torstai 28. elokuuta 2014

MK shoe love

Mulla oli tänään joulu! Voi tsiisus, sain soiton aamutuimaan heti postisedältä että sillä olis mulle paketti ja olis oven takana, jos haluun pakettini niin nyt pitäs sitten tulla noutamaan.  Tie sitten kuinka kauan se oli oven takana ollut rämpyttämässä ovikelloa… Joka ei sitten toimi. Ei muutaku tukka pörröputkella fleecetakki päälle, säärikarvat raahas perässä ja lasit oli vinossa, enkä muuten edes nimeeni osannut kirjottaa siihen aikaan aamusta. Mutta  sen muistan että sillä postisedällä oli sellanen teeveemiehen ääni. Sellanen, erilainen! 
Kyl te tiette.
DSC06061
No postisedän äänestä päästään sitten toiseen mieheen; taas se Korssin Miikkaeli sai mun kuolakanavat valuttamaan kun bongasin nämä kenkät! Olin kattellu ko.popoja jo monen monta kuukautta mutta jotenkin lähemmäs pari sataa oli liikaa maksaa ja päätin odotella- jos sattumalta törmään kenkiin vielä edullisemmalla hinnalla on se sattuman sanelemaa ja näin on tahdon toteuduttava. 
No joo. Mä löysin nää kenkät sitten hintaan 80e (joista 10e oli postituskuluja) eli naurettavan halpaan hintaan. JA! Ainoa jäljellä oleva koko oli mun kokoni. Anteeksi nyt vaan mutta tollanen ilmestyskirjan ihme on käytettävä hyväkseen. Ja toinen ihme oli se kun mies näki kengät ja kehui näitä ensimmäisiksi hienoiksi kengiksi jotka mulla on. Sitten sieltä suusta pääsi kuitenkin syy kehuille; haluiais ite samanlaiset ilman härpäkkeitä ja glitteriä.
p5DPW DSC06071 DSC06077 DSC06081 DSC06088 DSC06099
Ah, kyllä vaan on täyttä rakkautta väriä (nään jo mielessäni kuinka hyvin nää sopii sen River Islandin nahkiaisen kanssa!) ja yksityiskohtia myöden. 


Iskeekö teihin tälläset ei-niin-perus-jennymäiset popot?!





jenny

38 kommenttia:

  1. Tykkään ainakin NÄIN paljon noista, koska kengät nyt vaan sattuu olemaan myös mun intohimoni.

    VastaaPoista
  2. wou mitkä popot! Kenkäfriikin unelmat! <3

    VastaaPoista
  3. ihanat!! <3 mistä löysit? :)

    -heidi

    VastaaPoista
  4. No onhan noi nyt ihanat! Ja on sul hauska tyyli kirjoittaa :D Tätä blogia seuraa niin mielellään! :)

    www.miauslife.com

    VastaaPoista
  5. Aaa ihan superhienot!! *sydänsilmäemoji*

    VastaaPoista
  6. Mulla on melkein aina edes vähän korkoa sisältävät kengät jalassa, paitsi kun meen töihin.. Rakastan naisellisia korkkareista ja välillä mietin oonkohan syntynyt korkkarit jalassa :D
    mutta tollaset popot voisin kyllä omaankin jalkaan laittaa, ihanat!
    +Mulla on aina toi sama selitys "mun koko enää jäljellä nyt on pakko tilata ja tää on vielä alennuksessakin/ihan älyttömän halpa, yleensä maksaa plaaplaaplaa"

    ♥:llä Jenny Janette (http://mylifestyleanddreams.blogspot.fi/)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Ei niin väliä että ergonomia kenkien takia istumatyössä vähän muuttuukin kunhan on kivat korot ;D No joo! Selitys tai ei, mutta pitkä odotus palkittiin ja säästettiin;D

      Poista
  7. Ei herranjestas noi on ihanat! :D Mä en yleensä ihan kauheasti tykkää ton mallisista kengistä, mut toi glitter ja kulta ja kaikki, en kestä.

    Tilasitko ihan Michael Korsilta vai jostain muualta? Tai lähinnä mietin, kun en oo Korsilta löytänyt keinoa tilata Suomeen vai oonkohan vaan tumpelona lukenut väärin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä- ei juurikaan iske ton malliset kengät ja olinhan mä aluksi kauhuissani kaikessa tosta säihkeestä, mutta nyt jo silmä tottunut ;) Tilasin the outnetistä. Korsilta oon muistaakseni joskus tilannut ehkä en oo ihan varma, mutta jotenkin spostilla sai sovittua.. Tai sit sekotan johonkin toiseen;D

      Poista
  8. Aivan yyberihanat! Ottaisin koska tahansa, mutta tällaiselle bigfootille ei taida löytyä kokoja. Hieno löytö.
    -Victoria-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan niitä kokoja laaaaaja skaala siellä myynnissä! Kannattaa seurailla the outnettiä:) Kiitos!

      Poista
  9. No HUUUUUHHHUUUUH mitkä blingblingpopot!!! Ai vitsi! :)

    VastaaPoista
  10. Ihan super ihanat<3

    VastaaPoista
  11. Mulla on noi samat, noi on niin blingbling, niin mageet :)) !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan hätää kärsimässä että mitä noihin kävis yhdistää;D

      Poista
  12. Hienot kengät ja varmasti siun tyyliin sopivat! :) Mie en näistä tämän mallisista kengistä ole tykännyt aikoihin, kun oon korkkarityttöjä enemmän, mutta kyllä miunkin makuun sopivia tämän mallisista kengistä löytyy. Muun muassa Minna Parikan minttu-pinkit puputennarit tai Love Moschinon punaiset tennarit kelpais tännekin! ^^ Eihän nämä siun eivätkä ne Love Moschinon kengät ihan tennareita ole, mutta en nyt saa päähäni muutakaan kuvaavampaa sanaa kuin tennarit tai matalat kengät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moschinon popot olis kyllä makeet! Mutta tosiaan kun itekin korkkarityttöjä itekin oon niin aika vähän tulee tennareihin sijotettua:)

      Poista
  13. Hei pakko kysyä.. miten toi ebay.. onks ne siis uusia vai käytettyjä kamoja :D kattelin vaan suoristinta sieltä.. ja aattelin et kysyn sulta heh..

    asiasta toiseen. Ootko ikinä tilannu sheinsideltä mitään? Aika kivoja ja edullisia! Odottelen jo ihania postauksia sulta :) oot upee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokasessa kohteessa lukee erikseen onko tuote pre-owned vai uusi:)
      En oo koskaan tilannut, eikä oo tullut tutkittuakaan niiden sivuja:( Kiitos sulle:)

      Poista
  14. Ja vielä.. aivan ihanat noi kengät! Vähänkö nyt kelpaa :))

    VastaaPoista
  15. Sun tekstiä on aina niin ihanaa lukee kun kirjotat niin omalla tavallas etkä samanlailla kun muut!
    Ps ihan törkeen mageet popot! -Aino

    VastaaPoista
  16. Ihanat! :D
    t. Janica

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)