tiistai 26. toukokuuta 2015

Royal blue mania

DSC04219

Mulla kävi superhyvä tuuri kun parisen viikkoa sitten päivittelin taas the Outnetin sivuja. Aika moni varmaan joka on blogia seurannut on mahdollisesti huomanneet mun lisäntyneen rakkauden sinistä kohden. Sanotaanko näin että kaiken pahan alku ja juuri oli se Vuittonin sähkönsininen huivi. Tiettekö tunteen, kun oikeen haluat jotain mutta et saa? Tai tässä tapauksessa löydä. Oon ettiny viime kesän jälkeen sinisiä kenkiä ja sinistä laukkua. Sinisen bleiserin löysin jo aikasemmin- ja nyt sen laukun.. Ah. (Tosin kengätkin löytyi jo mutta palataan niihin myöhemmin:D) Mä kolusin ebayt sun muut nettikaupat läpi kun etsein sinistä laukkua. Aina niissä oli joku vikana- siis niissä muutamassa jotka oli ees sinnepäin oikean sinisen väriset. Halusin ehdottomasti saffianonahkaa kultasin yksityiskohdin. Ne jotka yllättyi tuosta kombosta, käsi ylös. 
Niinpä mun "kärsivällisyys" (heittomerkeissä koska lähinnä se oli mittamatonta turhautuneisuutta) vihdoin ja viimein palkittiin!

DSC04240DSC04329 DSC04276 DSC04350 DSC04408 DSC04280 DSC04287

Tässä siis tämä täydellisen sininen Tory Burchin laukku. Ihan sain haukkoa kenkeä pakettia avatessa sillä jouduin aikalailla googlettelemaan kuvia siitä, onko väri nyt varmasti oikeanlainen kun nettisivuilla. Ei vaan muuten ollut... Se oli parempi! Mä niin nään mielessäni sinisiä kesäasuja paljonpaljon, melkeen kyllästymiseen asti.

Sain laukun muistaakseni 50 prossan, tai ellen jopa 55 alennuksella. Ei siis ollenkaan huono diili. Onhan kyseessä joo last season tuote, mutta ketä se kiinnostaa kun kyseessä on noin klassinen laukku kuitenkin ja todella hyvällä hinnalla vielä. 
Menin mielenkiinnosta katsomaan laukkua sivuilta seuraavana päivänä kun olin jo tilauksen tehnyt, eipä näkynyt laukkua enää valikoimissa, eli tainnut mennä kaupaksi muillekin. 
Mä ainakin oon ihan myyty- mites siellä? :)




jenny

12 kommenttia:

  1. Moikka! Aivan ihana laukku ja täydellinen väri huhhuh! Miltä nettisivulta siis tilasit, olen itse kiinnostunut myös jonkun laukun ostamaan outlet-hinnoin!
    Pakko muuten korjata sen verran, että laukku ei ole satchelnahkaa (satchel on laukkumalli) vaan saffianonahkaa :) meni sulla termit innostuksissasi varmaan sekaisin! Ihanat kesäasut kyllä saat ton laukun kanssa ja tyylitajullasi! Ihanaa kesää sulle Jenny! Rakastan tyyliäsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips! Theoutnet.com on siis osoite :) kappas joo, mennyt nimet sekaisin! Hyvä että huomautit. Kiitos myös kehuistasi!=) sitä samaa sinulle!

      Poista
  2. Ihana, ihana, ihana !!! Ootan innolla asuja tän kanssa :)!!

    VastaaPoista
  3. Sun maku ei kyllä ikinä petä. Mikä täydellisyys! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli vaan niin must juttu! Se on niin täydellinen et ihan itkettää :D

      Poista
  4. APUA hippasen täydellinen laukku!! 8--)

    VastaaPoista
  5. LOVE IT! Siis mikä namupala! Sopii kyllä varmasti monien asujen kanssa.

    http://www.lily.fi/blogit/baboons-bubble

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitäpä!!! Oon ihan in love :D sopii! Menee yksinäänkin asussa yksityiskohtana :)

      Poista
  6. En taas kestä. Tosi magee!!! Outnetistä tekee niin hyviä löytöjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niin tekee!! Aina kun kerkeis vaan ;D tai olis rahaa :D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)