sunnuntai 4. tammikuuta 2015

GUESS LUXE

DSC06669

Sanotaanko näin, että on harvinaista milloin tämä likka jää sanattomaksi. Mutta nyt on myönnettävä että niin kävi kun kaivoin Fashionstoren lähettämästä paketista tämän Guessin nahkalaukun. Koska en oo koskaan ollut Guessin ykkösfani ainakaan mitä tuli vaatteisiin ja laukkuihin tämä yllätti mut satanolla. Koska se on aina vähän ollut, miten sen nyt sanois? Sellasta rihkamaa?
Tiedä sitten aiheuttiko toi satchel-nahka ja sen jämäkkyys huiman laadunkohotuksen ko.merkissä mun päässäni. Oon vaan tuijotellut laukkua ja välillä käynyt hypistelemässä sekä ihailemassa sitä. Se on samalla maskuliininen, kuin myös naisellinen pehmeineen reunoineen. Kultaiset yksityiskohdat, kuinkas muutenkaan. Noi remmit jotka roikkuu on jännä ykstyiskohta. Kertaheitolla yhdeksi lempparilaukuista! Oon varmasti outo kun näin sanon mutta toi laukku huokuu mun mielestä sellasta kovuutta, joo älkää kysykö, tää laukku on totaalinen bad azzz.
(Kirjotan tätä kello sunnuntai yöllä 23:53, selittänee siis jotain.. Uskokoo ken tahtoo!:D)

DSC06621 DSC06609 tbkRL DSC06633 DSC06621 DSC06600 DSC06616

Mikä on mun mielestä laukuissa tärkeimmät asiat? Ne ykkösprioriteetit.
 Tilavuus, laatu, ulkonäkö. 
Tässä laukussa tiivistyvät kaikki ne esimerkillisesti ja hämmennys laukkua kohtaan on positiivinen sillä se ei ole yhtään jotenkaan Guessin tyylinen! En tiedä oonko kasvanut ihan kieroon tai vaan jättänyt huomion kiinnittämättä merkin laukkuihin koska takaraivossa huusi se rihkamaleima? Vaikka oonhan mä joskus pitänyt Guessin korujakin ja oon omistanut muutaman lompakonkin niiltä... Tie sitten mikä riivaa. 
Oon ihan tunnettu siitä että mulla on puolen laukku täynnä kiviä ja toinen puoli ehkä vähän täynnä tarpeellisiakin juttuja. Kuvasin itseasiassa teille jo jokunen aika sitten laukun sisältö-videon mutta eihän se toiminut, koska jostain tuntemattomasta syystä suu liikkuu eri aikaa kun ääni tulee ja meni kai mulla nyt hermo siihen. Mutta sillon laukusta löytyi muunmuuassa koirien silmienpesuneste. Raahannu sitä mukanani maailmanääriin? Jo vain.
 Ja tämä laukku on pienestä koostaan huolimatta melkoinen tilaihme. Sen koin heti kättelyssä kun aloin tyhjentämään kassin täytteitä, niitä tuli vaan ja tuli! Jatkuvalla syötöllä ja mä mietein jo että tää on joku vitsi. Sillä tämä sisältö laukusta löytyi, eikä se ollut vielä edes kunnolla täynnä. Kunnon käärekätköt.DSC06643

En voi tarpeeksi ihailla ja ylistää tota laukkua.. Se nyt vaan on lähes täydellinen. 


Mitäs te tykkäätte?




jenny



*Laukku on saatu yhteistyön merkeissä*

15 kommenttia:

  1. Eij sydämeni itkee verta. Oon niin koukussa sun blogii ja oot kaunis ja ihana ja ja ja.. !!! Mutta guess on mulle merkkinä kyllä niin halpis makkaraa jota käyttää kaikki porin cabaret lissukat :(((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiiiih älä sano noin!! :D Nyt mun sydämeni itkee verta! Onhan Guessilla toki niitä halppiksen näkösiä mutta tää olikin ihan oma lukunsa <3

      Poista
  2. Täytyy kyllä sanoa, että nyt näyttää Guessin laukku aika upealta!! :)

    VastaaPoista
  3. Ohoh, onpas kiva laukku, varsinkin toi kolmioyksityiskohta miellyttää mun silmää! Kauheesti Guessin laukuista en oo perustanut, mutta tämä on kyllä poikkeus. :-)

    fashion-teaparty.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Tykkäään! <33 Niin kauniit yksityiskohdat ja ihanan "pieni" tilavaksi laukuksi. :)

    VastaaPoista
  5. Niin kaunis laukku! Kyllä toi musta nahka + kultaset yksityiskohdat on vaan lyömätön yhdistelmä :D

    VastaaPoista
  6. Vautsi mikä laukku! :o Jos ei logo olisi näkyvillä en edes arvaisi sen olevan Guessin! Ite en hirveästi myöskään tykkää merkistä, metalliosat kuluu nopeasti ja jotkut niistä on todella halvan näköisiä. Mutta oon kyllä viime aikoina kavereilla törmännyt tosi nätteihin yksilöihin ja tämän voisin todellakin itsekin kotiuttaa! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä! Painii aivan eri sarjassa kun muut mun näkemäni Gn laukut! :) Ilolla roikotan laadukasta laukkua käsissä, oli muiden mielipide sitten mikä vaan. Suosittelen tätä yksilöä ainakin lämpimästi ;)

      Poista
  7. Kaunis laukku, on muuten ihana juttu, että merkit alkavat kiinnittää materiaaleihin huomiota! Monilla halvemmilla merkeillä, joilla on normaalisti ollut keinomateriaalisia tuotteita, ovat alkaneet tuoda markkinoille myös vähän laadukkaampia tuotteita. Esimerkiksi juurikin nuita nahkalaukkuja. Itse panostan myös mieluiten nahkalaukkuihin, mutta esimerkiksi Furlan Candyissä käytettävä kumi on myös todella jämäkän tuntuista ja niissä on niin kauniit värit, että haikailen niitä useampiakin.... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! En vois olla enempää sun kanssa samaa mieltä.:) Näin noita Candyjä Barcelonassa ja voi pojat, kyllä oli aika komioita värejä ;D

      Poista
  8. Guessin luxe on laadukkaampi mallisto. Nätti laukkuhan tuo on, vaikka itsekin olen siirtynyt toiseen merkkiin :)

    T.Janica

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)