keskiviikko 20. elokuuta 2014

Autumn jackets

Koska eletään kohtapuolin syystakkien kulta-aikaa, niin näin nettishoppailuholistina oon kerännyt surffailujen lomassa muutamia takkeja, jotka on miellyttänyt mun silmää! Jopa niin, että oon yhden näistä ostanutkin ja odottaa kaapissa hieman viileämpiä ilmoja. Ah, karvareuhkat, isot huput, pehmeät kaulukset, kyllä sitä taas saa niistä nauttia ihan kyllästymiseen asti. 
Arvaatteko minkä kaunokaisen oon itelleni ostanut?;)

Takki TÄÄLTÄ!

Takki TÄÄLTÄ!

Takki TÄÄLTÄ!


Takki TÄÄLTÄ!

Takki TÄÄLTÄ!

Takki TÄÄLTÄ!
Takki TÄÄLTÄ!
Takki TÄÄLTÄ!

Takki TÄÄLTÄ! 

Takki TÄÄLTÄ!

Takki TÄÄLTÄ!

Takki TÄÄLTÄ!

Takki TÄÄLTÄ!

Takki TÄÄLTÄ!
Takki TÄÄLTÄ!

Takki TÄÄLTÄ!

Takki TÄÄLTÄ!




jenny



*postaus sisältää mainoslinkkejä*

12 kommenttia:

  1. Ihania takkeja! Ihanaa, että joku teki esittelyn takeista, joiden hinta ei lähentele 300-500e! Voi jopa harkita ostavansa jonkun noista - esimerkiksi ton ensimmäisen :') i h a n a

    http://www.six-feet-tall.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on kivempi itsekin tutkiskella vaatteita jotka on järkevän hintasia!:) Älä muuta sano toi eka on kyllä niin ihana<3

      Poista
  2. Tossa on kyllä monta tosi kivaa takkia, mutta erityisesti jotenkin ihastuin tohon viimeseen! Voi täytyy tutkia löytyykö tota tai edes jotain ton tapasta, joka mahtuu mun päälle :-D

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NewLookilla on kyllä kokoja lähtöön! Löytynee jokaselle omansa :)!

      Poista
  3. Ihania takkeja! Varsinkin tuon viimeisen mä kotiuttaisin enemmän kuin mielelläni! :)

    www.meriulrika.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepässe! Tyylikäs ja yksityiskohtainen takki :)

      Poista
  4. Kivoja takkeja useampikin, mutta veikkaisin, että päädyit ostamaan juurikin tuon ensimmäisen? :)
    -Tintti-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiei, se oli kuitenkin aika todella hyvä arvaus sillä käyn tahtojen taistoa päässäni parhaillaan takin kohtalon suhteen ;D

      Poista
  5. Hassua ettei oo enempää arvauksia minkä takin ostit :/ toinen alhaalta on ihan Jennyn näkönen"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo ei aina tuu kysymyksiin montaa vastausta… Se on mun näkönen muttei kuitenkaan se mikä mulla on kaapissa;)

      Poista
  6. Kutonen tai viisitoista näyttäisi sun takeilta :) ihania kyllä monia! Ottaisin oikeestaan minkä vaan :D

    Ansku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, mulla on toi seiska:) Vaalealla karvalla <3

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)