torstai 26. kesäkuuta 2014

Skull scarf

Pah, mun piti keretä kirjottamaan suuruudenhullusta alehöpinästä syvimpiä ajatuksia, mutta jumittauduttiin tsekkailemaan lentolippuja ja näin ollen tiivistän kaiken romaanin ja jokaisen ajatuslauseen joka päässäni myllersi muutamaksi lauseeksi. 
Onko joku tehnyt löytöjä aleissa? MÄ ainakin TEIN! 
+(Se emoji joka tuulettaa.)



jenny



ps. Joillekin jos on epäselvää, niin en blurraa kasvojani, en tosiaan :D Lisätessäni isoja kuvia tänne kuva pienenee jollon pikselit "pehmenee"- pitänee vaihtaa kuvapalvelinta, kaikesta ihmiset repii nalkutettavaa. Ja mitä mun ripsiin tulee, oon pahoillani että ne on pitkät ja tuuheat ja mulla sattuu olemaan pieni pakkomielle saada jokaseen karvaan sitä väriä. Sorry (not sorry) jos ei miellytä!:)


50 kommenttia:

  1. miten kenellekään muulle ei käy noin, että naama muuttu aivan blurratuksi kun kuvat lisää blogiin? :D mulla ei ole mitään blurria vastaan ja tykkään sun blogista, mutta aika naurettavaa valehdella noinkin turhasta asiasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsos kun on tosiaan noita kuvapalveluita, joissa kuvia voi lisätä isoina niin että ne on teräviä.:) Mutta kun lataan bloggerin kautta, kaikki mun terävöinnit jotka muokkaan kuviin ei näy blogin kuvissa. Jos joku haluaa blurrata, niin ok, mut mä en sitä tee. Naurettavaa on tulla väittämään jotain, mistä ei tiedä ja lukemaansa ei ymmärrä tai usko. Mun kuvien käsittely on suhteellisen nopee tapahtuma, kontrastit ja värit kuntoon. Blurri jäi sinne irc-gallerian ajoille :) Toki oon kerran vai kaks muokannu jostain lähikuvasta karseen kraaterifinnin pois, eikä sen(kään) pitäs ketään vaivata :D Mutta tämä on homman nimi, tutustun eri kuvapalveluihin viikonloppuna jos kerkeän niin saadaan tämäkin "blurrimyytti" todistettua ja kuvat ladattua oikeesti isoina ja ihmisille yks puheenaihe vähemmän :--D

      Poista
    2. Niin! Ja sit viel se, et kun aluks käytin .png kuvia niin valitettiin että kestää ladata kuvat mutta huomasin että ne on terävempiä kun nopeesti latautuvat nämä "blurrikuvat" .jpg muotoisina :) Eli täytyy paneutua tähän miten ne sais nopeemmin ladattua kuitenkin terävinä kuvina koska mun iho ei tarvi kuitenkaan sitä blurrausta.

      Poista
    3. Anonyymi, Ostolakossa-blogin Virve on ainakin valitellut bloggerin pehmentävän kuvia ja samalla tasoittavan ihonsävyä :)

      Poista
    4. Puhelimella tai ainakin minun, näkyy kans hiukan suttusena, mut jos siit kuvasta painaa ni se pompsahtaa isommaksi ja ihan on terävä. Hyvin oot osannu muokata ku muokkaus hävii isoks avatessa. :D
      Ja toiseks vaikka sulla kauniit kasvot onki ni eikö nää asut oo se pääasia näissä kuvissa vai oonko nyt ihan hakoteillä? :D jatka samaa rataa, rutkuttajat ei tästä maailmasta lopu, toiset ku käyttää ilmesesti hiekkapaperia pikkareina.

      Poista
    5. mua ihmetyttää vaan se, miten ainoastaan naama blurrautuu? jalat esim. ei ole koskaan blurratut?

      Poista
    6. Ihanaa etten oo ainoa jolla on probleeema tän kanssa :D Ei se oo mua häirinnyt oikeastaan, harmitellut vaan suttusia kuvia ja kun koneella kuvat on selviä ja isoja! Nimenomaan, puhelimella kun katson kuvia avattuina niin on ihan teräviä :D No kyllä mä olen pitänyt tätä kyllä enemmän muotiblogina, en niinkään moi täs mä ja mun naama-blogina :D Mutta kyllä, samaa mieltä ollaan, aina revitään jostain jotain väkisin väännettyä että saadaan helpotettua omaa syyhyä ;)

      Poista
    7. Anonyymi, selvittelin asiaa ja kyselin parilta kuvaajalta, niin toi mitä alussa kirjotin oli yksi mahdollisuus ja toinen se, että google+ tekee kuvista sellaseet. Selvittelin ja löysinkin asetukset jossa on jotain ihmeen pikaparannuksia ja automaattinen korjaus oli levelillä "korkea" joten tästä tämä ilmeisemmin johtuu. Ja myöskin siitä, että samainen palvelu pienentää kuvia eikä lataa niitä alkuperäisessä koossaan. Kokeillaan joskos saadaan keppi pois peeseestä ja kuvat teräviksi :) Ja nyt kysyt, että miksi esim jalat ei oo blurrattu, niin tiedät varmasti kun jossain puhelimissa on hymytunnistin tai ihon pehmennys juttu, niin uskoisin tämän toimivan juuri samalla tavalla. Kokeillaan ilman näitä asennuksia :)

      Poista
  2. Vaikka tämä varmasti onkin monen mielestä hyvin kulunut juttu, niin totuushan on se, että suurin osa anonyymeistä on kateellisia. Mäkin olen sulle älyttömän kateellinen, mutta miksi ihmeessä pitäisi tulla tänne jollakin tavalla haukkumaan tai mollaamaan? Sulla on niin kauniit kasvot ja upea kroppa. Sulla on tyylitajua. Itse pukeudun todella tylsästi, toivoisin saavani edes ripauksen tuota rohkeutta ja mielikuvitusta.

    Ihmisiä riepoo se, että olet oma itsesi. En ole oikein vieläkään ymmärtänyt, miksi ihmisen pitäisi (kenenkään) surkutella itseään? Olkaa muutkin ylpeitä itsestänne. Mun mielestä on myös aika naurettavaa, että sinua väitetään pluskoon ihmiseksi. Hei haloo! Mutta ilmeisesti pitää yrittää jostain vääntämällä vääntää, kun muutakaan ei keksitä.

    Vaikutat tosi mukavalta ja ihanalta ihmiseltä. Jätä muiden arvostelut omaan arvoosi, ja ole oma itsesi :) silloin olet nimittäin kaikista paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö Maria, eilen kun laitoit tän sun viestisi ja luin sen spostista, mä liikutuin. Musta on ihailtavaa, että on olemassa ihmisiä, jotka jaksavat kannustaa vaikka olisivatkin jostain asiasta toiselle kateellinen. Liian helposti katkera ihminen lähtee omaa huonoa oloaan purkamaan ihmiseen, josta näkee ns.heikon kohdan, ja niin moni on ymmärtänyt väärin, mun "kokoni" ei ole mulle mikään heikko kohta, päinvastoin.:)
      Nimenomaan, keksimällä keksitään kaikkea mahdollista paskaa ja kappas, vauvasivustoilta on tullut lukuisia viestejä miten oon kokoa 46 ja mulla on vääristynyt minäkuva. On se jännä miten silti oma kaappi on täynnä iiihan inan pienempiä vaatteita. Mä en ymmärrä, miksi eivät käytä aikaansa oman hyvinvointinsa parantamiseen jossain muualla, kuin täällä mun blogissa? Mä en ole mikään sylkykuppi säälissä pyöriville ihmisille, jotka on tyytymättömiä itseensä. Ihmisiä juurikin ärsyttää se, että en ole kokoa 0 ja pystyn silti pukeutumaan muodikkaasti. Mä toivon, että ihmiset näkisivät itsensä pikkasen vähemmän täydellisinä, niinkuin nämä anot, jotka tulevat kuvattomana toisia arvostelemaan. Täydellisiähän he ovat, varaa arvostella jne. Säälittäviä, sanon minä. Säälittäviä.
      Kiitos Maria tästä sun kommentista, tää oli yks niitä, mitkä jää mieleen ja palaan lukemaan kun anonyymien "yyyyy oot läski"- kommentit on saamassa yliotteen. Näistä tsemppikommenteista saa niin paljon voimaa, ettei ilkeän kommentin takana oleva anonyymi sitä tiedäkkään, eikä oo mitään verratuna niihin kikseihin mitä hän saa kirjoittaessaan paskaa tänne.
      Oot huippu!

      Poista
  3. tykkään tosta asusta! :) oot muutenkin todella kaunis, kateellisten höpinää tuollaiset blurraus -epäilyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti!!! :) No en tiedä kateudesta mutta en tiedä missä on menty metsään jos ei elämässä oo muuta kun valituksen aiheita, nimimerkillä kiviäkin kiinnostaa ja mistä joku moisen ajan itselleen löytää?! Mäki tahdon alkaa valittamaan!!

      Poista
  4. Kaunis kuin enkeli :) <3 Mitä ihmettä blurraus edes tarkoittaa? :D huoh*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, ihana kiitos.:)<3 Blurraushan on tota, kun naamaa muokataan "pehmeemmäksi" :D

      Poista
  5. Aivan ihana tuo hame! Ja kengät oooh! <3_____<3 Höpöhöpö noita anoja, on kyllä taas niin vakavasta aiheesta spekulointia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos :)<3 Kenkät pääsi vasta toistamiseen jalkaan ja harmittaa kun ei tuu useammin käytettyä.:/ No onhan sitä päiviinsä jotain sisältöä revittävä, täytyy ymmärtää ;)

      Poista
    2. Ja? Kengät jee oikenkirjoitus rulaa, mutta mä sanon kenkät ihan kun puhun. :)

      Poista
  6. Heippa! Mistä tuo valtavan upea mekko on? (:

    VastaaPoista
  7. wow mikä tyyli! :) t.Janica

    VastaaPoista
  8. tykkäätkö sun polvista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vihaan polvia. Kaikkien. Polvet on ihmisen rumin osa. En oo ikinä koskaan milloinkaan tähän 22 ikävuoteen mennessä nähnyt polvia joista olisin tykännyt. Onkohan olemassa ihmisiä, jotka eritoten tykkää polvista? Yök.:)

      Poista
  9. Tunnustan heti alkuun syntini: eksyin blogiisi vauva.fi:n kautta. Sitten teen vielä toisen tunnustuksen: tykästyin heti ja lisäsin kirjanmerkkeihin.
    Ryöstäisin vaatekaappisi sisällön heti itselleni! Erityisesti ne Steve Maddenin leokorkkarit.
    Pahoittelen tätä sekavaa plöräystä, lupaan petrata ja jättää jatkossa järkevämpiä kommentteja :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No,joitan hyötyä siitäkin paskasaitista!:D On mukava kuulla että ihan oikeesti sieltä eksyykin tänne porukkaa ja jää lukijoiksi!:) Vaikka eihän se oo koskaan sen ihmisen ideana, joka mun blogini sinne aina vetää :D Joten vahingonilo on entistä isompi!
      Ihan ymmärrettävää tekstiä oli, mukava että jäät seuraamaan:)!!

      Poista
  10. Voe voe... Mitäköhä tähän viittis ees sanoa... "Säälin saa ilmaiseksi, kateus on ansaittava" Tuon näköisen naisen ei kannata korviaan lotkauttaa nuille idiootti anoille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kanssa vähän sanaton, mutta kaikkea sitä sitten näkee ja jaksaa yllättyä ihmisten tyhmyydestä.:D Heh, korvasta sisään ja toisesta ulos:)

      Poista
  11. Selailin blogiasi ja pakko kyllä sanoa, että IHANA blogi ja upea tyyli sulla!! :) Sait ehdottomasti uuden lukijan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIIITOS Sandra.<3 Ihana kuulla ja toivottavasti viihdyt :)!

      Poista
  12. Vauvapalstalta minäkin tänne tulin ja ihastuin ikihyviksi.
    En kestä, kuinka mahtava tyylitaju sinulla on ja kuinka hemmetin KAUNIS olet. Tämä blogi erottuu muista todella edukseen. Kiitos, kun jaksat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle, ihan upeeta kuulla :) Tällästen positiivisten kommenttien takia tätä jaksaakin.!!:)

      Poista
  13. Mistä on tuo ihana jakku?:o <3

    VastaaPoista
  14. Ihania vaatteita taas kerran <3 Itse aina lähden vaatekauppaan sillä mielellä että nyt ostan jotain ihanaa ja todellakin pukeudun, mutta... sitten iskee taas se olo, että minulla ei ole lupa pukeutua tyylikkäisiin vaatteisiin tavallisena päivänä ja kaikki ajattelevat että mikä tuokin kuvittelee olevansa kun kulkee tuollaisissa vaatteissa. Täällä sen nyt on huomannut kuinka kateellisia ihmiset ovat. Uskallan väittää, että nekin jotka arvostelevat haluaisivat itsekin pukeutua, mutta eivät uskalla, koska pelkäävät mokaavansa. Ihanaa kun joku haluaa pukeutua ja näyttää hyvältä, niin meidän jokaisen pitäisi. Seuraavaksi kun menen vaatekauppaan ostan oikeasti sen ihanan vaatteen enkä sitä tavallista! -Laura-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiedän mistä sä puhut. Oon ollut aivan samassa tilanteessa ja mieli on ollut ristiriidassa sen kanssa, mitä haluais pukea ja mitä muut hyväksyy sun pukevan päälles. Mut jossain vaiheessa mä sen sitten oivalsin. Teit sä niin tai näin- et sä vaan yksinkertaisesti pysty miellyttämään kaikkia ja elämä on aaiiiivan liian lyhyt miettimään mitä muut susta ajattelee. Se, mikä itsestä tuntuu hyvältä on ainoa ja oikea tapa. Jokaisella on lupa pukeutua miten tykkää iästä, vartalonmallista ja mistä nyt vielä riippumatta. Rohkeasti vaan, kunhan itse viihtyy.:)
      Mulla on monta asua kun oon jälkeenpäin miettinyt että ei hitto, mitäköhän päässä on sillon liikkunut!!? Mutta tehty mikä tehty ja jos jonkun persettä se kutittaa niin olkoon. Ainakin itse tietää ettei sitä asua sitten enää. On liian helppoa tuomita toisen pukeutumista kun omiin varustuksiin kuuluu tuulipuku tai kulahtanut xxl- tpaita, ja että miten jollai on aikaa nähdä sellanen vaiva että vaatteet sopii yhteen! Ei se ole keltään pois jos mä herään aamulla 5 min aikasempaan ja kehitän mun silmään iskevän asun.
      Kyllä! Ensi kerralla oikeen repäset! :) Jes!

      Poista
  15. Moi Jenny! Mä luin vauvapalstan bloggariketjua ja päädyin kurkistamaan että miltä tämä niiiin parjattu blogi sitten näyttää.
    Täältähän löytyi huikean kaunis,mahtavan kropan omaava,kiinnostavaa blogia kirjoittava tyttö!!
    Järkyttyneenä selasin arvostelevia kommentteja,enkä voi tajuta kuinka ÄITI-IHMISET voivat puhua noin rumasti.Millaista esimerkkiä he antavat lapsilleen jos oma käytös on noin rumaa ja katkeraa?

    Suomalaiset ovat kamalan kateellista kansaa.Jos nainen panostaa ulkonäköönsä,niin heti ollaan huutelemassa ja arvostelemassa.
    Voin vaan kuvitella millaista porukkaa siellä anonyymina huutelee.Jos ollaan omaan ulkonäköön tyytymättömiä,eikä jakseta lapsiarjen keskellä panostaa itseensä,miksi ihmeessä parjata näin tekeviä??
    Nainen on kyllä naiselle susi ja voi luoja mitä myöhäpeää ne kommentit mussa aiheutti!
    Ehkä he siinä omassa surkeudessaan tuntevat hetken mielihyvää saadessaan mollata nimettömänä toisia naisia.Surullista,niin surullista.

    Haluan toivottaa hirveesti tsemppiä.
    Älä anna tuntemattomien ihmisten mielipiteiden koskaan vaikuttaa suhun! Sä näytät törkeän hyvältä lyhyessä mekossa.Oli nämä anot ihan mitä mieltä tahansa!
    Kiitos ton typerän vauvapalstan,mä löysin uuden ihanan blogin luettavaksi.Uusia postauksia odotellessa.-Ninnu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja aamen, ihanaa että sieltä eksyy myös järkeviä tyyppejä, jotka osaavat tsempata ja olla lyttäämättä toista. :) Äiti-ihmiset kitisee siellä 10 cm juurikasvunsa kanssa kun joku kehtaa pukeutua ja ite muistuttaa uuno turhapuroa, mutta so what? Jos viihtyy niin niin OK. Mä viihdyn näin ja jos se on heille joku ongelma niin… Itku potku raivari :D
      Myötähäpeen kourissa täällä ollaan kanssa! Päiviin sisältöä kato ;D
      Kiitos vielä Ninnu!:) Lämmitti mieltä tälläinen ymmärrys.

      Poista
  16. ooot kyllä upea :)

    t.laura

    VastaaPoista
  17. Heissan Jenny.Olen samaa mieltä suomalaisten naisten kateudesta.Olen lukenut blogiasi jo vuoden päivät ja ihailen mielikuvitustasi pukeutumiseen ja tyyliäsi yleensäkin.Itsekin tykkään olla huoliteltu ja panostaa ulkonäköön.Olen kuullut lukemattomia kommentteja siitä,että voi kun sinä se aina jaksat puunata itseäsi ja ootpa taas oikein kunnolla tälläytynyt.Nämä kommentit on viimeistelty väkinäisellä hymyllä..no olen vastannut,etä niinpä olen ja viihdyn näin.Ei minullakaan ole tarvetta arvostella ketään siitä,jos joku ei laittaudu kylään tai muihin tilaisuuksiin.Pääasiahan on,etä itse viihtyy vaatteissaan ja lookissaan.Ihanaa kesää sinulle Jenny ja jaksamista blogin kirjoittamiseen ilkeidenkin kommenttien jälkeen.Onneksi suurin osa meistä blogisi lukijoista arvostaa sinua ja saa blogistasi inspiraatiota ja piristystä arkeensa.
    t.Tuike

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Tuike! Kiitos kommentistasi ja ihan tiedän 100% mistä puhut. Kun pitäis hukkua suomalaiseen harmaaseen massaan. Jos erotut joukosta niin tulet siitä kuulemaan. Olen aivan samaa mieltä sun kanssas kyllä ja vautsi, oikeen vuoden ollut mukana.. Upeeta. Kiitos tsempeistä ja on hyvä pitää mielessä juurikin viimeinen lauseesi. Kiitos kovasti. Ja ihanaa kesää sinulle myös!

      Poista
  18. Moikka

    Ja tässä toinen, joka eksyi blogiisi vauva.fi:n kautta. :D Todella mukavaa luettavaa tämä blogi ja aivan ihania asuyhdistelmiä! Pakko myös laittaa selaimen suosikkeihin tämä. Vähän ihmeissäni jäin tuijottamaan kuviasi, kun keskustelupalstalla oli puhetta susta ja siitä, että pluskoon mitoissa olet. Oot suunilleen saman kokoinen kuin mä, enkä ikinä ole itseäni pitänyt pluskokoisena, normikokoisena enemmänkin ja tulen kyllä jatkossakin pitämään itseäni normaalivartaloisena. Jatka siis säkin vain samaan, itsevarmaan malliin kauniina itsenäsi.

    Kyllä mulla kysymyskin (tai oikeastaan pyyntö) heräsi tästä postauksesta. Oisitko voinut linkata linkin, mistä tuon hameen voi ostaa (Ebay?). On nimittäin todella nätti leikkaus ja taite tuossa helmassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moii!
      No hei hienoa :) Musta toi paskan syöttäminen siitä että olisin plussakokonen on aika helvetin typerää ja kateellisten panettelua suoraan sanottuna- ei ole keltään pois jos mä oon sujut kokoni 38 kanssa, vaan muut yrittää lytätä toden teolla kun oma itsetunto on olematon, niinkuin varmasti ulkoinen olemuskin jos niin kauheesti tarvii olla ruotimassa. Mulle tuli kanssa aivan totaalisena shokkina se, että täällä on oikeasti ihmisiä jotka on niin typeriä että kuvittelevat koon M olevan plussakokoa. Jopa huolestuttavaa.. Mutta onneksi taas kerran, he ovat varmasti itse Victorias Secretin riveistä ;)
      Normaalivartaloisena aion kanssa itseäni pitää jatkossakin kuten sinäkin- koska hei haloo, sitähän tässä ollaan sanoi kuka tahansa täydellinen anonyymi mitä tahansa.
      Hei joo! Voisin linkata mutta mulla on niin törkeesti sivuja siellä historiassa auki niin suosittelen hakemaan hakusanalla "asymmetrical women skirt" :) Pitäis löytyä!

      Poista
    2. Mä tilasin ton tänäön mutta ei taitu yhtään niin kivasti ku sulla :( ehkä mä tutkin näit kuvii ja fiksailen ton oman hamosen :D oli mul hei oikeesti asiaaki : mitä ripsaria käytät kun saat noin ihanat räpsyttimet ? :o

      Poista
    3. Jos se oli eri ?:o noo mulla on luonnostaan paljon ripsiä ja ne on tuuheita et mä käytän mitä sattuu, telescopic taitaa olla nyt vuorossa :)

      Poista
    4. Mulla noi laskokset ei oo noin "tiukat" vaan jotenkin löysemmät ja ikään kuin joku puuttuisi :/ luulen että sen saa itse fiksailtua :) no voi vitsi, mulla kun itellä on ihan tynkäripset kiitos ripsienpidennysten, joten itellä on joku superpidentävä - ja tuuheuttava ripsari hakusessa, mutta noita molempia ei kovin usein oo samassa paketissa :D

      Poista
    5. No hyvä, eihän tollaseen hameen tekeminen ite ees oliskaan vaikeeta mutta koitappa saada aikaseksi ;D Ripsienpidennykset on kivat ja helpot mutta tosiaan.. Kun niistä luopuu niin tietää luopuneensa:D Osta kahta eriä ripsaria!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)