lauantai 2. toukokuuta 2015

Vappu

DSC03164 DSC03263 DSC03276 DSC03150 DSC03175 DSC03242 DSC03212 DSC03237

Vietettiin mun vanhempien luona juoden ja syöden oman porukan kera vain. Mä päätin jatkaa iltaa vielä kavereiden kanssa baarissa mutta jokseenkaan ei pystynyt virittymään kunnon fiilikseen. Muutenkin ollut tässä sellasia oikeasti harvinaisia ajanjaksoja kun kaikki ärsyttää. Ja ärsyttää niin paljon että on ollu ittessä pitelemistä! Paljon pieniä asioita kerääntyy ajan kanssa ja yhtäkkiä huomaakin kun hella on kutosella ja tukka tulessa. Oon poikkeuksellisen negatiivissävytteinen ollut ja motivaatio kaikkeen on ollut hukassa. Töissä sentään saa vaan olla ja tehdä, mutta kaikesta muusta on ikäänkuin tullut suorittamista. Järjestelet vaatteet kaappiin- suorittamista, ja homma jää kesken. Kihartaisko hiukset? Tukka näyttäis kivemmalta niin, mutta ei, taas tulee sellanen "suoritanpa nyt tämän tästä alta pois". Jopa kauppaan lähteminen on sellanen, että ei hele, taas sinne samaan kauppaan tekemään ne hiton samat ostokset.

Oon pohdiskellut tässä mistä tällänen tila vois johtua. Arki toistaa suunnattomasti itseään ja mikään ei tunnu miltään kun on niin finaalissa töiden jälkeen. Ehkä pitäis hypätä hetkeks pois oravanpyörästä.. Arjen pienet vastoinkäymiset kasaantuu kuten ennakkoon tilattu puhelin on oletettavasti kuukauden myöhässä ja vanha luuri lahoaa käsiin näillä hetkillä, en osaa päättää minkä objektiivin ostais, työpisteen vajaan kuukauden vanha valaisin räjähti ja (Nded- tietääpä mistä ei enää tilaa yhtään mitään) asiakaspalvelu ei ole vastannut koko kuukauteen mun viesteihin, joita oon lähettänyt moooonia. Kuvauspaikkojen puute ja ihmisten kyttääminen kuvaustilanteessa syö hemmetisti hermoja ja samalla blogi kärsii, kommenttien vähyys syö motivaatiota hurjalla vauhdilla. Videota oon luvannut tehdä mutta hei, eipä toi tekniikka vieläkään pelaa ja mielenkiinto riittää siihen paneutumiseen 5/5. Kavereiden näkeminenkin on muka niin työlästä. Miehen kaikki sanomiset ärsyttää suunnattomasti ja epäonnistuneet kuvathan on vallan hänen vikansa.. Ostin kasan irtoripsiä ja näissä kuvissa mulla on yhdet niistä. Tietääpä ettei niitäkään tarvi käyttää kun ei itteltään näytä ollenkaan tai sitten en osaa vaan laittaa niitä oikein. First world problems, mutta kun ärsyttää niin vaan ärsyttää. Kunkaikestaontehtymukaniinvaikeeta:D

Tässä tällänen pieni avautuminen niin tiedätte jos postauksia ei tule tai jos tulee, mutta ilman tekstejä niin en oo päässyt eroon tästä fiiliksestä. Toivottavasti en oo ainoa ihminen jolla on tälläsiä ajanjaksoja kun kaikki ketuttaa ja motivaatio puuttuu, jos muitakin löytyy niin saa huudella! Positiivista latausta tästä postauksesta ei saa tekemälläkään enkä halua alkaa sellasta tästä vääntämäänkään.
Ehkä huomenna on jo parempi päivä- ken tietää! (Barbie ei) Ja jos kaikki menee niinkun suunnitteilla olis niin meikäläinen hilpasee juhannukseksi aurinkoon, viikon "aivot narikkaan"- loma olis enemmän kuin tarpeessa. 
Nyt mä lähden kaverin luokse katsomaan pientä pari viikkosta vauvaa, joka ei varmasti voi ärsyttää<3




jenny

30 kommenttia:

  1. Tuttu tunne, kaikki asiat tuntuu suorittamiselta ja jotenkin niiiiin ylivoimaselta... Näin muuten unta mis olin jossai syömässä ja sä siinä vieressä. Yhtäkkii sanoit et hei mä ymmärrän sua, et oo ainoo tässä tilanteessa (paniikkihäiriö) :D öööh...? :D älä kysy, mun unet on aina vähän outoja :D
    Ps. Oot niin kaunis! Ja täydellinen asu <3
    -heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä tällänen fiilis tulee?!!!! :D ahaa, keittiöpsykologiaa harrastettu siis ;D not bad! Kiitos Heidi ♡

      Poista
  2. Mun vappufiilis laski torstaina jonnekin pakkasen puolelle, kun oltiin kavereiden kanssa Kinossa ja siellä sitten joku päätti räkiä ja sylkeä mun päälle... -.- Sylkeä oli sitten lopuks mun hiuksissa ja mekossa. Jos olisin nähny, että kuka tollasta idioottimaista toimintaa harrasti, nii varmasti olisin käyny läimäsemässä. Että sellanen vappu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiiiihän?!?! Hyi olkoon!! Joku vähän yli-innokkaasti näköjään halus vaihtaa sun kanssa eritteitä :D no ei. Ihan sairaan kypsää toimintaa että ymmärrän sun fiilikset saada ko.tyyppi kiinni ja "jututtaa" :) meilläkin oli toisena vaihtoehtona kino mut nyt kun sanoit ton nii oon iha tyytyväinen ettei menty :( no ens vuonna parempi Vappu!:)

      Poista
  3. Löysin blogiisi muutama viikko takaperin. Sittemmin olen käynyt lähes päivittäin. Tykkään tyylistäsi ja tahdon nähdä lisää!! :)

    VastaaPoista
  4. Tiedän todellakin mitä tarkoitat! Ainakin nyt kun tuntuu että takatalvi tuli TAAS ja vei kaikki viimeisetkin mehut koko mimmistä. Toivotaan että nyt tulisi kunnon aurinkoisia päiviä ja joka palauttaisi samalla hyvä mielialan. :)
    Kyselisin vielä mistä tuo ihana paita on?
    Terkkuja ja auringon täytteisiä päiviä sinne! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänne ei takatalvi luojan kiitos iskenyt :D tollanen yleinen harmaus ja kuollut luonto vetää tän etana ellin mielen hyvin maihin kyllä.. toi toppi, tai no bralet on boohoolta :) kiitos ja samoin sinne!

      Poista
  5. Mä oon ollu nyt 10,5h-13h työpäiviä ja kahen viikon sisässä yks vapaapäivä. Koti on ku pommin jäliltä ja ihmiset vituttaa niin et meinaa itku tulla :D ja kaikki oikeestaan. Tarviis lomaa!
    Että todellakin on semmosia kausia. Tänään just mietin että onko vika mussa et vaan oon tämmönen :D
    Ja tekoripsiin, ne on ihania mut niihin pitää tottua!! Musta silmistä tulee kauheen mustat ku ne iskee päähän :D ja pitää löytää just oikee ripsiliutta ennenku näyttää omaan silmään tarpeeks hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, samaistun sun tekstiin todellakin!:D toivottavasti tää on vaan ohimenevä kausi sillä on ärsyttävää olla itte ärsyyntynyt kaikesta :D meni ainakin ihan tunteisiin noi ripset. Kokeilin viime kesänä paria eriä ja jee jee niin oli nättiä että roskikseen pääty. Nyt tilasin 3 kpl eri ripsiä ja kahdet niistä päätyy roskikseen :D ehkä. Tai sit annan uuden tsäänssin niille.

      Poista
  6. Ihana blogi ja aito postaus! Kuulostan varmaan kauheelta ihmiseltä, mutta ihana tietää etten painiskele yksin vittuuntumisen riemukkaissa tunnetiloissa, vaan on muitakin yhtä onnellisia kanssakulkijoita. Innolla odottelen jo videopostausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee sepäs se!! Kevättä rinnassa jne eiku :D kiitos!

      Poista
  7. Toi "toppi" ja hame... :D
    Nyt on kyllä tullut pienoinen ohilaukaus. :D

    VastaaPoista
  8. Kovin pinnallisia on noi sun pikku murheet :) Haha.. huhhuh. Rankkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luetun ymmärtäminen on sinällään hauska juttu omata :) valitettavasti kaikilla ei siihen rahkeet riitä.. Mähän oon sanonut että tää blogi on 99% pinnallista, en kai mä tänne nyt kaikkea voi kirjottaa :)

      Poista
  9. Sun tyylitaju ei koskaan petä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos vain kovasti:) kiva kun tykkäät!

      Poista
  10. Täällä painitaan samanlaisten tunteiden kanssa.. Kaikki on vaan niin vaivalloista.. :D Ehkä toukokuu päättää tän masistelun.. xd
    En vaan pääse yli sun hiuksista ja tyylistä, niin ihanat.<3 Ja tekoripset pelastaa monta huonoa meikkipäivää, kun löytää vain omia simmuja korostavat räpsyt. Ihanaa kesän odotusta! :)

    ps. oot ainoo bloggaaja kenen postauksiin ikinä jaksan kommentoida ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa etten oo ainoa "pikkuasioista valittava" ;D toivotaan että toukokuu olis parempi kuukausi! Musta tuntuu että kaikilla muilla tekoripset näyttää fiksulta mut mul ei :D ehkä mä löydän sellaseet karvat jotka mul sopii tai sut vaan luovutan :D kiitos ihana kuulla!=)

      Poista
  11. tsemppiä kevääseen! <3 veikkailen et sittenkun aurinko alkaa hellimään meitä, niin sunkin mieli palaa kirkkaaksi ja nää murheet on muisto vain! :-D musta on muuten ihan tyhmää, että joku tulee kommentoimaan "onpa sulla isot murheet hahah" koska jokainen meistä kokee asiat eri tavalla itselleen haastaviksi ja varsinkin kun monta (muille) pikkuasiaa ja/tai itselle isoa asiaa kasaantuu päällekkäin nii ihan varmasti jokainen ois hermoromahduksen partaalla! ja tuskin sä tänne blogiin avautuisit kauheen henkilökohtaisista asioista, kai. järki hoi älä jätä, tyhmä yllä oleva anonyymi. :/

    ja jos tuntuu ihan kauheen vaikeelta niin ei me sua täällä unohdeta, vaikka pitäisitkin pikkubreikin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut kato meitä on joka lähtöön ja osa jää pahasti asemal :) joo kyllä tää kiintiöstressi yrittäjällä menee mutta siihen vielä tollasia itsestä riippumattomia asioita niin huhheijaa :D mutta ehkäpä tällä anonyymillä on elämä niin vaikeeta että tietää mistä puhuu:) ihanasti sanottu! Kyllä mä ainakin yritän pitää itteni vireessä vaikka postauksia tuliskin harvemmin:)

      Poista
  12. Mäkin törmäsin Kinossa kyllä sellaisiin idiootteihin et huhhuh.. Siellä oli niin överipaljon porukkaa et sain paniikkikohtauksen, ja jouduin menee ulos ja silläaikaa mun mies ei saanu sen takkia narikasta ja mun täyty lähtee hakeen se, ja narikas oliki sellane arjensankariäijä et meinas lyöd mua päi näköö :D en mee sin enää ikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi juma...... vetää kyl ihan sanattomaksi ja tosiaan tietää minne ei tarvikkaa sitte enää mennä :/

      Poista
  13. Täällä samanlaisia fiiliksiä ollut nyt jo pari viikkoa. Periaatteessa mikään ei vikana, mutta kaikki ärsyttää kuitenkin ja motivaatio hakusessa. Sitten tulee äksyiltyä kaikista tyhmistä asioista..

    Lisäks vappu meni ihan muuten kun oli suunniteltu, mutta onneks seurana olleet osas kääntää sen positiiviseks mun kohalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, älää...:D Täällä ihan samaiset kutinat. Oikeen kiitettävästi ottaa päähän vaikkei mikään oo pielessä :D Kiva että vappu meni kuten pitikin=)

      Poista
  14. Oi että, olipas hauskanen postaus taas ja upealta näytät, asu täys10! :)) Valitettavasti osalla jäänyt taas huumorin ymmärtäminen jonnekin perukoille.. Mä niin tiedän ton tunteen, mulla on nyt menossa tismalleen sama. Aamulla kun herään, mua ei kiinnosta mikään ja mielessä pyörii vaan mitä pitäisi tehdä ym. Huoh, naiset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti!:) Joo mut näitä väkisin vääntäjiä löytyy aina :D Ihan piristävää silti saada tollasia "vittuilevia" kommentteja ;D Pääsee naureskelemaan oikeen. Mut hei hyvä etten oo ainoa jolla on pallo hukassa!:D Ihanaa ihanaa! Ehkä tää menee ohi ja sais taas jotain aikaseks... Pian pliiis!

      Poista
    2. Kandee jättää kuvissa näkyvät rasvakasat väliin, näkyy pahasti!

      Poista
    3. Ai näkyy! Missä? Kuvassa? No niinpä näkyy olevan rasvaisia munkkeja. Aika hyvin hoksattu! Alkoko tekee mieli? Onhan vapusta jo aikaa että ymmärrän kyllä jos on verensokerit alhaalla ja kiukuttaa. Mä en munkeista tykkää eikä se tarkoittanut että mä olisin sellaseen syöny vaikka niistä on kuva :) Toivottavasti söit minunkin puolesta!
      Ps. Seuraavan kommentin kun jätät en enää nouki sitä roskapostista. Sinne ne ohjautuu automaattisesti koska oon tainnu jättää sulta kommentin aikaisemminkin julkaisematta- eli munkkia kohti ääntä jos loppuis känkkäränkkä:)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)