sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

Color block skirt

DSC05872 DSC05942 DSC05915 DSC05863 DSC05855 DSC05914 DSC05971

Käsi ylös ketä jo kyllästyttää sininen väri? Tähän se itkunkatkuinen nauruhymiö perään.
Mua ei! Nimittäin seuraavana ohjelmanumerossa on väkertää ittelle jonkinlaiset sinisävyiset lomakynnet, tänään on siis jäljellä töitä 3 päivää ja sitten torstaina suunnataan sinne Rodokselle.
Lomaripset hommattu, biksut ostettu, passit löydetty, pakkaaminen alotettu (teoriassa vaan...), rauhottavat haettu, kamera viritetty, solkussa käyty ihoa herättelemässä jottei sitten pelästy paikanpäällä- joskos tällä kertaa sitten selviäis ilman turboluomia... Ihan ei vielä burnout oo iskenyt päälle mutta aika hyvin se sieltä kolkuttelee. En tiedä kuinka sadistinen luonne oon, mutta mulla on pakonomainen tarve ajaa itteni aivan loppuun ennen reissua jotta loma oikeesti tuntuis lomalta. 
Viriviritööttööt...



jenny

8 kommenttia:

  1. Ei kyllästytä, sininen on munkin yksi lemppareista. Ihanan klassinen ja pirteä samaan aikaan. Tosta huivista oon ehkä jopa vähän kade ;) Mukava kuulla,että löysitte kivan reissukohteen. Turvallista ja rentouttavaa matkaa! :)

    T.Janica

    VastaaPoista
  2. Mitäs oot ollut mieltä LV:n huivien laadusta? Kuullu aina tosi huonoa, mutta silti himottaisi!!! <3__<3 ja todella kiva asu. Sähkönsininen on ihan yks mun lemppareista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) No hmm. Varmasti riippuu myös miten niitä säilyttää, mulla kunto moitteeton. Yhdessä huivissa on nukkaa hapsujen vieressä:/ mutta ihan ok mun mielestä:)

      Poista
  3. Missä sä värjäät ja leikkautat tukkaa!??! Sun hiukset on täydellisimmät ikinä <3_<3 en melkeen kestä! Ja ei kyllästytä, hah täydellinen myös toi vuitskan huivi. Oon miettiny uskaltasko ton ostaa mut laatu pelottaa kun kuullu niin paljon kritiiikkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omassa liikkeessäni :) Facebookissa Beatycenter beautybox jos haluat käydä kurkkaamassa:) Kiitos kovasti <3 No mulla on kolme huivia ja yhdessä vaan on pientä nukkaumaa.:) Pidän aika hyvää huolta niistä.

      Poista
  4. Hei! ihana blogi, mitkä noi sun pidennykset on ja mikä sävy :)? ihanat hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://challengethefashion.blogspot.fi/2015/04/le-hair.html :)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)