tiistai 25. marraskuuta 2014

Light pink meets leo

DSC07820 jejej DSC07694 DSC07829 DSC07763 DSC07696 DSC07840

Arvatkaapa, missä asiassa oon ottanut oikeen asiakseni skarpata? Tunnettuna maailman huonoimpana aamuihmisenä heitän sellaseen tiedon ilmoille kun torkutuksen lopettaminen. Oon ihan onneton ton jatkuvan torkuttamisen kanssa! Aina mä päätän että nyt se kello soi ja sit heti ekalta seisomalta liikkeelle, mut mut... Helpommin sanottu kun tehty!
Mun on pakko sanoa, että alotin sen eilen. Eli kaks aamua oon taistellut asian kanssa. Maanantaina homma luonasi hyvin ja kello soi 8:15. Yleensä tässä kohtaa heitän 10 minuutin torkun päälle ja painan silmät kiinni käpertyen kolmeen peittooni ajatellen että ne minuutit on kaiken sen kiirehtimisen arvoisia. 
No koska heräsin ekasta kerrasta pirteenä ja hyvin yllättyneenä, joten päätin palkita itseni 10 minuutin sijasta ja torkuttaa vaan 5 minuutia, niin siis näin palkinnoksi tietty. Totuushan on se, että unenpöpperö ja toinen puoli naamasta tyynyyn painautuneena muutenkin heikkonäköisenä yritin yhdellä silmällä asettaa sitä viittä minuuttia. Tulipahan pitkä minuutit, sillä olin onnistunut asentamaan 30 minuutin torkun, joka soittaisi viisi kertaa. Jep, se raivoaminen itteni kanssa aamulla- voi pojat jos joku sen olis nähnyt. Vihaan olla myöhässä vaikka viime tinkaan mulla meniskin. Olin töissä 3 minuuttia ennen asiakasta.
Tästä vois kuvitella, että opiksi on otettu- ei enää torkuttamista.. Haha, you wish! 

Asuhan on taas mappi Ö:stä vedetty, mutta tässä on yks rennompia asuja ja noi Zaran pöksyt on kyllä super mukavat. Ja lepardin kanssa nyt on helppo yhdistää melkein mitä vaan- tässä mun näyte tällä kertaa!




jenny

14 kommenttia:

  1. Nää sun kesä asut on ihania ja raikkaita, mutta ei näistä oikeen talviasun inspiksiä saa :> kaunotar silti olet <3 tsemejä aamuihin, ite painin saman ongelman kanssa, nimimerkillä tukka sojossa töihin..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on syksyltä:) Ja voihan näitä helposti soveltaa talviasuun! Kiitos kiitos <3 Liekö sitten tolla pimeydellä osuutta asiaan kun näin onnettomiksi aamuherääjiksi ollaan käännytty:D

      Poista
    2. Joo syytän pimeyttä, onneksi tätä ei ole kuin rapiat puolivuotta jäljellä! ;D

      Poista
  2. Upeita kuvia susta!

    Torkutus on munkin paheeni. Asetan aina kellon soimaan tyyliin puoli tuntia aiemmin vaan siks, että voin torkuttaa ja sehän on loppujen lopuks ihan typerää, koska sen on tutkittu vaan lisäävän väsymystä. Mun pitää kanssa nyt ottaa asiakseni päästä eroon kyseisestä tavasta. En tiedä auttaisko vanhanaikanen neuvo, että laittaa puhelimen/kellon niin kauas ettei oo muuta vaihtoehtoo kuin nousta sulkemaan se...

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Erika!
      Hei olipa kertakaikkiaan hyvä vinkki :D Nimimerkillä itse nukun puhelin tyynyn vieressä! Kuinkahan paljon ketuttais maata sängyssä puol unessa ja sit tulee joku ilmotus puhelimeen ja se on niin kamalan pitkällä et pitäs oikeen nousta ;D Ahaha, mahtaiskohan toimia !!

      Poista
  3. Ihan tosi kiva asu!! Jotenki ite en osaa yhdistää leokuvioon mitään muuta ku mustaa :D Mut toi yhdistelmä on superhuippu siun päällä! Ja muutenki oot ollu (jälleen kerran) kauniina :)

    -Laura-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eii saa rajottua tai ylianalysoida! Leon kanssa menee juurikin musta, ruskea, beige, valkonen, vaaleanpunainen, harmaakin mahdollisesti, viininpunainen, sininen :D Melkeen kaikki! Kiitos Laura <3

      Poista
  4. Hei mä niin tiedän ton fiiliksen! Joskus aikoinaan olin kanssa himotorkuttaja. Se menikin siihen että ohjelmoin herätyksetkin tuntia aikaisempaa varsinaista heräämisaikaa jotta jää aikaa torkuttaa.. hullua! :D
    Mutta itse pari vuotta sitten otin tuon saman tavan ja äkkiä siihen oppi että kun se kello soi niin automaattisesti nousee pois sieltä peittojen alta :) tsemppiä torkkuharjoitteluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä :D Vaikka se "uni" on tosi kehnoa että olis parempi vaan ponkasta pystyyn ekasta kerrasta, tiedetään tiedetään mut ei aina kykene ;D

      Poista
  5. Ihanat säihkysilmät!:) Ja muutenki oot kaunis!

    VastaaPoista
  6. Mä inhoon herätyskelloa ja torkku on mun paras kaveri :D oon ennen ajatellut että nyt lopetan sen torkuttamisen ja muutkin ovat mulle niin sanoneet. Se kuulemma väsyttää vielä enemmän. Ja pah! :D Mä torkutan aina ainakin kolme-neljä kertaa ja 10 minuutin torkun :D Miksi siis lopettaa hyväksi koettua tapaa :D Nimimerkki: Jos työt alkaa 7.00 herätyskello soi 5.40 ja torkutan niin kauan kunnes kello on 6.30 ja st tulee jo kiire :D!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aiaiaii :D Kun helpomallakin ja vähemmällä kiireelläkin kykenis alottaa aamun mut ei :D Se on se tapa ;D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)