tiistai 26. elokuuta 2014

Vest

Ei tee tiukkaa lisätä tälläsiä housuttomia kuvia, vaikka eihän tuolla ulkona enää ees ballerinojen kanssa voi kävellä, mutta… Mä lähden lomalle! Itseasiassa 38:n päivän jälkeen mutta lähetäänpä kuitenki! 10 päivää Barcelonan auringon alla ja lauloipahan pikkulinnutkin, että se saattaa olla mun shoppailutyylilleni hyvinkin petollinen paikka..
Oikeestaan tiesinhän jo eilen että reissu tehdään ja päätinpähän sitten valvoa kokonaisen  yhden yönkin siinä. Tieto lähestyvästä kohtaamisesta lentokoneen kanssa on kyllä jotenkin niin vastenmielinen asia. Hyi hyi. En olis koskaan voinu uskoa että pelkkä ajatuskin lentämisestä saa mut ahdistumaan näin paljon! Mut ei auta, lomaa kun ei Suomessa osaa (eikä halua) viettää niin onhan se johonkin lähdettävä kauhunsekaisin tuntein..
Ehkä se palkinto odottaa sitten sen perillä! 
Oon mä kyllä niin loman tarpeessakin.




jenny

20 kommenttia:

  1. Barcelona on Euroopassa yks parhaista shoppailukaupungeista ehdottomasti! 😄 joten tsemppiä vaan! 😘

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuva, oonkohan valinnut lompakon kannalta vähän huonon paikan :D

      Poista
  2. Haha lähet samaan aikaan sinne kun meikä! Ehkä jännitämme samassa koneessa, vatsaa kuristaa jo nyt :SS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä päivä ja mikä kone?!:) mä lupaan olla jännittämättä yhtään- olla aivan taju kankaalla ;D

      Poista
    2. 2.10 finskillä, ehkä munkin pitää hakea asiaankuuluvat dropit..!

      Poista
    3. Ei sentään ihan samalla lennolla olla- 3.10 meillä lähtö.:) Joo hae ihmeessä, miks stressata moisesta turhaan:( Tuu morolle jos satutaan törmään!

      Poista
  3. What a lady! Mä kyllä ymmärrän sun vihasuhteen lentokoneeseen, ajatuskin lentämisestä on mulle nykyään aikas ahdistava. Aiemmin mulla ei oo tätä ongelmaa ollut, mutta nykyisellään mua ahdistaa sellaiset tilanteet/paikat mistä en pääse pois millon huvittaa. Tää on tullut paniikkikohtausten myötä mulle ja mua harmittaa kovasti, koska mä kuitenkin rakastan matkustelua noin muuten :/ No mutta niinkun sanoit, se palkinto odottaa sitten perillä eli kyllä se siitä (vaikka kuulostaa ärsyttävältä kun joku sanoo noin)! Oot varmasti loman ansainnut :)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedetään tiedetään. Ei mullakaan ollut tää tällästä kauhua vasta kun alkoi paniikkikohtaukset ja viime lennon jälkeen kaikki oikeestaan muuttukin. Ja nyt se koneeseen astuminen kuulostaa vaan niin ylitsepääsemättömältä ja ihan kamalalta ajatukselta... paniikkihäiriön jälkeen kaikki ahdistavat jutut on saanu valitettavasti ihan uudet piirteet:/ täytyy vaan hakee rauhoittavia, niiden varaan oon oikeestaan jättänyt sen koneeseen nousemisen :D ärsyttävää on kanssa se kun tullaan luettelemaan faktoja miten todennäkösempää on että jäät auton alle jne jne, kyllä mä ne tiedän mut joku tuolla takaraivossa ei sitä halua sisäistää ;D kiitos Erika!

      Poista
  4. Tosi kiva asu ja vitsi noi lasit sopii sulle hyvin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Noi on aika vahvat tollaset kissalasit mutta nooh... kai ne kivat on ;D

      Poista
  5. Ton malliset kengät mitkä sulla on noissa kuvissa niin onko ne hyvät jalassa ? :) Haluaisin itsekkin sellaiset mutta kun ne näyttää niin sellasilta mitkä ei "tue" yhtään ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hmph. Mä haluisin sanoa että ne istu jalkaan hyvin ja pysy jalassa ja oli ihan ok tukevat, ei tietenkään sellaset kun nilkkurit tms mutta noi kengät oli ilmeisesti isoa kokoa, koska mun 38 oli hetken aikaa sopiva mut sit jotenkin ne löysty tms ja nyt on puolen sentin rako kantapäässä! Olis pitäny ottaa 37 mutta mistä tollasta tietää kun yleensä jalka on 38-39 :D eli mä en oikeen pysty sanoo ku kenkä hölskyy jalassa...

      Poista
  6. sulla on todella kauniit kasvot ja ihanat hiukset! :) wau!

    VastaaPoista
  7. Onko sulla oikeasti diagnosoitu paniikkihäuriö? Ja miten se ilmenee/oireilee? Kaunis olet ja ihana tyyli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, enkai mä muuten niin sanois..:) Aika ajoin se oireilee, paikoissa jossa on paljon ihmisiä, baarit, elokuvateatterit, ravintolat jne. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00404 tuolta oireet on aikalailla sitä, mitä mulle tulee, ei nyt aina kaikki, kun osaa joskus ennakoida ettei tuu hyperventilaatiota. Mutta paniikkihäiriön jälkeen on jotkut asiat käyneet aika hankaliksi, kuten hissiin meno/hississä olo jos on muita ihmisiä. Ja se lentokauhu… En ees ala puhumaan siitä. Ihan typerä tauti :D
      Kiitos kovasti!:)

      Poista
  8. Voi miten nättinä oot taas! Tosi naisellinen, kaunis asu - ja kampauskin istuu tohon täydellisesti. Täällä myöskin yksi joka ei liikaa rakasta lentokoneita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Johanna!:) Voi hitto. Mistä me keksitään keino liikkuu maasta toiseen ilman lentsikkaa?! Ei laivoja eikä pitkä auto-tai junamatkoja kiitos ;D

      Poista
  9. Jee..Barcelona on mahtava paikka ja 10 pvää aikaa shoppailla vielä..tietää rahanmenoa ;)Ja sitten sä teet ostosvideon kun tuut kotiin, teet!! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuva;D Alkaa jännittää- enkai sekoo siellä?! Teen teen;) Jos siis ostan mitään….;D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)