sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Comfy autumn outfit

Barcelonan auringon alla googlettelin muutamia blogihaasteita ja löysin muutaman hyvän. Englanninkielisistä suomennettuja, tässä tulee tällänen 10 päivän haaste, mutta se nyt muutetaan kymmeneksi kohdaksi however! DSC07143tää2 DSC07196tää7


1. Kymmenen asiaa jotka haluat sanoa kymmenelle eri ihmiselle juuri nyt: 
- Kunpa rakkaus ei kolhisi aina sinua 
- Olet ihana ihminen ja toivoisin että näkisit sen myös itse, etkä olisi aina niin itsekriittinen 
- Keksisitpä sinäkin muuta tekemistä kun piinata minuaaaaa… 
- Olet minun rakas 
- Olet elämäni tärkein ihminen 
- Kunpa nähtäisiin useammin 
- Minulla on kova ikävä 
- Millainen ihminen tekee tollasta kun sinä
- Karma is a bitch… 
- Mene hoitoon ja pala roviolla

2. Yhdeksän asiaa itsestäsi: 

- Pisin työsuhde on kestänyt.. 1,5 tuntia. Ja en mainitse siitä CV:ssä kiitos kysymästä, tätä nykyä yrittäjä. Nykyisestä työympäristöstä ja pomosta mä tykkään, vaikka välillä otetaan kallon sisällä yhteen. 
- Temperamenttinen, saatan suivaantua sekunnissa ja rauhottua toisena heti (ihana piirre miehen mielestä….) 
- Huumorintajuinen, jos vaan joku muukin hoksaisi mun vitsit 
- Mulla on tosi paljon outoja tapoja, muun muuassa vaahtokarkkien ja juustonaksujen nahistuttaminen ennen syöntiä. Jep. En voi myöskään sietää vettä juomana. Ja ärsyynnyn todella helposti tyhmistä kysymyksistä (kyllä niitä nyt vaan on olemassa!), esimerkiksi jos oot ottamassa kuvia ja joku tulee kysymään "otaks kuvia?"- eehen mä kuinnii
- Omistan aivan liian paljon kenkiä ja vaatteita, mutta elämä on liian lyhyt perusteluihin, miksi et muka voisi sitä ostaa… 
- Paniikkihäiriöinen yksilö höystettynä ahtaanpaikankammolla 
- Omistan kaksi koiraa ja olen seurustellut viisi vuotta (ihankohtapuolin) 
- Muistan hämmentävän hyvin asioita joita en tiennyt tietäväni, kuten esimerkiksi mies soitti aikoinaan Hämeenlinnan kodistaan mulle, että oonko nähnyt USB-piuhaa. Joo, se on siellä tietokonenurkkauksessa, katot tietokoneen taakse vähän vasemmasta kulmasta oikeaan alakulmaan lattialle niin siellä se on. Ja ysiluokan kemiankirjasta fullereenin ja sen jonkun kaavan, koska mä olin aivan satavarma että se tulis kokeeseen. Kirjan vasen puoli, vähän ennen puoltaväliä. Alanurkka. Sivunumero ehkä 87. 
- En voi sietää suomiräppiä. Tai suomalaista musiikkia, tosi tosi tosi harva iskee. Myötähäpeä/kanava vaihtoon/annamunkaikkikestää- efektit laukaisee jokaikinen kerta Cheek, Anna Abreu ja Petri Nyqård.
DSC07183tää5

3. Kahdeksan seikkaa, joilla ansaita luottamuksesi:
- Jos sovitaan ettei tästä löpistä muille, niin eipä sitä sitten löpistä
- Muuten muumien poliisin tavoin täti sanoo "leipäluukku kiinni ja häivy!"
- Olla aidosti kiinnostunut mun asioista ja järjestää aikaa nähdä
- Kertoo myös omia juttuja, avautuu menneisyydestä jne.
- Pitää lupaukset ja salaisuudet
- Ei vääristele totuuksia vaan myöntää omat virheensä
- Ei puhu kaikesta ja jokaisisestä pahaa, koska muuten alkaa miettimään, miksi se ei musta puhuis pahaa
- TUO SUKLAATA ja VIE MÄKKIIN sillon kun sanon että oon herkkulakossa.

DSC07144tää3

4.  Seitsemän asiaa jotka usein pyörivät päässäsi:
- Miks en voi olla lottovoittaja (ehkä siksi, kun et oo koskaan lotonnut idiootti)
- Ajatus, joka on pienestä pitäen pyörinyt mun päässä, yleisemmin sillon kun meen nukkumaan niin joskus tulee sellanen fiilis että voisko joku kertoa, miksi mä olen ollut se nopein siittiö, miksi mä olen juuri mä, miksi mä olen tähän elämään syntynyt, miksi en vois olla joku muu, kuten pienempänä järkeilin miten paljon helpompaa elämä olis jääkaappina. Kuka nyt ei haluais olla jääkaappi? Käsiä ylös?
- Mikä v*ttu joitain ihmisiä vaivaa
- "Et sais ostaa sitä nyt kun oot säästökuurilla"… "Nii ja salilleki pitäs mennä…"
- Oon niin onnellinen, vaatimattomasti onnellinen. Tavallaan. Työ jota rakastan, mielenkiintoiset asiakkaat joiden kanssa jaan päiväni, mies joka on maailman kiltein ja rakkain, perhe lähellä, itse suurinpiirtein terveenä ja koirat leikkimässä kakkaleikkejä. (Kyllä, viimeksi löyty miinakenttä sängystä kun oltiin töissä.) Kavereita kourallinen, ei draamaa vaan aitoja ihmisiä.
- Miks mun tukka ei oo koskaan hyvin
- Mitä sitä tänään pukisi päälle?!

DSC07124tää

5. Kuusi asiaa, joita et ikinä toivoisi tehneesi:
- Antaa liikaa luottoa ihmisiin ja uskoa sinisilmäisesti
- Kun pidin suuni kiinni eräässä epämiellyttävässä tilanteessa, kun just sillon olis pitänyt avata sanallinen arkku
- Luntannut matikankokeessa, hehheh.. Alko ideat käymään vähiin kun lakki piti saada ja kurssi ei ollut menossa läpi sen neljännenkään kokeilukerran jälkeen… Ei se lunttaus, vaan se kun paperi tippuu maahan…
- No jokainen permanentin ottanut tietää mitä ajattelen
- Sama koskee sitä teiniaikojen enttententten blondivaikomustapää- syndroomaa
- Antanut periksi liian helposti


6. Viisi ihmistä, jotka ovat tärkeitä sinulle
- Sanon heti etten voi sanoa vaan viittä
- Äiti ja isi
- Mies
- Sisko ja veli
- Isovanhemat, kaverit


7. Neljä "turn offia"
- Ilkeät ja valehtelevat ihmiset
- Narsistit
- Laskut…
- Menkkapöhötys

DSC07180tää4

8. Kolme "turn onnia":
- Shoppailu
- Ihmisten aito tyytyväisyys työni jälkeen ja kehut on aina kivoja
- Vuodenajat. Se jännitys ja odotus aina. Syksyllä saa taas pukeutua, kynttilät jne, kesällä unettomat yöt, sandaalit, tukka pörröllä, luonnon kauneus. Kyl te tiette.


9. Kaksi hymiötä, jotka kuvastavat elämääsi juuri nyt:
<3_<3 No se sydänsilmäinenemoji, ja sitten sellanen kakkaemoji, koska sillä on sellanen veikeä innostunut ilme, vaikka ei kakka voi sitä olla. (käytinkö mä just tota sanaa blogissa- oikyllä) Sydäri siksi, että oon onnellinen lomasta ja kakihymäri sitten on innostunut lomalle lähdöstä mutta ei kuitenkaan ole koska siihen liittyy käsittelemätön määrä stressiä, tekemättömiä asioita, ja ahdistusta koskien lentämistä.


10. Yksi tunnustus:
- Tätä ei kirjoitettu Barcelonan auringon alla.





jenny

20 kommenttia:

  1. Sää oot ihan huippu tyyppi :)

    VastaaPoista
  2. Nopein siittiö ei hedelmöitä munasolua. Nopeimmat siittiöt haurastuttavat munasolun pintaa mahdollistaen sen vähemmän nopean siittiön pääsyn munasoluun. Tantantaaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks olin nopein siittiö ja anatomiakiinnostaakinjuurinoinpaljon tittitiididiii :)

      Poista
  3. Tää oli kiva... olis kiva jos tekisit Barcelonan ostokset videolle :)

    VastaaPoista
  4. Siiiiiiis mä en kestä Jenny!!!! :'DDD Ai että mä sain sun vastauksesta päivän (lue: viikon) naurut! Ja se vasta naurettavaa olikin kuinka samanlaisia mun vastaukset olisi ollut :D Oot ihana!!
    Ihan pakko toteuttaa tää munkin blogissa :D

    http://www.six-feet-tall.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, eikä! ;D Täytyy tsekata sun vastaukset ;D

      Poista
  5. Tää oli mustakin tosi kiva postaus ja pakko sanoo, että vaikutat tosi hauskalta ja huipulta tyypiltä! Okei paitsi Cheekin dissaaminen on aika paha juttu, mutta annetaan se nyt anteeks! :-D

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos vain Erika ;D Ei hei, ei Cheekin musiikista oikeesti vaan voi tykätä! Mä en käsitä ;D Tyyppi laulaa itsestään, rahoistaan ja naisistaan ja vähän vielä lisää itsestään, hyh…!

      Poista
  6. ihanat vaatteet!! mistä toi tunika on?:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Se taitaa olla joskus ebaysta ostettu..!

      Poista
  7. tokan anon kommenttiin lisäten; et ole koskaan ollut siittiö. olet siittiön JA munasolun "yhdistymisestä" seurannut tuotos ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinällään aivan tosi helvetin kiinnostavaa.:D Ja tää päteminen, ai että! Eiköhän kuitenkin jokaselle mennyt se pointti selväksi mitä tolla nopeimmalla siittiöllä tarkotin, ilman että pitää alkaa luennoimaan ihmisen lisääntymisestä :DD

      Poista
  8. Tyylikäs kokonaisuus :) mistä nuo kengät mahtaa olla?

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)