tiistai 3. kesäkuuta 2014

The perfect leopard heels


 Jokainen leopardikuosin ja korkkareiden rakastaja ymmärtää sen fiiliksen, kun löytää kauan etsityt lepardikorkkarit- jotka olis täydelliset, sekä kuosin suhteen kuin hinnan ja istuvuudenkin kannalta. Ja nää on juuri sitä.
Ekat Steve Maddenin popot, ja voi pojat, aion kyllä seurailla herran tekemisiä jatkossa jos vaikka löytyis joskus jokin toinenkin pari. Olin jo vaipumassa epätoivoon lepardikenkien löydön suhteen, sillä meinasin jo tilata sellaseet hemmetin kiiltomatskuiset kiinapopot, jotka suorastaan huokui white trashia jokasella silmäyksellä. Ei kitoooos.
Laitoinkin tovi sitten kuvan näistä kaunokaisista instagramiin, josta puheenollen; en oo päässyt lisäilemään kuvia sinne moneen päivään. Syy on yksinkertainen. Oma luuri päätyi pyykkikoneeseen ja avot- se siitä samsungista sitten. Nyt mulla on väliaikaisena puhelimena joku kiinaihme LG, äitini vanha ja en voi ymmärtää miten jokin laite tänä päivänä voi vielä olla näin hidas. Siis hidashidas. Facebookin avaaminen kestää sellaseet 3 min ja kun kirjotat viestiä niin näyttöön ei tule mitään, mutta muutaman kymmenen sekunnin viiveellä johan tulee tekstiä! Eli jos hyvin käy saan uuden luurin vielä tällä viikolla. En tuu selviimää tän kanssa. Nimimerkillä addikti_92.
Palatakseni vielä näihin korkkareihin, mulla oli nää uuden punasen keinonahkatakin (josta kuva myös instassa!) kanssa ja asu oli superkiva ja olin ihan liekeissä että nyt kuvia jessh.. Kunnes päätin tyhjentää kameran muistikortin vanhoista kuvista. Ennen oon aina usbilla tyhjentänyt, mutta nyt tuli joku blackout ja nappasin kortin kamerasta, olin laittavinani iMacin sivuun kortinlukijapaikkaan sen, kunnes se vaan katos, uppos johonkin?! Olin että hetkonen, aikas turhan helposti se sujahti paikoilleen, kunnes sitten tajusin että hehheh, muistikortti sujahtikin sujuvasti cd-lukijaan.
Siinä mä sitten pohdin, että mitäs nyt. Älynystyrät tulkitsivat tilanteen niin, ettei peli ole vielä menetetty ja että tilanne vaatii pinsettejä. Jos vaikka siitä pienestä kulmasta saiskin vielä otteen ja vedettyä pois mustasta aukosta. Vaan eihän koskaan mikään voi sujua niinkun pitäis- sujahtihan se sinne sitten kokonaan.
Sitten palo käämi, loppu on historiaa, kone on toiminnassa vielä ja sain muistikortin pois pankkitunnarikortilla. 
No joke. 



jenny

10 kommenttia:

  1. Voi ei :D toi sun kommellus kyllä niin piristi mun iltaa! Kuulostaa ihan semmoselta mitä minäkin voisin tehdä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaaa:D Ei paljon naurattanu sillon, nyt jo vähän.:D

      Poista
  2. Aivan upeat kengät!! :) Löysin blogiisi äskettäin ja on aivan pakko nostaa hattua rohkeasta ja upeasta lookistasi!

    VastaaPoista
  3. täydelliset korkokengät <3 sopii varmasti täydellisesti sulle :)!

    VastaaPoista
  4. oih miten ihanat korkkarit ja nainen (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korkkareiden ihanuudesta en ittelleni voi kunniaa ottaa mutta itseni puolesta kiitän Henni :)

      Poista
  5. Jenny rakas. ei oikeasti kenellekään muulle vois käydä noin :D:DD:D:D:asd. Oikee nörtti <3
    ps mulla on steve maddenin korkokengätja maiharit ja sandaalit ja on vaan parhaat!! t Nörssi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon onnekas kun mulle käy aina näin.:))) uuu, mäki tahon!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)