tuo ihana mekko on? 😍

    -Mari

    VastaaPoista
  4. IHANA mekko! Ja kaunis tatuointi!

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)