sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

The sailor thingie

Olin viikonloppuna Helsingissä. Nyt porukka on silleen, että perinteistä turistitusinakuvaa tiedossa ja jotain shoppailujen tuloksia. Voi, kunpa olisikin.
Lauantaina olin elämäni ensimmäisellä kurssilla, joka koski työtäni- ja ei, en vieläkään ole paperilla ammattilainen, sillä kyseessä oli koristelukurssi. Nyt oon viimiset pari kolme neljä ehkä viisikin tuntia ollut sellaseen inspiksen kourissa että raahasin kaikki geelini studiolta kotiin ja aloin tekemään malleja. 
Kurssin loputtua suuntasimme miekkosen kanssa Helsinkiin ja kirjauduimme hotelliin. Tarkoituksenahan oli vaan torkahtaa hetkeksi, sillä edellisen yön nukutut tunnit jäi mulla 2.5 tuntiin- ai kuinka niin sain hysteerisiä itkukohtauksia kun yritin päättää haluanko viettää viimisen illan meidän kreikkalaisen kanssa vai menenkö ja pakkaan. Koska paniikkipakkaushan on tunnetusti mun juttu, päätin viettää "viimisen" illan kreikkalaisen kanssa. Hän siis lähti muutamaksi kuukaudeksi kreikkaan perheensä luokse. Surettaa vähän kun hänen perheensä niin kaukana asuu mutta rakkaus on kuitenkin täällä Suomessa. Ja siis, minä myös. Tietenkin. Tosin mä en ehkä joudukkaan olemaan erossa hänestä kun muutaman viikon, ken tietää ken tietää ;) (barbi ei)
Eniveis, herättiin sitten ilta kympiltä aivan pallo jumissa sellaseen jumituksen kourissa että alta pois. Istuin hotellihuoneen ikkunassa ja katselin Stokkaa ja huokailin, että yksi yö vielä niin kotiutan mun uuden beibin. 
Aamulla suunnattiin sitten niinkin rentouttavalle hotelliaamupalalle, että etsittiin pöytää vartin verran ja aamu(äreänä)ihmisenä mun hermot kesti tämän hyvin. Sarkasm overload… Kokoajan takaraivossa jyskytti tieto, että kohta pitää mennä hyvästelemään kreikkalainen lentokentälle, aja sinne ja takas, etsi parkkipaikka ja mene Stokkalle. Itkut itkettiin ja lähdettiin takaisin keskustaan.. Olin aivan onnesta soikeena, että aivankohtapianjuuri saan hiplata uutta rakkauttani, mutta kuinkas ollakaan kun mentiin kaupan oville…Kiinni. No, tajusinpahan siinä sitten miten pieni paniikki nousi selkäpiitä pitkin ja totesin että kyllä sen pitäis olla auki vaikka on sunnuntai. Kunnes isännän veli siinä sitten sutjautti että tänään taitaa olla joku hellaripäivä. Sitten mulla lähti järki. Niin monta turhaa kilometriä, niin monta turhaa euroa, niin suuret odotukset ja sitten on kaupat kiinni olemattoman syyn takia. Ei muutakun autoon ja nokka kohti Poria. Ja olipahan sitten yks ketjukolarikin senttiä vaille valmis.
Ja jos ei vielä tyypillisesti mun kommelluksille tulis loppua niin löysin mun karkkini laukun pohjalta ja on oikeen kiva, kun on suklaata ja vähän lämpöä. Olin pakannu karkit jo hotellissa terveyssidepussiin, sillä muovinen versio repesi. Siinä mä sitten mussutin puolen matkaa sulaneita karkkeja sidepussista pää punasena.
Eli, yhden yhtäkään kuvaa ei oo Helsingin reissusta, mut just for you to know- siellä käytiin:D

Mä niin odotan uutta viikkoa ja sen tuomia uusia kommelluksia…

jenny

40 kommenttia:

  1. ihana asu taas kerran. sun blogi on yks ihan ehdoton lemppari, oon alusta asti roikkunut mukana :)

    VastaaPoista
  2. Voi eiii Jumbo olis ollut auki, ja jumbolla on stockmann ;(

    VastaaPoista
  3. Alusta asti odotin kuvia niistä sun tekemistä malleista,mutta pettymys iski kun postaus loppui,eli malleista kuvia kehiin ! :)
    Kuinka paljon otat geelikynsien tekemisestä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enpä mä niistä mitään kuvia erikseen tänne varmaan alakkaan latailemaan.:) Hinnasto löytyy facebookista ja linkki sinne oikeelta reunasta!

      Poista
  4. Ihana kampaus jälleen ja asu on upea :) Hyvin sopii kaikki yhteen ! Minulta löytyy samat Vox-kengät.:)

    VastaaPoista
  5. Voi ei mikä tuuri :D Itselleni selvisi myös edellisenä päivänä että on joku helluntai..huoh.

    Mistä muuten sitä hiusöljyä tms. saa ostettua mistä teit postauksen noin kuukausi sitten? En löydä enää postausta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä:D Hmm.. ostin sen eräästä parturikampaamosta Porissa. Netistä kun googlettaa maroccon oilin ja jälleenmyyjät ja oma paikkakunta niin pitäis löytyy:)

      Poista
  6. Vau mikä kampaus!!! Tutoa siihen? :)

    VastaaPoista
  7. Onpa raikas asu! Tykkään!

    VastaaPoista
  8. Niin ihana kampaus sulla!! <3 Harmi ettei matka mennyt ihan putkeen! :( Olisitko uutta laukkua ollut hankkimassa vai? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elisa:)<3 Joo eihän se tietenkään kun meikäläinen jotain odottaa niin ei onnistu ei;D Joo….. Mut homma hoidossa ja toivottavasti tulee ens viikolla;)

      Poista
  9. Herranjumala nainen oot kaunis! Ja sun tapa kirjottaa on ihan paras, nauran aina itekseni. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitos kovasti..:) Tässähän ihan vaivaantuu ;D Haha, no hyvä että naurattaa:D

      Poista
  10. hei mistä nuo sun kengät on? :)

    VastaaPoista
  11. wautsi mikä paita :) mistä se on?

    VastaaPoista
  12. Täällä ilmoittautuu uusi lukija! Täytyy sanoa että olen aijemminkin täällä blogissa käynyt mutta nyt vasta jotenkin todella kolahti ja ehdottomasti jään seurailemaan :) Oot ihan älyttömän kaunis ja ihania erikoisempi vaatteita ja yhdistelmiä! Ehdottomasti inspiroivimpia blogeja tällä hetkellä ja tykkään sun kirjoitustyylistä paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva että kuitenkin tykästyit ja tervetuloa vaan seurailemaan:)!! Kiitos kiitos:)!

      Poista
  13. Moikka! Oon kyllä ihan aktiivisesti seuraillut blogiasi mutta tämä kreikkalainen on nyt jotenkin mennyt ohi ? :) kuka hän on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vain, kreikkalainen on siis mieheni veljen tyttöystävä:) Näkyi siinä yyteripostauksessa!

      Poista
  14. Vau mikä kampaus! Siis sunhan pitää alkaa tekemään noista kans videoita miten ne tehään, blogis senku monipuolistuu koko aja! :) (ja lisää niitä sisustusjuttuja jooko!;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Videota kyllä tulee asap:) Ja sisustusjuttuja joo.. Jos keksin mitä;D

      Poista
  15. Please think about having an account of facebook with all your looks ;)

    VastaaPoista
  16. Voi nainen sun tukka on uskomattoman ihana!!!! Mikä väri toi on??!!! :) <3 <3 olet kuvan kaunis!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun oma väri missä on vaaleeta ja ruskeeta raitaa :) Voi kiitos <3!

      Poista
  17. Toi kampaus on aika mahtava!!:)

    VastaaPoista
  18. Ooo aivan superhieno kampaus ja täydellinen asu! Kymppi plus! :)

    PreciousPicturesBlogi

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)