maanantai 4. elokuuta 2014

Leopard never changes

Nyt kyllä. Siis ihan tosi.
Pakko hakea myötätuntoa kanssaeläjiltä, jos vaikka täältä löytyisi joku kanssasisar joka ymmärtäisi mua tällä hetkellä. Eli okei. 
Huomenna tiistaina 5.8.2014 mun oli tarkoitus lähteä reissuun Kreikkaan lomalle viikoksi. Kuitenkaan reissu ei ottanut onnistuakseen, yllättäen. Suoria lentoja ei vaan oikein ollut niin että paluupäivä olisi ollut fiksu ja loma ei olisi venynyt kolmeen viikkoon. Monia tekijöitä jotka pilasi mun kauan kaivatun lomani. Ja nyt joku tulee selittämään että miksi suora lento olis siellä ollut muitakin lentoja blaa blaa- Joo, toki, jos haluat lentää Kreikkaan sen 11 tuntia kolmen välilaskun kera sellaseessa lääketokkurassa kun mä olisin ollut, ja päätynyt joltain kentältä jonnekin Malaysian airlinesin lentokoneeseen ja jokanen nyt tietää kirjottamattakin mitä sille olis tapahtunut. 
Koska jos ja kun mä koneeseen taas joskus nousen, se on muuten penalauta jurkale suora lento, Finnair, rauhottavat, kooma, lappu luukulle ja sidottuna penkkiin käärittynä ylihinnoiteltuun peittoon kun burrito konsanaan, ja lisäksi joku ihan pirun kiukkunen pikku-myy-ilme kädet pusakassa umpiunessa. Koska mitä tapahtui viime lennolla kun mä itkin ja kone rimpuili ku hevonen rodeossa, niin mitä tekee tämä minun urhea ja ihana mieheni? No nukkuu? 
Daa?
Enivei. Tässä mä nyt istun tietokoneen äärellä, juon muka eksoottista drinkkiä, kuulkaa ihan appelsiini Fantaa- jota en siis ole voinut ennen viime viikkoa sietää. Koska, sitä, annetaan, aina, oksennustaudissa! Miksi?!
 Viipaloin muutaman palan limeä koristamaan lasin reunaa ja valitsin erivärisiä pillejä ja tietty sen muka hauskan miehensukuelinpillin joukkoon ja siitä mä nyt juon tätä laattalimua. Ikkuna on auki ja sieltä puhaltaa ihan yhtä lämmin ilma kun välimeren maastossa, kun illalla juot Breezeriä parvekkeella maksimekko päälläsi katsellen merimaisemaa. Siis sehän on aivan sama asia kun istun tässä koneella, kuuntelen Rihannan kunnon angst-veisua (Stay) ja syön tätä leivänpaahtimessa kärähtänyttä ruisleipää kun voisin syödä jotain paikallista herkkua kaupungin valojen vilskeessä. Tietää taas huomenna töihin menessä, että ei se rusketus tartu sisällä vaikka kuinka hikoilis ja pepa sulaa kiinni satulatuoliin ja työpäivän jälkeen näytät uimassa olleelta koiralta.. Koska kun jos olis etelässä ruskettuis ja hikoilis, mut sitten vois mennä uimaan. Hyvä hinkata muuten tässä samalla itseruskettavaa nahastaan heheh.
 Mutta mutta.. Onneks on todettava ettei ketuta yhtään ja arvatkaapa mitä hyvää tässä kaikessa olikaan? No ne lomarahat on käytetty siellä Tallinnassa jo niin ei tarvis sitten säästöjä lähteä tuhlaamaan…………..
Takki- VeroModa
Kengät-F21
Housut- KappAhl
Laukku-DKNY
T-paita- GinaTricot
Loppuun vielä asu, jota en todellakaan pitäis missään etelässä. 
Perkele.




jenny

15 kommenttia:

  1. Ootko kattonu Finnmatkojen äkkilähdöt. Sieltähän löytyy Kreetalle lähtöjä jo parin päivän päästä ja viikoksi ? Joskus pakettimatkatkin on ihan siedettäviä ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun oli tarkotus mennä kreikkaan noutomatkalle ja ko.kaupunki ei olisi ollut turistikohde ja majotus olisi siis ollut siellä! Pakettimatkoja suosin kyllä aina itse mutta tää olisi ollut eri case :)

      Poista
  2. Haha, voi eiii! Sait hymyn huulille, vaikka sulla ei nyt olekkaan varmaan mieliala mitenkään onnellinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee;D Oon mä onnellinen! Itseironialla ja sarkasmilla tässä mennään ;D

      Poista
  3. Miten saat tuosta ponnarista noin kuohkean ja paksun näköisen? Sopiii todella hyvin sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo tehnyt sille mitään.. Luonnollisessa tilassaan tukka pesun jälkeen ja ponnarille vaan :) Mulla on paksu tukka kyllä niin tolta se näyttää ilman kiharrusta/suoristusta :) Kiitos!

      Poista
  4. No voi höhlä.. itekään en mihinkä ns. lähimaahan lentäisi monen mutka kautta! Oon ollut koneessa mikä joutu tekeen pakkolaskun kun moottori sytty tuleen, eli hysterisoin vähän pienimmästäki koneen hytkymisestä. Oon kuitenki lennelly jonki verran tapahtuneen jälkeen, mut emmä siitä nauti. :D ja jos jotakin positiivista niin onneks tääl Suomessa kelpaa ihan oleilla näiden kesäkelien ansiosta, vaik välil tuskanhiki valuuki selkää pitkin :D

    minkä kokonen jalka sul on? :) en oos uskaltanu F21 tilata kenkiä kun en oo varma mikä koko vastaa mitäkin ja että onko ne muuten kokoaan vastaavia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MIKSI sanoit mulle tollasta!!_=!?!?=!? apuva:D Mitä ihmettä?? Millon ja missä tollanen on tapahtunut, ihan jäätävää?? No joo ilmat kyllä suosii mutta kun on sisätyö niin eipä sitä oikeen enää illalla huvittais lähtee araa ottamaan minnekään niin lomalla se aran ottaminen menis päivätyöstä;)
      Hmm. UK 5= 38 mulla sieltä ehdottomasti. Kerran menin ja tilasin uk6 ja liian iso.:) Vastaa kokoaan hyvin!

      Poista
    2. Anteeeks! :D olikohan 2010 tai 2011? Olin perheen kans espanjassa ja sieltä lähdettäessä pari tuntia jo lennettyämme palattiinki takasin tekeen se lasku ku oltiin meren yllä.. kaikki meni siis hyvin ja tässä mä vielä olen :D mut kyllä koneessa oli lentoemoja myöten hirvee paniikki päällä enkä kyl halua enää vastaavaa kokea.

      ja oot kyl oikeessa ton auringonoton kans ;) eikä siä etelässä ois kiukkusii amppareitaka! Hitsi että ne on hulluja :D

      ja kiitos kenkäkoko vinkistä! :) oiskohan siel kivoja yksilöitä tälle mun SIROLLE 41 monolleni. ;D

      Poista
    3. Eiku mitä hittoo! Vuosi oli -05 tai joku! Rupesin täs kelaan et mikä vuosi nyt on ja älysin et siitähän on kyllä jo melkei 10v. :D jos osasin vieläkä laskee oikein... enkä oo kuullu et moista ois suomalaisille koneille enää käyny. Joten nou paniv :)

      Poista
    4. JESSUS älä Riikka ikinä enää kommentoi mulle!!:D No ei, vitsi!<3 Mut jos säästät mut tälläsiltä kauhutarinoilta.. Luin naama kii näytössä tätä ja olin silleen et eiiii saaaataaaa… en lennä enää ikinä piste.:D Mut onneks kaikki sujui hyvin kuitenkin ja selvisitte hengissä!!! Vaikkakin ehkä vähän traumatisoituneina...

      Poista
  5. Haha en voinut olla huvittumatta tästä postauksesta, vaikka ymmärrän sun tuskan :-D Sulla on vaan niin mainio kirjoitustapa! Ja hei vaihteeksi pakko sanoa jotain näinkin yllättävää kun se, että onpa tyylikäs asu! Muutenkin näytät erityisen kauniilta näissä kuvissa jostain syystä :)

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kääntää tää murhenäytelmä sellaseeks pieneks sarkasmiks ettei tähän ketutukseen ihan delaa;D Kiitos Erika :) Ehkä sen tekee se innostus kun oltiin menossa katsomaan Transformeria leffaan ;D<3

      Poista
  6. Voisit tehdä sellasia päivänasu videoit.. noil kengil nimittäin moni ei osaa kävellä x) voisit opastaa ♡ t. PetRa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh, ehkä joskus ;D Noilla on helppo kävellä! Jalkaa toisen eteen vaan ;D<3

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)