sunnuntai 7. syyskuuta 2014

You can't buy happiness but you can buy bags and that's kind of same thing...

DSC06110 DSC06125 Nimetönddkd DSC06137 DSC06139 Nimetkkkön DSC06138 DSC06132 DSC06145
Laukkukokoelmani sai hieman täytettä kun bongasin Monnier Frerésin sivut. Löysin kyseisen Donna Karanin yli 100 euroa halvemmalla kuin Suomesta, joten why not, kerran kun hakusessa oli tilava mustaa jykevää nahkaa oleva laukku ja tämä yksilö onkin osoittautunut nappiostoksen jackpotiksi. 
Kaunis, elegantti laukku, joka vetää tavaraa enemmän kun ulkonäöstä uskoiskaan. Tämä laukku on silkkaa naisen käsialaa. 
Sen todistaa tyylikäs toteutus yhdistettynä pieneen tilaihmeeseen, jonka muutaman sisätaskun ja isomman vetoketjullisen taskun yhdistelmä tekee laukun sisällön järjestyksen ylläpitämisestä naurettavan helppoa. On paikka isommallekin puhelimelle ja isompi sisätasku piilottaa huomaansa meikkipussitta reissaavat meikit ja kotiavaimet. Vetoketjulliset isot taskut tuovat oman juttunsa laukkuun; niissä voit säilyttää lompakot ja muut arvoesineet tallessa, kun taas "avonaiset" taskut takaavat sen, että saat nopeasti sujautettua ja napattua kaipaamasi tavarat vaivatta! 
Mun jättikalenteri esim löytää paikkansa avonaisesta taskusta, eikä tarvi alkaa taistelemaan vetoketjujen kanssa. Hemmetin hyvä kompakti kokonaisuus- en muuta sanokkaan! 
Halusin juurikin jykevämpää nahkaa, sillä mun toinen musta laukku Hamilton on sitä pehmeetä lösähtävää tyyppiä ja sen ryhdittömyys alkoi mua pistämään silmään. Ryhdittömyys teki myös tavaroiden kaivamisesta pohjalta vähän hermoja vievää. Ihana laukku kaikkine yksityiskohtineen ja tilavaa tyyppiä sekin- olematta kuitenkaan mikään mätisäkki. Hamilton on nyt hetken jäähyllä ja palauttelemassa muotojaan (toivottavasti:D) ja kantaa toistaiseksi sisällään vain tyynyä…




jenny 

18 kommenttia:

  1. Ihanaihana laukku!! Oon etsiny kaikkialt tarpeeks tilavaa koululaukkuu mihin mahtuis myös läppäri, muutama kirja jne? Mitä luulet, onks tää niin suuri tilaihme vai jatkanko etsintöi viel? Toi on meinaa muuten iha täydellinen<3 oliks tuolt tilaaminen vaikeeta, tuleeks tullei tms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä uskoisin että tää vois olla sellanen aika hyvä vaihtoehto! Kyllä jos läppäri toiseen avonaiseen taskuun ja kirjat toiseen, niin why not?! :) Ei oo vaikeeta. Paypalilla maksu ja toimitus kotiin 4-5pv muistaakseni meni mulla.:) Ja ei tuu tulleja, en muista vaan mistä päin Eurooppaa tulee!:)

      Poista
  2. Mitä mitä mitä! Tuolta saa selmat ja jet set travelit kans paljon halvemmalla :D ! Uskallanko tilata? No kai mä uskallan jos sullekki tuli nopeesti perille.. mahtavaa :) Löysin juuri joululahjan ittelleni ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla ainakaan ollut mitään ongelmaa että kannattaa tilata vaan.:) Aina oon suomalaista yrittäjyyttä kannattavalla puolella, mutta joskus hinnat vaan on niin törkeitä että pitää lähteä maailmalta tilaamaan.:) Mäkin oon tainnut löytää joululahjan hups;D

      Poista
  3. onpas niin hyvän mallinen laukku että huh! ja kauniski!<3

    VastaaPoista
  4. Ihana laukku! <3 Postauksen otsikossa olis vähän hiomista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep<3 No hiomista ja hiomista, yhden kirjaimen korjaaminen :D

      Poista
  5. Jenny!! Kun joskus ehkä tulevaisuudessa tilaat tuolta, niin vinkkaa mulle, tilataan yhdessä!:D Mä löysin tuolta vaikka ja mitä!

    VastaaPoista
  6. Ihana!!! Kuin pal makso?:))

    VastaaPoista
  7. onkse se kalliimpi vai halvempi, ku tuol on kaks samannäköst mut varmaa niis jotain eroo on ku hinnassakin :o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.monnierfreres.com/wwuk/bags/totes-et-shopping-bags/double-zip-saffiano-tote_p21847057.html :)

      Poista
  8. Paljonko toimitus maksoi? :)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)