maanantai 1. syyskuuta 2014

Nude

Nimetön
DSC04511
Nimetönok
DSC04514
Kengät/Nelly, Hame/NewLook, Paita/H&M,  Vyö/Asos, Laukku/DKNY, Kello/MK

Syyskuun ekan päivän kunniaksi julkasen vielä asukuvia kesältä. Näitä saattaa vielä muutamat tulla, jotenkin on jäänyt laahaamaan ihan totaalisesti jonnekin! Toisaalta kesällä sitä "säästeli" kuvia, ettei tuu iskettyä kaikkia samaan aikaan tänne mutta ripotellaan joukkoon vielä! 
Toiseksi syksyn varmaksi merkiksi julistaisin ampiaisemattoman (ja toki muidenkin inisevien lentävien elukoiden pleasee) ajan alkaneeksi virallisesti, nimimerkillä jalka sinisenä ja turvonneena sämpylänä, nokkosihottumaa pitkin koipea ja aivan hullu kipu- no mutta hei, se pirulainenhan päätti oikeen olan takaa heittää herjaa ja pistää minuu vielä virallisesti kesän puolella, eilen siis. Tänään sai vedettyä kengän jo jalkaan mutta eilen tungettiin tätä sämpylää tyylikkäästi crocseihin. #fashionblogger
Ajattelin jo säästyneeni amppariarmeijan hyökkäyksiltä, mutta kai se mun maassa olleeseen paitaan harjotteli maastoon sulautumista, pointsit siitä, mutta ei ihan niin tosissaan tarvis olla kuitenkaan.. Ehkä se aisti mun mojovan dagen efterin joka eteni ku kaikuluotain ja päätti että onpa helppo kohde.
En tie mut mä haluan näitä kuvissa olevia paitoja lisää. Kun ostin tän ei ollut mun kokoa, niin vähän roikkuu ja olat on missä nyt on, mut hei- se oli saatava. Ja nyt etsin sitten haukkana noita ton tyylisiä paitoja, tosin jätän aika paljon Barcelonan varaan.. 
Jos sieltä sitten löytyis!




jenny


ps. Huomenna tulee kenkäaiheinen arvonta, joten pysykää linjoilla!!:)

18 kommenttia:

  1. tilasitko paidan netistä vai ostitko kaupasta? ja mitä muita värejä on/oli? :) todella kiva paita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen muistaakseni joskus kesän alussa ihan liikkeestä, tais siinä joku valkonen olla ainakin, ehkä mustakin! Älä muuta sano! Tahdon lissssäää:)

      Poista
  2. Sä oot kyllä todella kaunis ja tyylikäs aina!! 😊

    VastaaPoista
  3. ihana asu! osaat niin hyvin yhdistellä vaatteita ja asusteita :)

    -heidi

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Hmm kai sitä kuuluu kiittää vaikkei oikeen tiedä mitä tarkoittaa ;D

      Poista
  5. Ihana nuden sävyinen asu!! Varsinkin toi hame ja vyö kolahtaa aika lujaa :) ♥

    VastaaPoista
  6. Ihana nude asu, sulla on kyl hyvä tyylitaju! ♥ Oon ollut ihan hulluna kaikkeen nudeen koko kesän, eikä se oo vielä yhtään laantumaan päin :D
    Mua pisti kans töissä ampiainen kun olin kassalla, mua on joskus muksuna viimeks pistäny nii olin ihan paniikissa oonko mä allerginen, mut empä sitten ollu onneks..

    AI MITÄ kenkäaiheinen arvonta! Niinku kommentoinki viime postauksessa et oon kenkäfriikki niin pisti silmään aika äkkiä toi pieni präntti tekstin lopussa, joo kuulolla ollaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaimaseni ;)<3 Sama täällä. Kaikki nudeen päinkään menevät ni ah, tänne heti mulle! Joo voi hiton ampparit, aina ne osaa yllättää :):) Kohta tulee postaus ;)

      Poista
  7. Aivan upea asu jälleen! :)

    VastaaPoista
  8. Oot kyllä yksi harvoista,joille tuo nude sopii! :)
    t. Janica

    VastaaPoista
  9. Rakastan kaikkea tässä asukokonaisuudessa ! Vautsi upea olet :)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)