perjantai 23. tammikuuta 2015

MUA

Meikkipostauksia on pyydelty vähän väliä, mutta mä oon aika kehno niitä tekemään koska kun löydän toiveet täyttävät tuotteet, saatan olla tyytyväinen niihin vuosia. Nimimerkillä yksi ja sama meikki"voide" käytössä viidettä, ellei kuudetta vuotta jo? 
Nyt kuitenkin oon törmännyt "uuteen" merkkiin joka on koukuttanut enemmän kuin pahasti ja mikä pahinta tässä on se, että tuotteet on naurettavan halpoja.. Ja laatu ihan todella hyvä. Hinta ja laatusuhde ei kulje käsikädessä siis siinä mielessä ettei uskois näillä hinnoilla saavan toimivia tuotteita. Merkki on siis MUA. Tuotteet tulee Briteistä, eli tulleja ei siis tule. Postimaksu on jonkun 7 euroa, mutta jos jouluksi tilasin esimerkiksi 29 tuotetta ja maksoin kaikkineen yhteensä noin 80euroa, niin siitä voi jo jotain päätellä.
Mä en myöskään ole ihminen, joka turhaan suosittelee jotain tuotteita. Kyllä sen vaan on oltava törkeän hyvä että jaksan vaivautua näpyttelemään edes. Ja nyt moni meikkien ystävä saada pienet halvaukset, kun näkee hinnat... Laitan kuvia seuraavista tuotteista, jotka oon sieltä kotiuttanut. Ja no... Onhan niitä muutama, as you know me..

DSC07007 fyaCM DSC06990

Ylläolevat tuotteet ovat siis peiteaine ja primer. Peiteainetta tavallaan voi myös käyttää esimerkiksi luomien pohjustamiseen, mutta kun putelilla on hintaa nippanappa 3-4 euroa niin pitäähän siihen hommaan olla tuotteensa. Primer on aivan huippu, uskokaa tai älkää tää peittoaa Diorin pohjustusaineen mennen tullen ja mikä parasta, tosta ei tuu luomeen sellasia pakkaumia ryppyihin, tai ei niin sanotusti kasaannu niihin. 
Helposti selitettävä asia, kuinni!
DSC06974

Sitten on tuote, joka mullisti mun kulmakarvateollisuuden. Kulmakarvakitti, josta on tumma ja vaalea  versio olemassa. Itse otin tumman, kun nyt tykkään naamankehystäjien näkyä, kun omasta takaa niitä ei juurikaan siis ole eikä näy muutakun kesällä samalla tavalla kun aurinko valasee säärikarvat, joita ei pitänyt olla. Tossa paketissa on mukana lyhyt suti kahdella eri päällä ja pienet matkakokoset nyppijät, kaksi eri tummaa väriä, kulmaluulle highliter ja sitten sellanen voide mikä lie, jota sivellään valmiiden kulmien päälle, että ne pysyy paikoillaan. Kaikenkaikkeaan loistava tuote ja kulmista saa paljon luonnollisemmat kuin kynällä.. Jonka heitin samantein menemään kun sain tällä vetästyä karvoihin väriä ensimmäistä kertaa.

DSC06923

Sitten kaksi ripsaria Makeup Academyltä. Punainen on päässyt jo käyttöön, mutta en oo vielä päässyt ihan perille onko se hyvä vai ei, koska no.. Aina uusi ripsari on sellanen ärsyttävä ettei meinaa levittyä ripsiin, vaan ajan kanssa sitten ties vaikka reagoi hapen kanssa niin siitä tulee sellasta kovempaa kamaa. Tässä kohdassa en enää ees ite oo varma mitä selitän. Hinnat 1-2 e muistaakseni.

DSC06894
Aurinkopuuteri, jonka olisin toivonut olevan iiinan verran pigmenttisempi, mutta ainakaan ei tuu vahingossa laitettua liikaa! Pidän siitä että se on tollanen mosaiikkikuvioinen eri sävyineen. Elävöittää ihan eri tavalla kun ihan tavis araputsku.

DSC06836
Tuotteet, joista oon enemmän kuin tyytyväinen on MUAn luomivärit. Voi juku mä sanon! Löytyy niin Naked-palettia sun muita kalliita merkkiluomivärejä, luomivärejä jotka on maksaneet yksi kappale helposti kympin päälle.. Mietein joululahjaksi ostavani siskolle Nakedin paletin, mutta jostain epäilytti maksaa taas +50e paletista, joka nyt oli vähän jotain sinnepäin.. Pigmenttisyys on ihan ok, mutta en tiennyt oikeen mistä muusta siinä maksetaan, kuin merkistä. Niinpä jostain syystä eksyin Youtuben ihmeelliseen maailmaan ja aloin hakemaan kokemuksia MUAn luomiväreistä. Hakukenttä täyttyi kuitenkin papukaijamerkin arvoisilla hauilla, nimittäin siellä oli erinäisiä videoita, missä ihmiset oli ihan kylmäversisesti testanneet versus-meiningillä Nakedin palettia ja MUAn paletteja keskenään. Joku sanoi ainoan eron olevan hinta. Joten mä sitten rohkastuin tilaamaan muutamankin paletin ja voi perskele, että rupes ketuttamaan kaikki ne eurot jotka on hassannut luomiväreihin... Koska nää nyt vaan on niin hyviä. Ja hinnat tosiaan 4-5e paletti.

DSC06860 Lisää luomivärejä. Vasemman puoleinen paletti on täydellinen ja oonkin sutinut aika usein tosta naamaani. Helpot värit, sillä aika harvoin mulla näkee muita kuin helmisiä tai ruskeita silmämeikkejä. Oikean puoleinen paletti on ehkä enemmän hileinen, joka on sopiva esimerkiksi juhlakäyttöä varten.

DSC06872

Pigmenttinäytös oikeanpuoleisesta paletista. Muutama pyöräytys värissä ja volá. Pidän väreissä myös siitä, että ne vaan voimistuvat pohjustusaineen avulla ja pysyvät päivän paikoillaan, eivätkä vaan katoa kuin tuhka tuuleen.
DSC06940

Tää paletti on uusin tulokas, jossa itsessään on oma pohjustusaineensa tuolla oikealla reunalla. Muu värimaailma miellytti luonnollisesti meikäläisen silmää ja hintakin siinä samalla toki. En tiedä mikä virka sillä on, mutta noi värit on sellasia pehmeitä. 

04Hp3

Silmämeikkiä varten on hyvä olla myös laadukkaat sudit ja niitähän saa naurettavaan hintaan ko. yrityksestä. Toinen suti oikealta oli ensimmäinen suti koskaan tältä merkiltä ja on varmaan ollut mulla nyt reippaat vuoden päivät ja tasan yhden karvan näin tippuneen. Ei siis päästä karvoja naamalle, vaikka hinnalla onkin pilattu... Hintoja en muuten muista tarkkaan, ja enkä varmasti ala niitä erikseen hakemaankaan, vaan innokkaimmat saa itse häkeltyä niistä! Menis muuten kokonainen päivä tähän postaukseen. 
Toista sutia vasemmalta käytän kulmakarvakitistä löytyvän sudin lisäksi. Suti kitissä on vähän tuuheakarvaisempi niin tällä saa helpommin rajattua kulmat ja toisella täytettyä. Olisikohan näistä kallein ollut 5-6euroa? 

DSC06945

Puikkobronzeri. Erittäin helppo käyttää ja vaan häivyttää paikoilleen. Antaa nätin hohdon.

DSC06962

Huonosti nukutun yön jälkeinen pelastaja kun silmien alla on kunnon säkit, ja vaikka vaan tummemmat tai eipä juuri ollenkaan mitään, tämä tuote tekee ihmeitä. Kirkastaa katsetta huomattavasti ja ei myöskään paakkuunnu ryppyihin vielä korostaen niitä, kuten esimerkiksi mun Kikon paletti vähän teki ja välillä sai hymykuvissa kauhistella, että oonko mä noin ryppynen! Mikä olikin siis vaan tällänen ei-haluttu illuusio johtuen vähän epäsopivasta tuotteesta.
DSC06908

Parhaimmat kokeilemani nestemäiset kajaalit olkaa hyvät. Aika harvoin mun silmissä kajaalia on, mutta sitten kun on niin tahdon sen pysyvän vaikka kuinka silmät liikkuis ja vaikka kuinka tökkisin silmiäni piilolinssien takia. Ja muuten pysyy!

DSC06909

Kajaalin suti on erittäin ohut mikä helpottaa hommaa aika hyvin!

DSC06930

Unohtakaa mun puheet aikasemmista parhaimmista highlightereistä. Nythän mä oon tainnut ne vasta löytää. Kerrankin tuotteet, jotka ei laita naamaa loistamaan kilpaa discopallon kanssa vaan ovat suht matat, mutta tekevät hommansa kuitenkin. Korostavat todella nätisti ja mikä levittyvyys onkaan, kun oon ennen oikeastaan kokeillut vaan nestemäisiä highligtereitä, eikä ne oikeen tahdo mun meikkipuuterin kanssa toimia yhteen. Vaan ongelma ratkaistu nyt. Eikä tarvi hetkeen taas vaihtaakkaan!


Huh, tässä oli tällänen meikkipostaus tällä kertaa. Onko täällä ketään joka jo käyttää MUAn tuotteita vai oliko uusi tuttavuus? :)



jenny

ps.  En kerennyt oikolukemaan tekstiä enää, joten sallitakoon mahdolliset sekoilut!

45 kommenttia:

  1. Siis. Nyt pitää kerätä ajatuksia. Ensinnäkin mää oon aivan surkea meikkien käyttäjä siinä mielessä, että käytän samaa ainetta siihen asti kun siitä on pakko luopua tai joku suunnilleen pakottaa vaihtamaan. Mun mielestä meikkejä on liikaa ja en ees halua ottaa selvää mistään ku ahistaa kun ei voi tietää mikä oikeesti toimii ja ne vielä maksaa niin sikana. Käytän suhteellisen paljon luomivärejä vaikka nyt on menny viimeset kuukaudet 80% päivistä ilman ja mun luomivärit on neljän vuoden takaa Barcelonasta jostain ihme putiikista 2e ja 3e hinnalla. Niin. MUTTA! Tätä postausta lukiessa mun päässä vaan takoi, että mun on pakko saada näitä :D En uskalla varmaan ostaa mitään "uutta" mutta parhaimmat näistä sun sanomista käkäkä.. Ja en oo koskaan missään blogissa nähny näin hienoja kuvia meikeistä! :D KIITOS<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, vai tuli hämmennys ;D Luomivärit on kyllä tältä merkiltä täysiä kymppejä eli jos niitä kulutat niin suosittelen! Ja vaikka ei jostain syystä tykkäiskään niin ei oo iso menettys rahallisesti :) Kiitos itsellesi <3

      Poista
  2. Kaikki muut kokeilemani Mua meikit on olleet loistavia paitsi ripsivärit ja meikkivoide, ja omistan todella paljon meikkejä MULTA. Toinen loistava ja edullinen merkki on Elf ja Makeuprevolution(aivan IHANIA paketteja, suosittelen) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi punanen ripsari pääsee nyt vasta muutaman käyttökerran jälkeen oikeuksiinsa ettei oo sellasta vetelää ja lähtee sutiessa takas purkkiin! Meikkivoiteista en voi sanoa mitään, kun en oo itse kokeillut! Elfistä oonkin kuullut jossain yhteydessä. Täytynee tsekata noi mitä sanoit, kiitos!

      Poista
  3. Voi vittu mä sanon. Kirjotin äsken kilsan mittasen ylistyskommentin sulle sun blogista, ja noh, susta, mut tää sivu jotenkin sekoili niin se katos kun pieru saharaan! :D äääh
    No pääasiat sieltä tais olla et lisää tämmösiä postauksia, I loved itttt ja sit se et hei, mä taidan tilata noita luomivärejä ja et tuun ärisee jos ne varisee lähinnä poskille ;D no eeeei kai mutta siis onko noissa paljon mattasävyjä? Nimitttäin mä rakastan laittaa mattasävyjä luomivakoon, en niinkää semmosia shimmery juttuja. Ja öö ite käytän 90% selektiivisiä tuotteita, joten jännä nähä mitä oon mieltä. Naked palettia en oo koskaan jotenkaa jaksanu tilata, ei oo niin houkutellu :( :D
    Ps. What the heck, kommentoin sun jokapostaukseen suunnillee vaikken yleensä kommentoi mihinkää :o jotain siis teet oikein! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei:D Onko mitään ärsyttävämpää kun kommentin katoaminen? Nej. Saa tulla ärisemään, mutta uskoisin kyllä että hyvin pysyy ;D On niissä paleteissa aikalailla enempi mattoja kyllä, sitten saattaa olla joukossa muutama helmiäinen. Toivotaan että pidät kuitenkin näistäkin meikeistä.:)
      Vau! No mut hei kiva kuulla ;D

      Poista
  4. Oho, neiti oli vähän shoppaillut! :D Tuttu merkki, joo-o :) Itseltäni löytyy myös tuo shimmer highlighter (se pink-versio) ja olen tykännyt kyllä. Mosaiikkikuvioinen aurinkopuuteri löytyy myös, mutta omani näyttäisi olevan eri sävyinen kuin sun. En tiedä, mistä johtuu - omista taidoista tai niiden puutteesta? - mutta mulla on se kokemus, että puuterista lävähtää aina liikaa sitä keskimmäistä, tummaa väriä. Omassa versiossani (tumman)ruskeaa. Tulee helposti vähän liian rusoposket :D
    MUAn huulipuniakin tullut testattua, mutta toistaiseksi olleet liian kuivia omaan makuuni. Meikkisudit ovat hyviä!

    Tintti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän vaan ;D Mutta onneksi ei mennyt konkurssiin kun niin edukkaita meikkejä oli! Pink higlighter on mulle ihan uus ja oon kyllä tykännyt siitä myös. Hmm meinasin alkaa selittämään miten saa vähän fiksailtua liiallista aurinkopuuteria meikkipuuterilla päälle mutta enhän mä nyt tiedä mitä meikkivoidetta teikäläinen käyttää ja toimiiko nestemäinen samalla tavalla kuin esim toi mun puuterijuttu :D Tulipas taas selkeä teksti. Mulla on muutama huulipuna jotka oon unohtanut tähän näköjään kuvata, ja oon kyllä ihan ok tykännyt ja musta taas tuntu että ne oli inan verran liian kosteita ;D Meikkisudit tosiaan on hyviä!

      Poista
  5. Kiitos tästä postauksesta ja uudesta meikkimerkki vinkistä. Täytyy itsekin tutustua, vaikuttaa lupaavalta :)

    VastaaPoista
  6. ihan uusi tuttavuus tämä, ja tilaushan sinne lähti samantien :D!! ei hitto vie, mitkä hinnat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se juur! :D Ei paha uusi tuttavuus kun ei lompakkoakaan kevennä liikaa!

      Poista
  7. kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! :D pakko mennä tutkailemaan sivuja ja laittaa tilausta tulemaan, ainakin luomivärien osalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Youtubesta voi kattoa videoita jos ei meinaa uskoa millään meikäläistä ;D Luomarit on supajees!

      Poista
  8. merkki oli ihan uusi tuttavuus mutta vaikuttaa oikein lupaavalta! iso kiitos siis vinkistä, täytyykin varmaan viikonloppuna näpytellä tilausta menemään ;)

    VastaaPoista
  9. Itse käytän myös MUAn meikkejä ja tykkään kyllä, ei ole hinnalla pilattu! :)

    VastaaPoista
  10. Tämän postauksen myötä on kukkaro 100 euroa tyhjempi! Heti piti painaa katsomaan näitä tuotteita ja kyllähän niitä kerty ;-) kauanko sulla kesti toimituksessa? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui! :D Sähän tilasit sitten aika reippaasti?!! :D Jos kerran satkun sait menemään. Mitäs mä nyt sanoisin.. Riippuu mun muistaakseni tilauksen koosta eli se kun tilasin jouluksi 29 tuotetta niin niiden pakkaamiseen taisi mennä 3-4 päivää ja tulivat sitten viikossa muistaakseni. =)

      Poista
  11. Nyt kun vielä tekisit uuden meikkivideon näiden käytöstä niin taidan olla myyty :)

    VastaaPoista
  12. Tämä merkki oli ainakin uusi tuttavuus mulle, mutta kiinnostuin ihan toden teolla! Juurikin highlighteria ja uutta aurinkopuuteria kaipaan omaan meikkipussiin, voi olla että käyn tuolta sitten tilaamassa :) Osaatko sanoa kauan suurin piirtein meni, että tilaus tuli perille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen :) Riippuu mun muistaakseni tilauksen koosta eli se kun tilasin jouluksi 29 tuotetta niin niiden pakkaamiseen taisi mennä 3-4 päivää ja tulivat sitten viikossa. =)

      Poista
  13. Kiitos vaan vinkistä, "mainoksen" uhri ilmoittautuu.. tuli heti tehtyä tilaus. "En mä mitään tarvi" -tyyppi oli nettikaupassa ihan whoaahh, tuota, tuota, tuota ja tuota.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha!:D Tiedän tunteen! Mutta noilla hinnoilla kehtaa lähteä jo kokeilemaan vähän tuota, tätä, tuota ja tätä .... ;D

      Poista
    2. ohhlalaa :) nämä tuli tänään, nopean tutustumisen perusteella todella tykkään! Tuli perillekin kohtuunopsaan ja ovelle asti. Eli kiitokset vielä toiseenkin kertaan! :D

      Poista
    3. Jee!! :) Hyvä homma! Ollos hyvä=)

      Poista
  14. Tältä merkiltä löytyy kyllä kivoja tuotteita, mulla on tuo kulmaväripaletti joka päivä käytössä ja luomiväreissä on kivoja nudesävyjä :)

    VastaaPoista
  15. Toinen kokeilemisen arvoinen merkki on MakeUp Revolution, hinnat vähintään yhtä naurattavat, valikoima jäätävän suuri ja tulee niin ikään Briteistä!

    VastaaPoista
  16. Nää kuulostaa niin hyvältä! Mutta oon tosi huono käyttämään meikkejä kun en tiedä mihin käyttötarkoitukseen mikin on eli meikkausvideo olis aivan super! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän saada kuvattua asap jonkinlaisen meikkausvideon :)

      Poista
  17. Minä käytän sellaista meikkifirmaa kuin muija (hauska nimi mutta tulee bangladeshista ja tarkoittaa jänistä), suosittelen!

    Terkuin saima

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah vai muija! :D Siinä vasta nimi! Suomennettunakin aika outo nimi meikkifirmalle ;D

      Poista
  18. HUOM! En tiedä minne katosivat teidän uudet kommentit, mutta eivät ainakaan tänne :(((
    Niinpä vastaan niille jotka muistan lukeneeni....

    -Sinä joka kysyit piilolinssien ja kynsien toimivuudesta ja ehdotit videota niin voinen piilareiden laiton mahduttaa meikkivideoon:)

    -Kiitos sille joka kertoi Elfiä löytyvän suht monesta apteekista :)

    Ja äh, muiden kommentteja en sitten muistakaan!:( Sorry x

    VastaaPoista
  19. Sori kun kysyn, aika tyhmä kysymys, mutta muuttuko se hinta kun tilaa suomeen siis? Kun jos esim. maksaa 1£ niin miksi se muuttuu euroissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks pyytelet anteeksi?:o Sieltä voi muuttaa hinnat euroiksi kyllä! Jossain sivun ylänurkassa pitäisi olla currency tms. 1 punta noin 2 e mielestäni!

      Poista
  20. Moikka! Hei sellaista haluisin kysyä,että mitä maksutapaa tuolla kaupassa pystyy käyttämään? Saako valittua laskua jtn Klarna/Collector tapaista? Ja mitä sä käytit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Maksutavat on varmaan kerrottu siellä jossain erikseenkin? :o Mä en muista tiedä kun sen että maksoin muistaakseni paypalin kautta heti:)

      Poista
  21. Kävin googlessa, hain mua, paskat, taas joku englannin kielinen sivu ja tällä päällä ei kaikkee ymmärrä... mut hei, tos alapuolel on joku suomen kielinen mua, katotaas... MAASEUDUN UUSI AIKA, meinasin kusta housuni nauraessa!!! Ps.ei löytynyt meikkejä, hahaa!

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)