tiistai 17. maaliskuuta 2015

Last winter outfit

DSC09257 DSC09175 DSC09115 DSC09232 DSC09183 DSC09127

Shoes/Asos
Skirt/F21
Shirt/Boohoo
Coat/Boohoo
Bag/DKNY/Monnier Frerès
Hat/Barcelona

Ihanaa, vihdoin viimiset lumiset asukuvat on julkistettu tältä erää ja nyt toivotaan kun näin kirjotan ettei pakkasukko innostu piikittelemään oikeen olan takaa ja tuomaan jonkun sievoisen -30° takatalven just kun oon saanu kevätfiiliksen aikaseks (ja talvivermeet varastoon...) Mikäli näin nyt kävisi niin kyllä ne lumensyömistalkoot olis paikallaan, nimittäin mä ihan tosissaan tänään jo söin salaattilounaan istuskellen liikkeen rappusilla. Niin makeeta oli meinaan pitkästä aikaa että kyllä kelpas. 
Huomasitteko muuten, mä koodailin (jep todellista koodaamista taas) bannerin alle menu barin! Nyt on näppärästi linkkiä ja vinkkiä sinne sun tänne, taitaa sieltä vielä toistaiseksi keskeneräinen esittelykin löytyä meikäläisestä.

Nyt kipasen takas yläkertaan, makkariin, jossa meillä vallitsee niin sanottu jäätävä kaaos, on pahvilaatikkoa, on ruuvia, on muovia joka nurkka piukassa. Syy? Vähän uutta sisustusta ;)
En oo ihan varma, oonko täällä meidän extempore makkarirempasta ollut ees puhetta? 
No long story short, mies sai ideakseen kaataa seinän makkarin ja hänen vaatehuoneensa väliltä. Idean oli tarkoitus toteutua a) jos pohjapiirrustus antaa myöden b) ehkä sitten kesällä. Lupa saatiin kuitenkin yhdellä puhelinsoitolla, eli pappa tsekkasi paperit ja sanoi että koko kämpän ei pitäis romahtaa jos seiniä sieltä kaadetaan. Okei, eli kesää odottelemaan sitten. 
Toi mun mies on sellanen toiminnan mies että kun se jotain keksii niin kyllähän se sitten järjestyy heti tai jos toteuttamista odottaa niin eihän se tapahdu sitten koskaan. No, meille tuli ilmeisesti kesä jo sitten kuukausi kaksi sitten, nimittäin ei mennyt luvan saamisesta kun kolme tuntia ja jo leka kävi. Niinpä sitten meidän makkari sai mitaltaan lisää tilaa varmaan parin metrin verran. Yritetään saada viikonloppuna homma valmiiksi, jotta mä pääsen sitten kuvailemaan tänne vähän, ainakin joitain kohtia! Ihan valmiiksi se ei tuu kuitenkaan, koska mä haluan samaa tapettia jota siellä on jo toisessa seinässä mutta se pitää tilata.. 
Ja onneks en oo kaikki-mulle-heti-nyt-tyyppiä yhtään, niin ei toi muutama viikko käy yhtään vaikeeks.



jenny

2 kommenttia:

  1. Oonko nyt ihan hullu kun sanon, että mun tuli ikävä lunta näiden kuvien myötä?! :D Mutta joo, täällä jo ootellaan kuvia makkarin uudesta sisustuksesta! Mulla on joku sisustusvimma muutenkin nyt päällä ;)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot! :D Ei lunta enää nyt kiitos ;D Sama täällä, kaikki uusiks vaan!!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)