sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Safari spirit

DSC01598 DSC01751 DSC01669 DSC01826 DSC01882 DSC01575 DSC01629 DSC01789 DSC01840

Cape/Boohoo, Shoes/Nelly, Blouse/Lindex, Hat&Belt/H&M, Clutch/Michael Kors

Taas on yksi viikonloppu lusittu ja kuinka voisinkaan itseäni olla toistamatta, mutta miks vapaapäivät menee aina niin nopeesti? Tai no, vapaat ja vapaat, olin töissä lauantaina vastoin kaikkia suunnitelmia että pyhitetään ne viikonloput edes nyt sille kuuluisalle levolle. Oh yes, ehkä mä vielä joskus opin!
Viikonloppuna ainakin Porissa nautittiin ihan kivasta- mutta tuulisesta ilmasta. Mä sain ystävän käymään pitkästä aikaa meidän luona. On jännä miten on olemassa ihmisiä, joiden kanssa voi olla pitkäkin aika hiljaiseloa mutta kun taas näkee niin on kun aikaa ei olisi kulunut ollenkaan. Tosin tähän voi liittyä sekin, että apupyöräikäisestä asti ollaan tunnettu. Tällänen hyvä maininta tälläseestä ystävyydestä on se, kun pestiin hampaita ja meikällä oli tissit tiskissä ja mies kävelee ohi silmät isoina: "Voitteks te vaan olla tolleen.. Tai siis.. Et tolleen, tissit näkyvillä..?" Pienet naurut siinä sille ihmetykselle ja tokastin vaan että hyvä kun ei samaa pottaa käytetty pienenä, kaikki on nähty. Tää oli kyllä tosi randomi tänne, mut uskon että tajuutte pointin:D 

Oltiin isolla porukalla myös mun vanhempien luona toistamassa jokavuotista Euroviisu-traditiota. Oli äidin tekemää pizzaa, juomaa, jälkkäriä ja kunnon jännitystä ilmassa- jopa niin että mulla räjähti puolesta silmästä verisuonet..? Omat pisteetkin annettiin ja kappaleiden loputtua laskettiin omat voittajat. Kyllähän se Ruotsi meiltäkin parhaimmat pisteet sai. Totaalisen oikea voitti, vaikka kyllä meinasi jännäksi mennä ja monella hermot palaa ja mä vannotin että jos itänaapuri voittaa niin loppuu mun viisuilu tähän. Mutta onneksi päästään taas nauttimaan ensi vuonna ko.tapahtumasta! Ruotsista tulee loistavia artisteja, vaikkakin voittobiisi oli soinut radiossa aikasemmin jo en mä ollut siihen varsinaisesti kiinnittänyt huomiota, mutta nyt kun näki laulajankin... Kiinnittyi kaikki huomiot kyllä! 

Taas näköjään tulis tekstiä mutta lopetetaan jorinat tähän. Asu on jo muutaman viikon takainen. Mietein pitkään julkaisenko kuvia ollenkaan. En tiedä oikeen mikä tökki ja muistan kun käsittelin yhden kuvan, siitä tuli "huono"- alko ottaa päähän ja näin ollen kaikki kuvat oli päätyä roskakoriin. Mies aina nauraa että miten viidestäsadastatuhannesta kuvasta kelpaa vaan kourallinen ja niistäkin kitistään. Ei oo helppoo! Näitä kuvia kattellessa tuli sellanen viidakkomainen fiilis, vieläkun olis taustalla kunnon sademetsämeininki ni johan olis.





jenny

2 kommenttia:

  1. Hei olen jo pitempään seuraanut blogiasi ja siitä on tullut ehdoton suosikkini!:) Tyylisi on aivan uskomattoman upea ja vaatteesi ja asusteesi ihania ja asupostauksistasi saan aivan hirveästi inspiraatiota omaan tyyliini. Tekisi mieli ostaa vaan heti samanlaisia omaan vaatekaappiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Jannika:) Mukava kuulla ja kiitos kovasti! Tälläiset kommentit inspiroi mua paljon =) Kiitos kiitos vielä!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)