keskiviikko 20. toukokuuta 2015

Current favorites in beauty products

Mulla on muutamia kauneustuotteita, jotka on viime aikoina olleet suuressa suosiossa meikäläisen käytössä ja ajattelin ne jakaa tänne teillekin! On toki olemassa joka kuukauden suosikkituotteet-postauksia mutta mä en oikeesti osais repiä joka kuulle eri tuotteita joten teen sillon kun on hyvä saalis, jossa on mainitsemisen arvoisia tuotteita. Kiinnostaako tälläseet postaukset kuinka paljon teitä lukijoita?:)
DSC03616

Oon pieni mainonnan uhri näköjään kun lähdin tilaamaan näitä Real Tehniquesin suteja. Olin aluks vähän skeptinen et onkohan nää nyt kaiken hypen arvosia, mutta okei okei myönnetään! Näähän hoitaa homman ihan ittellään. Värit levittyy kun vettä vaan ja häivytykset onnistuu aivan liian helposti. Kulmakarvasutia oon käyttänyt ahkerasti seuraavan tuotteen kanssa... 
DSC03612

Hypetystuotteet vol 2... Oon heikko! Vannoin aikoinani että oon löytänyt kaikista yksinkertaisimman tuotteen muotoilla kulmat (MUA;n kulmakarvapaletti) mutta hitto vieköön. Väärässä olin. Anastasia Beverly Hillsin kulmakarvaväri on vedenkestävä ja oon käyttäny sitä myös paristi rajausvärinä. Törkeen hyvä pigmentti olematta kuitenkaan sellanen "tönkkö"- ja häivyttäminen on helppoa. 9/10 tuote, ainoa miinus on semi suolainen hinta noin pienelle purkille! DSC03651

Tässä on uudet tukanpesutuotteeni! Kyseiset tuotteet on vaan niin loistavia että jopa meidän kampaaja ihmetteli muutosta mun tukassa. Tuotteissa on hyvin vähän öljyjä sun muita, joten oon näiden avulla saanut tukanpesuvälin pitenemään niin että pesen kerran kolmessa päivässä. Normaalisti joka toinen päivä kun alkaa tukka muka tuntumaan niiiiiin likaselta. Näitä käytän kerran viikossa, sillä nää on hinnaltaan kanssa sellaset putelit, että hyvä etten kapaloi niitä pyyhkeeseen ja suojele kaikelta pahalta. Muina pesukertoina käytän seuraavia tuotteita... DSC03661

Näitä luonnonmukaisia sulfaattomia tuotteita. Asiakkaani suositteli näitä kokeiltavaksi ja johan tämä helposti ympäri puhuttava yksilö kipitti kauppaan kiltisti ja poistui sieltä yhtä iloisin askelein kun eläimet, jotka sai tietää ettei niitä testata näihin tuotteisiin. Shampoon ainoa miinus on sen vaahtoamattomuus. Tai kyllä se vaahtoaa mutta ei niin uhkein elein kun jotkut shampoot. Eli tällä aineella ei tehdä mitään hienoja vaahtokampauksia.
DSC04214

Chanelin läpinäkyvä puuteri. Voi love mä sanon! Tää on toinen purnukka jonka ostan. Ensimmäinen kesti mun käytössä tasan 1,5 vuotta joten not bad, hyvin riittoisa tuote. Ja toki toi merkki itsessään tuo jo pientä luksusta meikkaukseen... DSC04171

Oon tainnut paristi mainita ohimennen näistä Rimmelin Provocalipseistä. Värit on hyyvin pigmenttisiä ja pysyy kun tauti. Sit kun vaan sais vielä poiskin noi ilman että täytyy hinkata puolen suuta irti! Mulla oli tuota punaista baarissa yksi kerta ja oli ihanaa kun ei tarvinnut miettiä onko drinkin jälkeen punat lasin reunassa vai hampaissa. Sitten olis hyvä vielä muistaa kun illan pikkutunneilla yrittää pestä meikkejä pois ettei toi sementti ihan heti lähdekkään. DSC03599

Valittelin myös siitä ettei irtoripset pue meikäläistä. Tai sitten en osaa vaan laittaa niitä oikein tai löytänyt sitä "the one"-paria. Nämä Nyxin ripset kuitenkin oli jo vähän jotain sinnepäin, näytti vähän jopa itteltään kun laittoi ne. DSC03586

Irtoripsien kanssa käytin kaikkien suosittelemaa Duo-liimaa. Ihan on jokaisen kehun arvoinen, sillä kun aamulla laitoin ripset päähän en ajatellut niiden pysyvän kun ehkä puolen päivää. Väärässä olin! Ihan yötä myöden pysyi ja vaan ainoastaan kerran jouduin toiseen sisänurkkaan laittamaan tipan lisää. DSC03630

Haluaisin kovasti sanoa etten löytänyt tätä mistään beautygurujen youtubevideoista mutta kun mä just niin sen löysin! Ja ja.. Olihan se saatava. Peittää hyvin silmänaluset ja käytän tätä myös meikkivoiteen kanssa korostajana ja varjostajana. Tuote ei "kasaannu" silmäpussien pieniin juonteisiin joten peukku ylöspäin! DSC04189

Oltiin kaverin kanssa vähän vahingossa kaneliostoksilla. Mukaan lähti puoleen hintaan ollut huulipuna, joka ei kuitenkaan oo näin tumma mitä kuva väittää. Ihanan luonnollinen puna, muttei kuitenkaan liian nude, eikä vaaleanpunainen! 
Helppo väri arkeen. 
DSC04196

En tiedä miten oon ennen selvinnyt ilman näitä taikapapereita? Eli siis kyseessä on tuote joka poistaa kiiltoa kasvoilta. Mulla alkaa päivää myöden kuultamaan t-alue kasvoissa ja se on superärsyttävää! Yksi lappu käyttöön ja painelee kiiltävää kohtaa ja volaa, taas ollaan vähän mattanaamasempia! DSC03646

Oi Olaplex Olaplex... Tarviiko tähän sanoa mitään? No ei varmaan! Veikkaan että jokaisella on ees pieni idea siitä mikä tämä loistotuote on. Mulle tehtiin värjäys kera Olaplecxin kanssa ja ostin kotiin tollaseen pienen pullon, jolla saa käsiteltyä hiukset 15 kertaa ja ylläpidettyä kiiltoa ja pehmeyttä. TÄÄLTÄ voi seurata meidän liikkeessä tapahtuvia hiusprojekteja joissa on käytetty ko.tuotetta.




jenny

26 kommenttia:

  1. Ai että, tästä lähtee kyllä moni meikki ja putelo itelläkin testaukseen! En ymmärrä miten osaat kirjottaa noin mukaansatempaavasti tuotteista esimerkiksi kertoaksesi, ettei shampoota ja hoitoainetta ole testattu eläimillä :D Se tekee näistä postauksista huippu hyviä ja mielenkiinto pysyy ihan viimeiseen sanaan asti! Iso peukku! Kirjoitatko yleensä ns. tajunnanvirtaa vai joudutko miettimään paljon että tekstiä syntyy? :)

    Ps. edellisen postauksen asukokonaisuus oli taas ihan napakymppi! Oon samaa mieltä muiden kommentoijien kanssa että kannat tyylisi todella hyvin ja käytät ihailtavan paljon värejä ja/tai rohkeita kuoseja, tykkään ^_^ ja tykkään muutenkin asukuvistasi, ei oo ikinä mitään liian luonnottomia teiniposeja tms. =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, ihanan piristävä kommentti kaikinpuolin, kiitos kiitos kiitos! :)
      Mä kirjotan oikeastaan aika samalla tavalla kun mä ite luonnossa puhun- paljon huonoja vitsejä, sarkasmia, typeriä mielikuvia ja itseironiaa. En jaksa sellasta teennäistä kirjakieltä ja sitten livenä oliskin kauhea räkis ja pärräis menemään. Toki joudun sensuroimaan kirjotusta, sillä puhekielessä käytän voimasanoina kyllä perkelettä ja saatanaa joskus, mutta en koe että olis kiva viljellä niitä tekstissä. Livenä mun mielipiteet on vahvempia, yritän täällä pitää suht neutraalia linjaa ettei tuu niitä kuuluisia paskamyrskyjä ;D Livenä harvemmin ihmiset hyökkää samalla tavalla kimppuun kun täällä anonyyminä. Mutta tajunnanvirtana tää teksti yleensä tulee pihalle. Joskus ei vaan ajatus pelaa ja sillon en yritä edes kirjottaa mitään. Oon siis vielä pimeempi heebo juttujeni kanssa livenä kun blogiteksteissä.:D

      Poista
  2. Joo näitä lisää! Ostoslistalle lähti tuote jos toinenkin.. ;) t. Myös mainonnan uhri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen kunhan vaan on tuotteita taas ;) Ah, onneks en oo ainoa heikko ;D

      Poista
  3. Onko menny jo Q&A part 2:)? vaiko tulossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulossa :( Sori sori. Koitan kuvata videon vaikka puhelimella, mut sit on ongelma ton uuden kanssa etten saa ees kuvia siirrettyä koneelle sillä :D Terveisin tekniikan ihmelapsi.

      Poista
  4. Kiinnostaa kiinnostaa! :) Paljonko nuo oliivishampoot ja -hoitsikat maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jess kiva! :) Olisko prismassa ollut vähän vajaa 4 euroa per puteli :)

      Poista
  5. oon miettinyt noiden puuteripapereiden (miksikäs niitä nyt kutsutaankaan..) ostamista, mutta saman asian kai tavallinenkin wc-paperi ajaa? vai ajaako? :D yleensä painelen otsaa ihan normipaperilla, joskus tuntuu kyllä että nappaa meikin mukanaan, onko noiden kanssa samaa ongelmaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä nyt ovatkaan viralliselta nimeltään ;D Mun mielestä tohon paperiin tuskin jää yhtään mitään. Normi wcpapu vie meikin menessään. Testasin! Puuteripaperiin jää se tahma ja se paperi alkaakin läpikuultamaan se kohta millä painelit. =) Toimii!

      Poista
    2. Hei jos haluu pihistellä niin sätkäpaperi ajaa ihan saman asian! :--D

      Poista
    3. Joo vai?!!! :D Kohta joku tulee sanomaan että leivinpaperikin ajaa saman asian ni mä en sit kyllä ala :D

      Poista
    4. Oon tosissani! Siihen jää kans vaan sellanen "märkä läntti"! Maksaa päälle euron ja kestää vaik kuinka kauan! :__D

      Poista
    5. ...... Heitäppä villi arvaus mitä mä maksoin tosta paperista:)))

      Poista
  6. Toisaaltahan se on oikeestaan hyvä miten paljon Youtubesta nykyään löytyy arvosteluja ja beautygurujen mietteitä, niin saa jo jonkinlaista käsitystä miten tuote on muilla toiminu! Mistä oot ostanut ton NARSin? :)
    Ja tälläset postaukset on tosi kivoja! Hyvin voi hyödyntää noitten vloggaajien juttuja blogienkin puolella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai tottakai, mutta sitten vaan tulee kiusauksia lähteä kokeilemaan vähän kaikkia tuotteita;D Nars on lookfantastic.comista :)

      Poista
  7. Tosi kiva postaus!! :) Todellakin haluaisin jatkossakin tälläsiä missä kerrot sun tämänhetkisiä lempituotteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu hei! :) Eli jatkossakin vois näitä tehdä!

      Poista
  8. Duo ripsiliima on kyllä huipputuote,hinta-laatu suhde kohdillaan :) ja tosi riittoisa vieläpä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä mitään- ihan naurettavan hyvä tuote :D

      Poista
  9. Jos haluaa halvempaa vaihtoehtoa tuolle Narsin peitevoiteelle niin kannattaa kokeilla niitä maybellinen fit me - peitevoiteita, se purkki on tosi samannäköinen ku tuo ja ihan ÄLYTTÖMÄN hyvä :)

    Sulla on ihan älyttömän kiva blogi, mä löysin tän ihan vasta ja aion kyllä jäädä seurailemaan ehdottomasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta muuten! Luinkin jostain et ne olis hyvinkin verrattavissa toisiinsa.:) Täytyy siis testata se seuraavaksi- kun tuo Nars loppuu :)
      Kiitos kovasti, toivon että viihdyt :)!

      Poista
  10. Mistä ostit Narsia??? Ton haluan itsellenikin :D

    VastaaPoista
  11. Tosi kiva postaus! Mistä toi ensimmäinen shampoo ja hoitoaine on ja paljonko maksaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et tykkäsit:) Ostin ne Fanletista ja maksoko ne nyt muistaakseni 24,90e kpl!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)