sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Cobalt blue leopard

Nimetön DSC05187 DSC05220 Nimetönk DSC05298 DSC05194

Aaa, vitsit että oon odottanu noiden kesäasujen loppumista ja nyt on ilo ilmoittaa- ne on ohi! (kunnes tulee reissukuvien aika..) Ja tää on sellanen asu minkä julkasua oon odottanut niin kauan että alta pois. 
Mä oon aina tykännyt punasen ja leopardin yhdistelmästä, mutta jotenkin houkutteli kokeilla yhdistelmää sininen ja leopardi ja vaikka ite sanonkin, niin tää on kyllä yks ihan lemppariasuja. Mitä vielä, ei oo kauaakaan kun olin vielä sinisen ei-ystävä. Niin se vaan menee, että mitä ei koskaan kuvittelis päälleen laittavan, kuitenkin eksyy päälle. (Edellinen lause on kyllä aika puppua, mulla on hyvä liuta mitä en kuolleen ruumiini yli laittais päälle, mutta you got the point!) 
Ja vaikka kuinka mulla on Korsin aurinkolaseja ja muita kiinaihmeitä liuta ympäri huushollia, nää Mangosta ostetut arskat kuvastaa sitä sanaa, mikä löytyy sanakirjasta kohdasta "täydellisyys". Sinisestä ja täydellisyydestä puheenollen, lisäisin pienen palan nahkaa ja ripauksen kultaa, tämä kombinaatio tuo mieleeni YSL:n Cassandre Tassel Clutchin… Aah.
Ainahan sitä saa haaveilla!



jenny

12 kommenttia:

  1. Ihana!! Mä oon niin pitkään ollut rakastunut tohon cobaltin siniseen! Näyttää sitä paitsi iha superhyvältä noitten housujen kaa :)

    http://www.six-feet-tall.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oi miten ihanasti oot yhdistänyt värejä printtihousuihin. Omia seeprahousuja osaan käyttää vain mustan ja valkoisen kanssa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seepran kans oon itekin mielestäni vaan onnistunut yhdistämään mustan ja valkosen kanssa;D Täytynee kokeilla kera värien joku kerta.

      Poista
  3. Ompas hyvän värinen sininen! Ja kiva asu!

    VastaaPoista
  4. Ihana asu!! Tykkään hirmuisesti tuosta sinisen sävystä, ja se sopii hyvin yhteen leopardikuosin kanssa. Ja niinkun itsekin sanoit, noi aurinkolasit on täydelliset, ainakin sun päässä näyttää upeilta! ♥

    VastaaPoista
  5. Miten sä löydät ebaysta aina kaikkea ihanaa? Musta tuntuu että en löydä mitään. Nyt Jenny ebay vinkit jakoon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sieltä kun jaksaa koluta;D esim tää kaulakoru oli alunperin kuusenvihreä ja kynsilakkasin sen siniseksi ;D Ei ebayn kanssa oikein vippaskonsteja oo :(

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)