tiistai 3. marraskuuta 2015

Puuvilla 1 vuotta!

puuvilla jenny008 puuvilla jenny027 puuvilla jenny020 puuvilla jenny005 puuvilla jenny021 puuvilla jenny011


Viime viikolla monien postilaatikkoon tipahti Porin ikioman Puuvillan 1-vuotislehti. Sitä lukeneet ehkä bongasivat jonkun tutun, jos toisenkin? No, myös meikäläisen pärstä löytyy sieltä. Mennyt tässä muutamat päivät kuunnellessa sitä toitotusta, että hei sä olit siinä lehdessä... Tänään yksi asiakas letkauttikin että sä oot varmaan paristi kuullut että olit siinä lehdessä. Oh yes indeed. Tiedetään tiedetään! 
Reilu kuukausi sitten sain yhteydenoton toimittajalta, joka halusi haastatella minua lehteen. Olin että okei, minua? For what, mitä ne haluaa mun sanovan ja mistä! Oli ihan utopinen olo ja on edelleen.. No ei mutta muutakun härkää sarvista ja juttuun mukaan.


Jutun voit lukea TÄÄLTÄ!




jenny

7 kommenttia:

  1. Oot paras!:) älä vaan lopeta bloggaamista. Upeita kuvia. Haha, mä en koskaan onnistu muiden ottamissa kuvissa.. :D ärsyttävää muuten ku nää kommentit ei meinaa tulla läpi. No joko multa tulee nyt 50kommenttia tänne tai 0 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No arvaappa vaan onko nää omissa silmissä onnistuneita kuvia! Ei :D Eikö tuu? Ainakin tuli sulta vaan tää yksi. Mitä se herjaa?:/

      Poista
  2. Minusta tuo oli ainakin hyvä juttu ja kuvatkin oikein kauniita! :)

    VastaaPoista
  3. Kauniita kuvia taas. 😊 Hieno juttu. :)

    VastaaPoista
  4. Tosi hyvä lehtijuttu ja upeita kuvia Jenny! Olet tyylikäs ja ihana :)
    Terkuin Janica

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)