maanantai 8. kesäkuuta 2015

Blue

DSC04601 DSC04685 DSC04704 DSC04693 DSC04634 DSC04559

Antaa tällä kertaa kuvien puhua puolestaan siitä, mikä on tän hetkinen lemppariväri..
Taas täytyy vaan rientää, tässä on menty ku nahkapäähaukka ympäriinsä ja päivät on pitkiä. Pitäis keksiä vielä lomapaikkakin, joten jos jollakin olis heittää kiva paikka ja hotelli niin otan ehdotuksia enemmän kuin mielelläni vastaan.
Vaatimuksethan ovat pienet. Lyhyt lentomatka, koska kyseessä on vain viikon pikavisiitti ja rauhottavien pitää kestää koko lennon, mielellään... Meri lähellä hotellia, mielellään niin että näkyis parvekkeelta horisontissa. Uima-allas, lämpöä, shoppailtavaa, hyvää ruokaa. Ei niinkään tarvitse olla museoita sun muita kulttuurillisia juttuja, sillä haetaan vaan miehen kanssa kunnon nollaamisreissua, joten ainoa ylimääräinen aivotoiminta keskittyy lähinnä laskimen käyttöön alennusmyynneissä. Tai ruokalaskusta tappelemiseen. 

Eli pliiis, ehdotelkaa! Paljon olis kohteita minne mennä, mut sit kun yrität valita, ei osaakkaan valita, sit menee järki ja nyt oon siinä mielentilassa että kohta jään kotiin kyyhöttämään sohvan nurkkaan ja manaamaan, miten lomakohteen valitseminenkin voi muka olla niin vaikeeta. 
Varsinkin kun mies ojentaa auttavan kätensä ja sanoo: "mulle käy kaikki, valitse sä".




jenny

29 kommenttia:

  1. Sinä olet kyllä todella kaunis! :) Mistä näkisin sinun hinnastoa kynsille, meinasin jos kesäreissua sais sinne suuntaan heitettyä.. -Minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Minna!:) https://www.facebook.com/BeautycenterBeautybox?ref=hl tuolta löytää, kohdasta tietoja :)

      Poista
    2. Kiitän :) -Minna

      Poista
  2. http://www.aurinkomatkat.fi/italia/riminin-alue Mun kestolemppari <3 Finnair lentää tonne 1,5h Helsingistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkin ihan uus tuttavuus! Pitää tutustua ;)

      Poista
  3. Portugali, Albufeira ja hotelliks Cerro mar garden! Suosittelen just pään nollaus paikaks! Tsekkaa ainaki miltä näyttää, jos et tiiä jo :))

    VastaaPoista
  4. Menkää Madeiralle! Aivan upea paikka tähän aikaan vuodesta! Uimarantoja ei hirveästi ole, mutta meren näkee jokapuolelta saarta. Ihanaa portugalilaista ruokaa, ei lapsiperheitä ja ihan täydellinen totaaliseen rentoutumiseen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sini! Tutkin tätäkin lisää :)

      Poista
    2. Mutta jos haluat lyhyen lentomatkan, niin Madeiralle lentää 6 tuntia...
      Ihana paikka kyllä!

      t. Tintti

      Poista
  5. Moikka. Näin vähän aihepiirin ulkopuolelta paljon sinulla on pituutta, jos saa kysyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä vielä sanoo, et oot ihan lempibloggaaja! Sun kuvat, tyylitaju, jutut ja inspiroiva kauneus tekee susta ylitsepääsemmättömän mahtavan :) <3

      Poista
    2. No voihan... Kiitos tosi paljon, kauniisti sanottu <3

      Poista
    3. Sun tyyli ei ikinä petä, ihana asu <3 Siniseen itsekkin nyt hulluna, ostin juuri täydellisen sinisen maximekon, siihen asusteet mukaan, ah nam <3 ;)

      Poista
    4. Kiitos kiiitos <3 Sininen onkin hyvä väri olla hulluna ;D

      Poista
  6. Ihan törkeen hieno asukokonaisuus!! :)

    VastaaPoista
  7. Pelkäätkö sinäkin lentämistä? Jos kyllä tai ei, niin tiedätkö auttaisiko rauhoittavat pelkoon? :) minulla kova pelko, ja en uskalla olla lentokoneessa enkä juuri matkustaa, olisi ok jos ei olisi sitä tunnetta kun pelkään kun se on niin kamala, pelkään eniten sitä pelon tunnetta kun reagoin jokaiseen ääneen ja liikkeeseen ja koko ajan vaan ajattelen että lentokone räsähtää alas, jopa 50 minsan lento aiheuttaa vaikeuksia niin joudun aina kulkemaan 8-9 tuntia junassa helsinkiinkin mennessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suljetun tilan kammo oikeastaan enemmänkin kyseessä.. Kun sieltä nyt ei vaan pääsekkään pois sillon kun tahtoo! Mulla oli viimeksi jotkut rauhottavat jotka ei kyllä oikeen auttaneet mulla vaan aikalailla hysteerisenä mentiin koko matka. Barcelonaan kun mentiin olin kyllä taju pois mutta takaisin tultaessa ei sitten auttanut mikään että olis nukahtanut matkaksi :/ Jos tällä kertaa sais tujummat lääkkeet!

      Poista
  8. Heippa! Nyt on pakko kommentoida. Olen kuullut susta paljon juttuja, eikä todellakaan mitään hyvää. Kuulemma olet omaan napaan tuijottava itsekeskeinen nirppanokka. Ja mitä muuta kamalaa vielä!

    Sun blogia olen lukenut jo pitkään, enkä ymmärrä yhtään näitä haukkuja! Vaikutat aivan ihanalta persoonalta. Enkä mitenkään voi näin blogin perusteella uskoa, että olisit mitään noista mitä olen kuullut.

    Ihanaa kesää sinulle! Tai no, jos se kesä nyt ensin kunnolla edes alkais:D

    SiniS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No heippa!
      Kuulemma ja kuulemma, nää on näitä :D Surullistahan se on kuulla että ihmiset jaksaa puhua kaikkea päätöntä. Onneksi jokaisella ihmisellä on oma pää ja oma järki käytettävänä, kyllähän meistä jokainen tietää MIKSI kaikkea paskaa keksitään. Sellasesta käyttäytymisestä paistaa läpi aika moni adjektiivi. Jokainen meistä tietää, se on vaan karu fakta. Haluamalla halutaan keksiä ja mustamaalata, ihan tuntemattomat ihmisetkin. Olisi hauska kuulla tähän sun heittämään lausahdukseen perusteelliset perustelut miksi olisin tuollainen. :D Ja miksi esittäisin blogin puolella muuta, kun moni mut oikeessa elämässä tavanneena sanoo että oon yhtä vajakki kun teksteissänikin. Ne jotka mut tuntee, tietää että mä olen vähiten tuollainen ihminen ja kamalaa muuta mitä "oot kuullut"- ja se riittää mulle että ne läheiset tietää. Jos jotkut tuntemattomat jauhaa ja keksii musta juttuja niin pitää olla vaan imarreltu että käyttää aikaansa ja päätänsä siihen. Mä en oikeen oo sellanen ihminen joka käyttäis aikaansa siihen että olis joku muu kun oma ittensä- ehkä sekin kaiken muun lisäksi provosoi ihmisiä, ken tietää.. Joten nää on näitä joille voi vaan hymähtää ja uhrata sen pienen hetken että voi voi, onpa taas puheenaihe, hyvösen jenny porista. JESHHH.. :D Niin, ja tosiaan, omaa järkeä saa ja pitää käyttää ja miettiä uskooko kaikkea päätöntä mitä ihmiset suoltaa koska no, kuten me myös tiedämme suurin osa juoruista on paskapuhetta ja aina niin tappiin asti väritettyjä että alta pois :D Ei voi mitään, mulle riittää että läheiset ihmiset tietää ketä mä olen, muut sitten voi luulla ja kuvitella mitä tykkää, varsinkin kun ei tunne niin hyvä huudella. Huoh :D
      No joo, enivei, samoin sulle:)!

      Poista
    2. Surullista se on myös mun mielestä, että yhtään kukaan jaksaa tuhlata elämästänsä sekuntiakaan siihen, että haukkuu muita.

      Kysyin tältä haukkujalta sitä, että MITEN nämä asiat susta sitten muka näkyy. No arvatenkin, en saanut järkevää vastausta. Meni vaikeeksi.
      Ja vielä vaikeemmaks meni, kun kerroin lukevani sun blogia ja sanoin etten usko kyllä hetkeäkään siihen, että esittäisit blogissa jotain ja IRL olisit "nirppanokka".
      Tiedä sitten mitkä hänen motiivit haukkumiseen oli...voisin veikata, että kateellisuus.

      SiniS

      Poista
    3. On silti ihanaa huomata, että edes jollain löytyy järkeä päästä ja uskaltaa kyseenalaistaa toisen sanomiset! Uskoni ihmiskuntaan parani taas hieman ;D Tunteekohan ko.ihminen edes mua? Tietkö kun jotkut ihmiset saattaa kantaa kaunaa joltain teiniaikojen siiderikännitappeluista saakka- tottakai mä oon sama ihminen kun sillon:D On huvittavaa, miten jotkut ihmiset oikeen takertuu pieniinkin huonoihin juttuihin ja siitä alkaa vääntämään.
      Pyh ja pah, elämä on aivan liian lyhyt siihen että miellyttäis kaikkia tai esittäis muuta kun on. Mulla on vahvoja mielipiteitä, oon aina oikeessa, sanon jos joku maistuu pahalta tai näyttää huonolta, kiroilen enemmän kuin blogissa, nauran omille jutuille koska ne on niin huonoja. Uskallan avata suuni ja olla se mitä olen ihan rohkeasti- ärsyttäähän se ihmisiä, tottakai. Mä osaan kuunnella ja puhua, tuun ihmisten kanssa hyvin toimeen, tuun liiankin helposti tuttavalliseksi. Sekin on huono juttu mun työssäni vissiin. Emmä tiedä. Kai se niin sit on että joko musta tykkää tai ei, mutta vaikka ei tykkäis ei se oikeuta haukkumaan. Jotkut vaan on kasvaneet niin kieroon että niin haluaa tehdä. Koskaan ei oo kukaan tullut mulle ees facebookissa kertomaan että miten oon tällänen ja tällänen ihminen, mutta blogissa kyllä uskalletaan anona tulla avautumaan ja juuri toi sun kaverin (?) reaktio on se, miten siinä aina käy. Suuta soitetaan mutta mitään perusteluja sieltä ei tuu. Klassinen tapaus.
      Mulla ei tosiaan oo aikaa alkaa miettimään että ahaa, esitänpä nyt mukavaa kilttiä iloista tyttöä blogissa, miten saisin tän ja tän tekstin kuulostamaan mahdollisimman mukavalta. Eih, ei oo mun juttu. No joo, tää on aihe mistä voisi kirjottaa maailman tappiin asti. Ja ihmetellä ihmisten syitä tohon jauhamiseen ja haukkumiseen, vaikkakin nimesit just aika yhden hyvän ehdokkaan, vaikkei kellään mitään syytä olekaan olla kateellinen mua kohtaan. Jotain se sit vaan on. Emmä tiedä! :D

      Poista
  9. Entinen kaveri, onneks! En halua ympärilleni noin negatiivisia ihmisiä.
    Ja jos on pokkaa haukkua muita, niin kyllä pitäis olla pokkaa myöskin perustella jotenkin!

    Tää henkilö tuntee sut jostain. En muista yhtään mistä. Mutta jostain vuosien takaa kuitenkin. Varmaan sieltä teiniajoilta, eikä ymmärrä, että ihmiset muuttuu;)

    Tota mä en ole koskaan ymmärtänyt, että olis jotenkin huono asia kun uskaltaa sanoa asiat suoraan! Siis en vaan tajua. Ei siitä tulis yhtään mitään, että vaan koittais miellyttää ihmisiä.

    Mun mielestä on vain ja ainoastaan hienoa, että pystyt luomaan asiakkaan kanssa tuttavallisen suhteen. Jos se on jollekkin ongelma, niin huhhuh.
    Pitäiskö sitä sitten vaan istua ihan tuppisuuna, kun asiakas on läsnä? Ei todellakaan! Sehän vasta onkin kiusallista.
    Ja jos asiakas välttämättä haluaa olla puhumatta niin luulis, että hän sitten sanoo, että olepas nyt Jenny hiljaa:D

    Täytyy sanoa, että sulla on ihan mahtava asenne! Susta vois monikin ottaa mallia. Aika moni ajattelee liikaa sitä mitä muut ajattelee. Elämän tuhlausta sanon minä.

    SiniS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enpä vois olla enemmän samaa mieltä- jos sieltä suustaan jotain päästää niin täytyy osata seistä sanojen takana :D liian vaikea combo monille ymmärrettäväksi.
      Voi vitsi tietkö kui paljo aloin käymään läpi eri ihmisiä keitä olis oman matkan varrelta voinut tippua ja käyttää tollasia sanoja musta! Hmm.. pohdin tätä koko päivän ketä tarinatäti on pahottanut mielensä jostain mitä oon "tehny tai sanonu"- heittomerkeissä koska tarina ei oo koskaan mennyt niin kun toinen osapuoli pääsee kertomaan oman puolensa vaan.
      Onhan toi mun puheliaisuus ollut ongelma! Kato kun en oo asiakaspalvelija pätkääkään vaan vähän turhankin rempseä jutuissani että saatan puhua mistä tahansa asiakkaan kanssa. Hyvässä ja huonossa ilmeisesti.. kunpa joku edes sitten sanois juuri että akka hiljaa nyt :D
      Kiitos Sini - sun asenne myös on ihan loistava ja näiden tekstien perusteella myös tervettä järkeä löytyy ;D

      Poista
  10. Ihana toi asu!! :) hei asiasta sadanteen. Ootko ikinä tilannu asokselta? Miten se toimii? Onks helppo palauttaa jaja voiks sieltä ottaa laskulla? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.:) Olen toki, se toimii aivan kuten muissakin nettikaupoissa. Laskulla ei muistaakseni saanut ja palauttaminen toki onnistuu muistaakseni 14 vuorokauden sisällä mutta postimaksut tulee sulle.:)

      Poista
    2. Okei kiitos!!! :)) yritän epätoivosesti metsästää kivaa mustaa jumpsuittia x)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)