perjantai 27. kesäkuuta 2014

Sale haul

 Viime postauksessa kyselin, onko joku jo tehnyt alelöytöjä ja myöskin ilmoitin että ylläri ylläri, mä oon ainakin tehnyt ihan kivoja löytöjä! Postaukseen ei kuitenkaan tullut vastauksia alekysymykseen, vaan tyypillisesti ruvettiin ruotimaan niinkin kiinnostavaa asiaa, kun mun vaatekoko. Haluiaisin siitä sanoa muutaman sanasen, sillä jätän monta kommenttia julkaisematta tällä kertaa. Kommentit ovat peräisin mammasivustoilta, joten sisällön voi varmasti jokaikinen mielessään kuvitella.
Alan tympiintyä tähän paskanjauhantaan. Suoraan sanottuna. Te puhutte musta niinkuin tuntisitte mut, vaikka tää blogihan on pintaa ja piienen pieni kurkistus pinnan alle. Te jauhatte mun meikistä, mun hiuksista, mun kropasta, mun vaatekoosta- ja hei, asteikolla 1-10, kuinka paljon ketään kiinnostaa? Näköjään mennään asteikossa luvulle 11…
Teidän (yllättäen) anonyymien kirjottamat kommentit (ja viittaan nyt negatiivisiin anoihin) aiheuttavat mussa suurta huvitusta, koska musta on upeeta että tiedätte asioita paremmin kuin minä. Mua on nyt syytetty valehtelijaksi moneen otteeseen, oli kyse ripsistä, "blurrista", hiustenpidennyksistä, vaatteiden koosta ja tekstieni todellisuudesta. Kukaan ei tule mua valehtelijaksi syyttämään. 
Mä kerron jotain faktoja omista asioistani tai elämästäni, niin oon valehtelija. Miksi? Koska ihminen on tyhmä, ilmeisesti. 
Mä kerron että mun vaatekoko on m/38- ei, se on 42-46. 
Mä kerron että mun ripset on omat- ei, ne on tekoripset. 
Mä kerron että en tiedä miksi kuvat blurrautuvat kun en itse niitä muokkaa- ei, mä kylläpäs muokkaan. 
Jne.
Kukaan ei tule mua syyttämään valehtelijaksi sen perusteella että omaa itsetuntoa ei ole, tai että on kateellinen, tai tai ja tai. Niin kauan kun ette lukemaanne usko, näkemäänne usko, mun sanoja usko, suosittelen etsimään muita blogeja piinattavaksi. Täältä ette saa niitä kiksejä mitä haette. 
Nyt väännetään mun vaatekoostani. Oon ilmottanut sen tosiaan olevan sen M/38- ja ihan tosi, nyt siitä väännetään että valehtelen sen? Jo ollaan jo aikoihin eletty. Kyllä on ideat lopussa! Uskokaapa anonyymit ja mammapalstoilta tänne pientä sieluansa purkavat että mä olen aivan helvetin tietoinen siitä, ettei tässä olla missään mallin mitoissa, mutta kommenttien perusteella kasvottomana voinen vaan päätellä sen, että yksikään teistä luusereista ei myöskään ole. Ainoa ero meissä on se, että mä olen aivan totaalisen fine itseni kanssa. Suosittelen teillekin. Apua ette itsenne hyväksymiseen täältä saa, se lähtee aivan omasta päänupista.
Mua ei loukkaa teidän mielipiteet siitä, miten en saa käyttää hameita koska mun jalat ei sovi siihen. Voi hyvä luoja, mistä mä löydän jonkun oppaan mistä mä tiedän miten mun kuuluu pukeutua, ja mielellään sellanen, jossa on kaikkien ihmisten mielipiteet- kun ne niin paljon mua kiinnostaakin. Mua aivan suunnattomasti ärsyttää teidän puolesta se, että miten tuhlaatte aikaanne tähän! Jos oma peilikuva ei miellytä ja naama muistuttaa lähinnä kuivunutta sientä, olo on huono ja itsetuntoa ei ole, menkää hyvät ihmiset ja tehkää asialle jotain. Se, että haukutte toisia netissä anonyyminä ei mitenkään auta teitä. Koska avun tarpeessa olette. Ei ole normaalia mennä ja mollata toisia, ei netissä, ei oikeessa elämässä. Kyllähän te sen tiedätte, eikö vaan. 
Oon saanut lukemattomia kommentteja siitä, millainen valehtelija nyt olenkaan sanoessani vaatteideni olevan kokoa 38. Koska te tiedätte paremmin M-I-N-U-N vaatekokoni. Jos oikea kokoni on aina koosta 42 kokoon 46 niin fine, ens kerran kun meen sovittamaan vaatteita mun täytyy ostaa niitä kokoja, koska te tiedätte paremmin. Vaikkakin se 38 voisikin olla sopiva… Mutta oon todennäköisesti taas väärässä.:(
Olen puhunut. Moni kaivaa herneitä tän tekstin jälkeen nenästään, mutta luetunymmärtäminen kuntoon- kommenttiboksin alapuolella on pala raamattua: 
HUOM!
En julkaise kommenttia, joka on mielestäni turha, loukkaava tai epäsopiva.
Ennenkuin lähetät kommenttisi, muista tämä:

"If you can't say anything nice, don't say nothing at all!":)

Ei oo huono neuvo eihän? Jos kuitenkin jokin kaivaa mieltäsi negatiivisessa mielessä, niin mut löytää facebookista ihan nimeltä ja sähköpostinkin osoite löytyy oikealta reunalta, palan halusta keskustella ihmisen kanssa, jolla on kasvot. Ilkeilevät kommentit sen sijaan ei täällä siis näykkään, vaan päätyy suoraan roskikseen ja teidän romaaninne katoaa kuin tuhka tuuleen. Kun luen kommentin ja painan sen roskikseen on ainoa aika, kun annan sille jotain arvoa.

Nyt on varmasti pelisäännöt kaikille selvät, joten siirrytään siihen hauskaan osioon, nimittäin (ale)shoppailuun! Olin jo muutama päivä ennen tätä showta halukas pitkästä aikaa tekemään ostospostauksen ja nimittäin juurikin alepostauksen, että ei tuu narinaa, miten oon kamalasti tuhlannut. Shop till you drop ja silti, no ones business.
Tämän kokokeskustelun inspiroimana haluan valoittaa omaa valheellisuuttani ja paljastaa, minkä kokoisia vaatteita mukaani lähteekään kaupasta. Lisäsin siis näin ollen myös lähikuvat kokolapuista, jottei kellekään jää epäselväksi niissä esiintyvät numerot. 
Ihana seeepratakki löytyi VeroModasta juurikin ja -70%. Penalauta jurkale, koko M! No onneks tää takki on tällänen vähän runsaampi...
Seppälän ihana kaulakoru, hinta muistaakseni n.8e. Matkein Siljaa.;)<3
Ihanat mokkatakit, VeroModasta -70%. Takkien ooveehoot oli muistaakseni +80e joten alennuksen takia päätin napata molemmat. Ja ei takit ei oo liukuvärjättyjä, kattoikkunan valo vaan teki vaatteista tälläsiä.
VeroModasta tämäkin, -70% alennuksessa. Lapussa on kyllä -50%, mutta vertsussa järkätään pari kertaa vuodessa kunnon aleryysis, jossa kaikki aletuotteet on -70% alennuksessa yhden tunnin ajan.
Tää nyt ei ehkä ollut niinkään mun värinen, mutta mun instasta löytyvässä kaulakorukuvassa on tätä mintun väriä, joten oli pakko saada tämä. -70% ja anteeksi törkeä blurri kuvassa, suttasin paidan jo heti kättelyssä.
-70% myöskin.
Kamalaa mielipahaa aiheutti myös se, kun sanoin että oon kokoa m/38 myös alaosassa- mutta pitihän se tietää että taas valehtelen...
H&M
KappAhlista kaksi ihanaa bleiseriä hintaan á 15e.  Ei paha, oon pitkään etsinyt vaaleeta, valkosta ja mustaa istuvaa bleiseriä. Ovh näillä oli á 70e. Valkosen kun vielä löytäis.
Äh, koko 38 taas...
Mitä!! Koko 36?! Ja tää maksimekko oli mulla juhannuksena päällä ja siihen postaukseen tulikin pari kommenttia, jossa kysyttiin että oonko hoikistunut, ja vaikka vastasin että joo (itseasiassa -20cm koko hela setistä) niin ei, taas mä valehtelen ja korkokengät sai mut vaan näyttämään hoikemmalta. </3
Nellyn pitsimekko. Minä joka ei tykkää pitsistä osti tämän? Vielä kun ilmat sallis pitää päällä..
Ihana ihana ihana ihana leparditakki VeroModasta myöskin alennuksella -70%.. Rakkautta ensimmäisellä silmäyksellä.<3
Kiistellyt alaosat, nekin hitto vieköön kokoa 38. KappAhlista ostettu ja hintaa taisi olla 20e per pökät. Piti ottaa molemmissa ihanissa väreissä, vieläkun istuikin niiiin hyvin.:)

Noniin, tässä sitä oli aleostokset so far. Pyydän anteeksi tylystä ja kettumaisesta postauksesta ihanille kommentoijille, jotka jaksaa tsempata ja kehua. On aivan upeeta tulla tänne ja huomata, että ihmiset kertovat mun inspiroivan eri tavoin ketäkin. Haluan olla avoin jatkossakin ja kertoa asioita pintaa syvemmältä. En halua tästä blogia, jota voi lukea vaan vaaleanpunaiset lasit päässä ja ainoa mitä täältä löytyy on täydelliset vaaleanpunaiset pilvet ja ponit, täydelliset arjen pienet hetket, täydelliset vaatteet, täydelliset tekstit, täydellinen kirjoittaja. 
Koska mitään näitä ei täältä tule löytymään. 
Mä haluan kertoa jos mulla on huono päivä, mä haluan kertoa miten näin viikon unta siitä, miten tulen hukkaamaan toisen piilolinssini ennen tulevaa sunnuntaita, ennen pikkuveljeni rippijuhlia, että pahin skenario olisi se, että joutuisin juhlimaan lasit päässä, ja että läheltä liipattiin, kun aamulla tiputin vahingossa toisen piilarini lavuaarin viemäriin ja että aloin itkemään huonoa tuuriani ja kertoa sen, että kävin yli puolentunnin ajan vessan pintoja läpi puhelimen taskulampulla näkien vaan toisella silmällä ja lisätä vielä sen, että päädyin lopputulokseen, että hiton viemäri, hiton kämmäri minä. 
Haluan, että täällä saan kertoa niitä arjen paskempia hetkiä, ymmärtämättömyyttäni miehiä kohtaan, haluan että saan julkasta sellaisia asukuvia, kuin minä haluan. Haluan, että täällä välittyy rento ja hauska ilmapiiri (paitsi tässä postauksessa:D) koska tällänen mä olen. Pantaa kiristää usein ja päiviä on meillä bloggaajillakin siinä missä muillakin, ja esimerkiksi voinen sanoa että bloggaaminen oli vielä 2 tuntia sitten ihan perseestä anonyymien kommentoinnin takia. Nyt tätä kirjoittaessani olo helpottaa ja luettuani muutamia tsemppiviestejä, joita on pitkin aikaa tullut blogiini, tajuan taas miksi tätä teen. Ymmärrän myös, miksi niitä negatiivisia kommentteja sataa. Ymmärrykseni riittää myös siihen, miksi ihmisiä ärsyttää mun tyytyväisyys mun kroppaan ja omaan itseeni sellaisena rämäpäänä, kun mä nyt satun olemaan. Mä en jaksa pitään mitään kulissia pystyssä että jee, kaikki on ihanaa ja täydellistä, mutta pitää pitää mielessä sekin, että raotan vaan osan tarinaa. Jokin raja siinä kaikessa pitää kuitenkin olla, mitä tänne internetin julmaan maailmaan jakaa, koska se paskamyrsky- not worth it, vaikka varmasti taas saisin tsemppaavia viestejä ihanilta lukijoilta ja saan lukea, miten jotkut ovat roikkuneet mukana alusta asti. On aivan käsittämätöntä, miten sellanen pieni lause lämmittää mieltä. 
Mä en ole ihminen, jolla olisi pakonomainen tarve todistella mitään. Nyt kuitenkin halusin oikaista valheelliset puheet tällä kertaa mun vaatekoostani ja siitä, miten mua syytetään valehtelijaksi. Jos tämän  jälkeen joku vielä tulee laukomaan jotain muuta, niin oma on häpeänsä. 


Huomenna palataan diy-postauksen parissa!! 


jenny



109 kommenttia:

  1. Ääääää mun sydän itkee verta kun nään ton seepratakin!! Kuolasin itse Ideaparkin liikkeessä tota ja noh, eihän siä mun kokoa tietenkään ollut. Ihana takki + 70% alennus olis vaan ollut = ♥♥♥♥♥♥♥ MÄ HALUUN KANS!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooh nooooo!:( Mä voisin hei kyllä kattoa kun meen käymään siel tulevalla viikolla jos olis?=) Ja normisti se siis on sen -50% niin ei sekään huono olis. Mikä kokookokoo?=)

      Poista
  2. Mua ärsyttää sun puolestas! Ei sun todellakaan pitäisi edes joutuu tekee tälläisiä postauksia. Tosi järkyttävää, että sua kutsutaan valehtelijaksi sellaisista asioista mistä sulla ei olisi EDES syytä valehdella ja muutenkin mitä väliä minkä kokoisia sun vaatteet on tai käytätkö tekoripsiä vai onko ne omas. Ja eiköhän monille ole tullut selväksi, että bloggeriin lisäessä kuvia ne nykyään blurrautuu itsestään. Älä välitä tollasista ihmisistä oot aivan mahtava wifey x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tie millaset ihmiset jaksaa tällästä paskanjauhamista koska eihän toi oo millään tasolla tervettäkään? Keksiä legendaa legendan perään ja ite ei tie mistään mitään :D Vähän säälittävää. No joo, mutta kun ne tietää paremmin ja mä valehtelen todennäkösesti kohta myös henkilöllisyyteni, koska nyt tuntuu vaan siltä että nämä elämän suuret sankarit "tietävät" musta kaiken. :D Jessus sentään. Kiitos<3 Samoin

      Poista
  3. En tiiä, mitä tässä nyt pitäisi ajatella. Tää tunne on sekoitus hämmennystä ja huvittuneisuutta. Siis mitä _ihmettä_ ihmisten päässä oikein liikkuu? :D Miten ihmeessä joku edes jaksaa vinkua ja vääntää jonkun tuntemattoman vaatekoosta? Ketä edes kiinnostaa?!

    En jenny tiedä, miten jaksat näiden ihmisten kanssa, mutta tsemppiä ja hatunnosto.

    Pahoin pelkään, että tää postaus on kuin bensaa liekeille, noi ihmiset ei kyllästy tohon paskan jauhamiseen ikinä. Teit niin tai näin, olet aina väärässä ja valehtelemassa. En oikeesti tiiä, pitäiskö itkeä vai nauraa! :D

    Kumminkin tää on ihan naurettavaa, että sun täytyy tehdä postaus vaatteista kokolappuineen, että ihmiset ymmärtäis ja ennen kaikkea uskois. Huoh. Pistää vi*uttamaan sun puolesta! :D

    Koita kestää. Rakastan sun blogia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niiden päässä oikeesti liiku mitään muuta kun oma huono olo ja kyvyttömyys tehdä omalle huonolle itsetunnolle jotain ja yrittää täten mollata alas niitä, joilla menee helvetin hyvin ja kehtaa vielä vetää siistimmät kuteet päälle- onhan siinä sisältöä ja ennenkaikkea sisältöä kehittävälle keskustelulle :DD
      Eii mutta hei, niin mäkin luulin että tänne tulis koko vauva.fin syöpäosasto, mutta ei! Sen sijaan Porin yöelämässä on jauhettu tästä postauksesta aika reippaaseen ääneen, miten oon haukkunut mun lukijoita rumiksi sieniksi. Vai mites se meni? Luetunymmärtäminen? Mutta näin ne jutut kääntyy aina sua vastaan, juurikin teit sitten niin tai näin, yritit miellyttää tai et niin sua silti nälvitään ja yritetään mollata :D Ja hauskinta tässä olisi se, jos sillä olis jotain tehoa.
      Mä en kanssa oikeen tiedä mitä tässä pitäis tehdä. Itkeä ehdottomasti- surullista ettei ihmisillä ole parempaa tekemistä ja kertoohan tämä ihmisten hyvinvoinnista enempi tai vähempi ja tuhlaa aikaansa kaikkeen paskaan mistä ei edes hyödy mitään… Ja tietty nauraa- NO EIKÖHÄN SE SYY OO IHAN ITSESTÄÄNSELVÄ :DD
      Tää on ihan naurettavaa, mut vedin ainakin kaikilta valhesyytöksiltä maton jalkojen alta, mutta eihän tietenkään kokolaputkaan ole oikea todiste, vaan varmasti valehtelen vieläkin…..:D
      Kiitos tsempeistä ja ymmärryksestä mun ketutukselle ;D<3

      Poista
    2. MITÄ?! :D Täytyy kyllä sanoa, että mahtaa olla köyhä elämä, jos kuumimpana puheenaiheena on jonkun bloggaajan postaus. Vaikka olisikin tämäntyylinen postaus, niin silti. Ahahah. :D

      Ja nimenomaan, luetunymmärtäminen. Näin siinä käy, kun ei osata muodostaa tekstistä kokonaisuutta ja sisäistää sen teemaa. Sääli. :(

      Poista
  4. Aika perus toi juttu mitä tuossa postauksen alussa kerrot. En oo muistaakseni ennen kommentoinu sun blogiin, mutta jäin seuraan tätä just sen takia kun et ole mallin näkönen; oot paljon kauniimpi! Ja erottuvampi. Paljon kivempi seurata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti Elli, toivottavasti jaksat roikkua mukana vaikka tulikin tällänen tylytyspostaus :)

      Poista
  5. Valitettavasti pahanilmanlinnut ovat nykyään ottaneet netin paikaksi,jossa purkaa omaa pahaa oloaan ja tuntuvat vieläpä saavan siitä sisältöä omalle köyhälle elämälleen! Jätetään heidät omaan "arvoonsa" ;) Olen nähnyt sut livenä ja oot todellakin se 38, minä olen se 42-46 :D Nykyään kai valitettavan monet ihannoi sitä ns. nollakokoa,mikä on 32-34.. ei hyvä! Ja sori mun piti vastata,että olen tehnyt löytöjä alesta...Gina tricotista ihana turkoosi maksimekko 8e :) Janica

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juurikin näin.:) Kirjotit niin tai näin niin kyllä ne vaan tietää paremin :D Oliko se maksimekko siinä sun kuvassa jonka lisäsit joku päivä?=)

      Poista
  6. Toi Nellyn pitsimekko on ihana! :)


    http://jennidiamante.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. oot ihana. en ymmärrä mitä tyydytystä noi sekopääpalstalaiset saa siitä ku ne puhuu paskaa joillaki foorumeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww sinä ooooot.:) Voi kun hetkeks pääsis niiden pääkoppaan virittelemään vähän ja hakemaan sitä ymmärrystä, vaikkakin eiköhän jokainen tiedä miksi tollasia ilkeilyjä kirjotetaan.

      Poista
  8. Oi voi.. mua niin harmittaa sun puolesta ja ottaa päähän. Mä haluan nähä nää kamalat ihmiset jotka ovat täydellisiä mallin mitoissaan ja virheettömiä kauttaaltaan ja omaavat kivan tyylitajun ;) ja mua alko naurattaa tuonkun otit kuvat todisteeksi hahahahajaha.. voi tyyppejä. Jokohan meno perille. Mut anyways oot ihan älyttömän kadehdittavan kaunis ♡ pirteä ja ilosen olonen tyyppi joka omaa liian kivan tyylitajun :) jatka samaan malliin! Ja jyrää noi mammasotanorsut xD tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIN MÄKIN!! mut mä mietein sitä, et miksi ihmeessä he ei kirjota omalla nimellään ja kropallaan ja kuvalla? Musta se olis paljon uskottavampaa, mutta varmaankin sen takia haluuvat olla nimettömiä kun eivät halua täydellisyydellään aiheuttaa kateutta muissa :) Eiku..;D Ei mennyt ilmeisesti perille kun siellä sama setti jatkuu kuulemma, tämän enempää en voi antaa myötätuntoa jos ei lukemaansa usko tai lukemaansa usko, tyhmyys on valitettava piirre ihmisissä. :( Kiitos sinulle kehuista ja tsempeistä<3!

      Poista
  9. Löysin blogisi muutama päivä sitten, ja täytyy sanoa että olet aivan uskomattoman kaunis!! :) ja kadehdittava kroppa sulla!! oot upee nainen ja blogissasi on todella upeita kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaw.:) Saa hyvän mielen tälläseet kommentit, ihan huippua että vielä on oikeesti ihmisiä jotka jaksaa vilpittömästi kannustaa ja kehua.
      Kiitos.<3

      Poista
  10. Just tämän takia luen sun blogia. Olet ihanan rehellinen ja itsevarma, kauneudesta puhumattakaan! Pysy just tuollaisena aina. Monen ihmisen pitäis ottaa susta mallia.

    -J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se rikkaus että kirous kun on sujut itsensä kanssa ja uskaltaa sanoa mielipiteet suoraan, mutta tällänen mä nyt oon ja oon aina jakanut mielipiteitä. Mut olis sekin kamalaa, jos ei olis jostain ihmisestä mitään mielipidettä! Kiitos sulle J.<3

      Poista
  11. Jos se että jotkut anot yrittää sua tylyttää on sulle ihan sama -toisesta korvasta sisään, toisesta ulos- niin miksi ihmeessä kirjoitat siitä aiheesta kokonaisen postauksen!? Sun koko on M/38 niin ok fine, ne ketkä ei usko niin ei usko, älä jauha siitä enää. Se vaan lietsoo ihmisiä. Tästä postauksesta tulee vaan sellanen tuntuma että anojen kommentit oikeasti liikutti sua ja jäi kaivelemaan, joten nyt sä yrität todistella...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kirjottanut näitä aika monta, 3-4? Miksi kirjotin? Koska ihmisten tyhmyys on hyvä aihe. Ja toiseksi, koko postaus? Tässähän oli kaksi osaa; ostokset ja avautuminen näistä ainaisista kitisijöistä. Niiden jutut menee korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta se, mitä en siedä, on se, että mua sanotaan valehtelijaksi. Ihmiset jotka eivät paskaakaan mistään mitään tiedä tulevat varmasti kertomaan mun henk.koht.elämästä vaikka mitä ja se suututtaa. Typeryyttä täällä, typeryyttä siellä- eikö ne ihmiset voisi käyttää kallisarvoista aikaansa mihinkään muuhun kun jonkun ihmisen haukkumiseen? Mulle ei jumalauta tulis mieleenkään hakeutua mihinkään keskustelupalstalle ja huonoa oloa purkaa haukkumalla toista ihmistä?! Haloo? En ymmärrä ja se suututtaa. Ei, ei liikuttanut muutakun sen verran että piti vetää matto jalkojen alta ja puhdistaa oma maine. Jos joku ei usko että koko on tämä ja tämä näiden kuvien ja sanojen jälkeen niin OK FINE, mutta turha tulla myöskään mitään muuta väittämään kun ei mistään mitään taaskaan tiedä.:) Muuten ihan helvetin mielenkiintoinen aihe.

      Poista
  12. Sehän on nyt aivan sama, minkä kokoisia vaatteita ihminen ostaa. Jos vaate mahtuu päälle, se ei silti ole välttämättä oikean kokoinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "True dat"… En ees kommentoi tätä mitenkään.
      Mutta joo, en kyllä allekirjota tota ekaa lausetta :D Haloo? Jos ihminen nyt on kokoa XL niin ei ole aivan sama jos ostaa koon XS? :D Koska what's the point?
      Ja toiseksi, koska mun koko nyt on 38, minkä pitäis nyt jo jokaisen ihmisparan täällä tietää niin voinhan mä ostaa sen koon 46, totta helvetissä se mahtuu päälle- mutta onko se sitten sopiva ja istuva? ;) Just saying.

      Poista
    2. sehän oli että jos mahtuu päälle?? tarkkana :) t. koko m

      Poista
  13. Hei sulla on ihan mahtava asenne, pidä toi. <3 Kiitos kun silti jatkat. Oot inspiraatio :) ihastelen usein sun kynsiä ja asuja - ja sitä asennetta millä kannat itsesi niin, että se näkyy blogissakin. Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit miten näistä positiivisista kommenteista saa uutta virtaa tähän hommaan ja on ihan pricelessssss kun tullaan kertomaan että inspaan joitain. Kiitos kiitos kiitos.<3

      Poista
  14. harmittaa että tuollaiset ihmiset saa sut epävarmaksi ja sulle pahanmielen, kun sille ei ole mitään tarvetta! ei sun tarvi meille lukijoille todistella vaatekokoasi, anna ihmisten puhua. tärkeintä on, että tiedät itse miten asiat on ja olet tyytyväinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ei, ei huolta että saisivat mut epävarmaksi, mä tiedän kyllä missä mennään, kysehän on minun kropasta, ei heidän, vaikka kovin he musta kaiken tietääkin ja se aiheuttaa mulle pahanmielen, että jaksavat jauhaa asioista, joista ei mitään tiedä. Todistin tällä heille että tämä on homman nimi, mutta on sitten oma valintansa jos se sinne päähän ei vaan mene :) En vaan tykkää että tullaan syyttämään valehtelijaksi ilman syytä. :) Juurikin näin, toivon että muutkin voisivat olla tyytyväisiä itsensä kanssa niin tälläsiltä sirkuksilta säästyttäis.

      Poista
  15. Onpa kurjaa tuollainen käytös aikuisilta (?) ihmisiltä, ei kenenkään tarvitsisi tuollaista sietää. :/ Löysin itse vasta vähän aikaa sitten tämän siun blogin, siulla on inspiroiva tyyli, kauniita asuja ja hyviä kuvia! Jatka vaan samaan malliin, ei se keneltäkään pois ole millään tavalla, mitä sie tänne kirjoittelet ja kuvailet, oma on blogisi ja päätökset siitä, mitä kerrot ja mitä et. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Vivian ja oon samaa mieltä, mun blogini ja mun asiani mitä kirjotan elii asiahan on juuri näin kun kirjotit. :) Se on jännä miten tänne silti eksytään vaikka jokainen asia mussa aiheuttaa suurta ärsytystä- miksi aiheuttaa itselleen sellanen tila ?=/

      Poista
  16. Leukani putos lattialle, kun luin että olisit joidenki mielestä muka kokoa 42-46! Siiis vut?! Mitä ihmiset oikeen ajattelee? :0 Oot niin täydellinen, että antaisin mitä vaan jos saisin sun kroppas! :D aaaaa en nyt keksi tähän mitään muuta järkevää :D Ihanaa kesää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu u kuule, kaikkea sitä kuulee kun ihmisiä tarpeeksi vituttaa toisen onnellisuus ja itsevarmuus=) Höpö höpö Henna!! Kiitos samoin<3

      Poista
  17. moikka! mä kuulin sun blogista toisen blogin kommenttiosiossa, jossa käytiin jonkin asteista haloota juuri postauksessasi mainituista asioista. oli pakko tulla itse katsomaan, what`s the fuzz about.
    olin tyrmistynyt, kun näin kuvasi. olet hätkähdyttävän kaunis nainen! luen paljon blogeja, mutta asukuvat eivät jostain syystä niin kiinnosta. blogisi teki poikkeuksen tämän suhteen. luin ensi istumalta ties kuinka pitkälle blogiasi ja nautin jokaisesta asukuvasta. kaikki eivät todellakaan olleet omaa tyyliäni tai edes minun mielestäni tyylikkäitä, mutta niissä kaikissa oli jotain! hauskaa ja kekseliästä yhdistelyä ja todellakin sellaisia, että kokonaisuudesta kiinnostuu ja katsoo uudelleen! asut ovat sinun näköisiä ja nostan hattua rohkeista yhdistelyistä! ihanaa, kun ihminen uskaltaa pukeutua.
    useat blogit kärsivät massamuodista ja ns. blogimuodista. samat yhdistelmät, vain eri blogit. harvinaisen piristävää nähdä tuollaisia väripilkkuja kuin sinä. tähän vielä yhdistettynä poikkeuksellinen kauneutesi ja sanavalmiutesi, niin kyllähän sen tietää minkälaista palautetta tuolloin saan. ikävä kyllä. kuten sanoit, enemmänkin tulee surulliseksi näiden ihmisten puolesta, kun eivät uskalla olla omia itsejään. jos joku ihminen uskaltaa, saa se tuntemaan itsenäsä entistä huonommaksi. blowing out someone`s candle doesn`t make yours burn any brighter.
    no, tsemppiä heille ja kiitos ihanasta ja piristävästä blogista! tuolla schaissen jauhamisella on myös puolensa, se voi tuoda tällaisia uusia lukijoita sinulle :). kaikkea hyvää kesään ja jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi vain! Ai nyt ollaan jo jossain toisen ihmisen blogin kommenttiboksissakin! Jessus :D
      En vaan voi kiittää tarpeeksi sanoistasi. Vaikka et pitänyt joistain asuista tai ne eivät ollut sun tyylisiä, et silti ruvennut kirjottamaan mitään ilkeetä. Ihailtavaa! Sä puit hyvin sanoiksi oikeastaan kaikkea sitä mitä mun päässä liikkuu ja aivan täydellinen toi enkkuteksti. Aivan täydellinen.!!!! Monet on kyllä tulleet kirjottamaan että ovat näiden keskustelupalstojen ansiosta ovat tänne päätyneet joten kaikki hyöty irti vaan =) Onneksi on olemassa ihmisiä kuin sinä. Tervettä maalaisjärkeä.:) Kiitos sinulle ja samoin, toivottavasti saatais se kesä aluilleen vielä.!

      Poista
  18. Miksi se oot aina sinä, joka saa kaiken tuon paskan päällensä. :( Et ansaitse tollasta. Menkää nyt hyvät ihmiset vähän itseenne ja miettikää, miltä jennystä mahtaa tuntua tuollainen käytös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerropa se. Jännä homma kun niin aiheutan mielipahaa ihmisissä vaan olemalla oma itseni :D Huvittaa enempikin..

      Poista
    2. Taitaa olla kyse siitä että sulla on oma yritys ja olet nopeasti edistynyt blogiurallakin ja olet nuori. Sitten sellaiset jotka ei saa mitään aikaan elämässään, juuri haukkuvat näitä eniten menestyneitä. Kun ei itse saa persettä edes tuolilta ylös.

      Poista
  19. Totuushan on se, että tissit ja perse ei mahdu XS:sään. ;)

    Mä olen vartaloltani hyvin samanmallinen kuin sinä, eli muuten hoikka mutta isotissinen/perseinen, ja mun koko on myös M/38-40. Monet naiset on kateellisia muodokkaille naisille, sillä harvoin siinä 34-kokoisessa varressa luiden ja nahan lisäksi on mitään. Nämä yrittävät sitten uskotella itselleen, että "ainakin ollaan laihoja", eli kompensoida niitä puuttuvia muotoja sillä että on nollakokoinen.

    Mammapalstojen huutelijat on joko itse väärästä paikasta pyöreitä kateellisia, tai sitten niitä tikkulaihoja jotka ovat katkeria siitä kun ei ole tissiä eikä takapuolta. Sulla on Jenny tosi hyvä kroppa, toivottavasti tiedät sen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAAAMEEEN JA KIITOS!!!!! Etpä olis paljon paremmin voinut sanoa. :) Vaikka tokikin joku voi hyvin viihtyä tikkulaihanakin, ei se oo multa pois yhtään. Joku voi olla tyytyväinen 5 xl:n ihmisenä, ei sekään oo multa pois. En ymmärrä miksi pitää yrittää saada toinen tuntemaan olonsa epävarmaksi, vaan koska itsekin on!
      Kiitos kovasti.<3

      Poista
    2. Miksi tuon anon pitää heti sanoa että vauvapalstalaiset on joko läskejä tai tikkulaihoja??

      Eiköhän totuus ole se, että heid'n vartalonsa voi olla mitä vain, ainut mitä tiedetään on, että he jotka haukuvat toisiaan, on sairaita päästään. Ei niiden kommenteista voi sanoa että he olisivat tikkulaihoja taikka lihavia. Ikäänkuin laihat ja lihavat haukkuisivat kateuttaan. Kyse ei ole siitä, vaan siitä että on sairas päästään! Ja ei ole muuta sisältöä kun haukkua muita. Ja tietenkin tuo kateellisuus voi olla osana mutta en minä ainakaan menisi haukkumaan ketään VAIN koska olisin kateellinen jonkn vartalolle. Menisin vain ehkä kehittään sitä omaa vartaloa ettei tarttis olla kateellinen.

      Poista
  20. Kiva tuo ensimmäinen takki :) Paska juttu tuo skandaali :/ Voimia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aika varauksella suhtautunut seepraan mutta tää iski ja lujaa :) No ihmiset nyt repii näitä juttuja koska muutakaan ei elämässä ole ;D

      Poista
  21. Mun mielestä on just hienoo että oot 'oikeen' naisen kokoinen, etkä mikään luuviulu (niitä riittää muotimaailmassa). Oon itsekin omasta mielestäni normaalikokoinen tai hiukan muodokas (rintava). En osaa oikein soveltaa hyvin laihojen bloggareiden tyyliä itselleni sopivaksi, mutta koska olet jokseenkin samanmuotoinen kuin minä, on niin ihana katsella sun asuja ja poimia sieltä vinkkejä, minkä tyyliset vaatteet voisivat istua itsellenikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liian on vähän "muoti"-ja/tai "blogimaailmassa" normaalin kokosia naisia. Laihoja näkee paljon ja isojakin ihmisiä jonkin verran. Mutta se normaali mitä itsekin edustan ei ole laiha eikä lihava, joten on helppo tulla huutelemaan läskiksi koska et sä oikeasti kehtaa mennä isolle ihmiselle niin sanomaan. Eikö oo surullista että jollekin pitää huono oma olo purkaa ja iskeä paikkoihin, jotka muka ovat arkoja. Jos en olis sujut itseni kanssa, en mä tätä blogia pitäis koska tiedän sen hyvin koulukiusattuna samaisesta aiheesta että mihin nää urpot iskee kun oikeen aikuismaisesti haluaa käyttäytyä :D Haukkua anonyyminä:( Jumankauta.
      Mutta on hyvä kuulla että sä olet tänne löytänyt ja saanut irtikin jotain. Se on yksi syistä, miks tätä teen.:)

      Poista
  22. Ihan uskomatonta noi epäilyt sun vaatekoosta. Huhhuh! No mutta, se ketä noita analysoi, ei voi olla itse kovin fiksua tyyppiä.. Mua jotenkin hirvittää miten naisten on niin kauheita toisiaan kohtaan.. Ja se ainainen arvostelu.. Mutta sä oot kyllä niin raikas pilkahdus tähän blogimaailmaan ja tyyli on aivan ihana :) Oot inspiroiva ja todella kaunis, normaalipainoinen nainen :) jatka samaan malliin! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti kukaan näistä arvostelijoista ei ole yli koon 32-34 tai vaatemyyjä :D Sillä jos mun kokoselle mentäis iskee koon 46 rätti käteen niin mä voisin kyllä revetä ihan totaalisesti myyjän ammattitaidottomuutta :D Nimenomaan. Naisten pitäis tukea toinen toistaan mutta ehei, ehei. Mutta onneksi on ihmisiä kuten sinä joka tsemppaat ja osaat kehua. Lämmittää mieltä.<3 Jatketaan;) Ja kiitos vielä!

      Poista
  23. Wau.. miten jotkut voivat olla noin negatiivisia ja arvostella aivan tuntemattomia ihmisiä! Varmasti ei olisi pokkaa tulla sanomaan päin naamaa! Todellakin olet aivan normaalin kokoinen, ja hyvän tyylitajusi vuoksi tämä on lempiblogieni joukossa :) Toivottavasti jatkat kirjoittamista arvostelijoista huolimatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,ei ole kyllä toivoakaan että uskaltaisi yksikään tulla sanomaan kaunistelematta ainakaan näitä juttuja mitä anonyyminä uskaltaa netissä kirjottaa. Säälittävää. Eivät mieti ollenkaan sitä, että millaseen fiiliksen esim mun vanhemmat ja sukulaiset saavat kun lukevat tätä blogia ja heidän lapsestaan puhutaan kaikenmaailman paskaa ympäri nettiä. Kiitos sinulle ja minähän jatkan t-o-d-e-l-l-a-k-i-n :)

      Poista
  24. Tsemiä! Ootko harkinnut ettet sallisi nimettömiä kommentteja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks! Rehellisesti sanottuna olen. Koska karu faktahan on se, ettei kellään näistä kitisijöistä olisi pokkaa tulla kirjottamaan omalla nimellään. Ei kellään. Tavallaan pääsisi helpommalla ettei tarvis saada sellasta paskakommenttia mutta sitten saan niiin paljon hyviä kommentteja anonyymeiltäkin. Kaks piippunen juttu. Kyllä mä viime vauvafiepisodin ajaksi otin anonyymin kommentoinnin pois ja kappas, siihen loppuivat paskaviestit. Ja otin taas anonyymin kommenttien sallimisen käyttöön kun se show oli ohitse ja ihmiset keksineet elämäänsä muuta virikettä.:D Se toimi kyllä hyvin. Onneks nään aika hyvin liikenteen lähteet ja osotteet mistä kommentit tulee niin tietää missä mennään ;)

      Poista
  25. Amen!! On helppo epäillä vaatekokoa kun näkee vaatteet päällä ja tietyt kuvakulmat, se saa näillä vauva.fi mammoilla mielikuvitukset liikkeelle eikä näe enään todellisuutta. Ja jos joku sattuu olemaan samaa mieltä tämän aiheen alottajan kanssa, niin auta armias mitä keskustelua siitä saadaan ja tukevat toinen toisiaan. Ihanaa kun suomalaiset nauttivat toisten haukkumisesta ja saavat tyydytyksen tämän kautta. On ylpeä olla suomalainen♡ toivon ettet lukisi sitä paskaa mitä nää naiset/tytöt/lapset kirjoittelevat vaan nautit itsestäsi ja kropastasi.. sun täytyy varmaan ottaa kuvia sun hintalapuista tarkemmin tai videokuvata xD kun puet. Ehkä tämä auttaisi näitä mammoja. Peace out
    t.petra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaamen sun tekstille! :D Ja lietsovat toinen toisiaan ja keksivät toinen toistaan sairaampia juttuja vaikka ei mistään mitään tiedäkkään :DD Haha. Naurettavaa käytöstä. Mä oon nyt pari kertaa kun nää sirkukset on saapunut kaupunkiin vaan käynyt lukemassa muutaman kommentin sieltä niin on saanut jo tarpeeksi huvitusta ja tietoa siitä mistä siellä tullaan jauhamaan. Tämän jälkeen en ees viitsi mennä sinne provosoitumaan ja kirjottamaan romaania ihmisten tyhmyydestä (enkä nosta itseäni mitenkään jalustalle mutta mulla ei vaan ymmärrys riitä siihen miten ne jaksaa päivästä toiseen..) ja säälittävyydestä tuhlata aikaansa moiseen, toisen ihmisen ulkonäön ruotimiseen, koska itse on niin täydellinen :(
      Haha, joo! Voi vitsi mikä show siitäkin sitten tulis jos videokuvais jotain sellasta :DD

      Poista
    2. xD tästähän meidän keskustelusta saavat mainion aiheen aloitettavaksi.. ooon todennäköisesti joku sun frendis kuka tukee sua tässä asiassa.. but let the bitc*es think what they want. Asiasta kukkaruukkuun mitä mieltä oot freddy housuista:)? Näistä housuista jotka muotoilevat peppua ;)
      Have a great summer babygirl

      Poista
    3. Tai vielä parempi- ehkä mä kirjotan ittelleni näitä tukemiskommentteja :DD
      Nooo mä tilasin omani ja odotin 9 viikkoa, sain väärän väriset ja palautin enkä tilannut uusia. Ehkä vähän överihypetetyt housut, olihan ne mukavat päällä minkä nyt ehdein siinä kokeilemaan ja kokeilin jos olisin hyväksynyt värin mutta eih :D Noo kyllä se nyt ehkä peppua muotoili jotenkin ja mies tykkäs mut äh. Emmä sitten enää ollut niin innostunut kun niin monta viikkoa sai odottaa :/
      Kiitos samoin!

      Poista
  26. Mun mielestä näytät paljon pienemmältä kuin M kokoa käyttävä

    VastaaPoista
  27. Voi juma. Voitko tulla tekee munkin aleshoppailut??? >:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki!!! Ei olis hienoo shoppailla toisen rahoilla ;D

      Poista
  28. Ihania löytöjä olet tehnyt!! Miten mulle ei koskaan käy noin? Tosin nyt jätin alekiertelyt vähemmälle, mutta en siltikään löytänyt mitään. Tai no okei, yhden huivin ;) Ja mitä tuohon alkutekstiisi tulee, niin kiitos ja aamen - pidä Jenny puolesi, tyylisi ja jatka samaan malliin! Go girl :)

    -Tintti-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vaan kaikkiruokainen, jos jossain on värikästä lappua tai alelooraa niin siellä oon määää! Ja joskus sortunut myös siihen että ostin jonkun tuotteen siksi että se oli hyvässä alessa ;D Hävettää myöntää mutta kyllä se käyttöön silti pääsi! :D No mutta, jos ei kiertely kiinnosta niin sitten nettiin nettiin.;)
      Kiitos Tintti, i will<3

      Poista
  29. Oot ihana, yhä edelleen. <3 Jännä, että on olemassa tuollaisia ihmisiä jotka käyttää aikaansa toisen ihmisen keksittyjen ongelmien vatvomiseen. Huhheijaa. :D Ja helvetti, näytit upealta 20 cm sitten, eli who cares jotkut hiton vaatekoot ym.??! Murr, olen puhunut. Nyt meen katsomaan sadannen kerran sen lettitutoriaalin, ja yritän vääntää saman itselle joten iso kiitos siitäKIN videosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ewelyn:)<3 Äläpä, sitä tässä nyt muutamaan otteeseen jo miettinyt :'D En vaan ymmärrä, onks mussa siis jotain vikaa kun ei ymmärrys nyt vaan kertakaikkiaan riitä!
      Jes! Toivottavasti onnistuu ja nouuu stress;D Ollos hyvä!

      Poista
  30. Mullon kaks noita mokkatakkeja, on aivan parhautta! oijjoi.. oon kade tosta leotakista. Olen nähnyt noita muutamilla mutten ole bongannut tuota yhdestäkään veromodasta missä olen käynyt.. HALUAN!

    VastaaPoista
  31. O-OU! Hei ihan mahtavaa että oot ottanut kuvan tuosta leotakin lapusta.. löysin noisymay.comista tuon takin ja vaikka oli "vain" puoleehintaan niin oli pakko tilata, kiitos ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oujea!!!! Jes hienoa että löyty vaikkakin vaaaan puoleen hintaan;D Ollos hyvä<3

      Poista
  32. Oot paras! <3 Kunpa ihmiset oppisivat käytöstapoja.... ps. sun kynnet on niin ihanan väriset!
    t. Carre

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä odotellessa- ehkä vielä joku päivä pilkka osuu omaan nilkkaan :) Kiitos Carre<3

      Poista
  33. Tylsää, että jaksat provosoitua av-mammojen kommenteista. Siitä ne vasta innostuvatkin. Minusta sinulla on upea tyyli, mutta tällaiset "don't mess with me"-postaukset ajavat minut pois blogistasi, sillä niistä huokuu negatiivisuus ja ylimielisyys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä nyt voi sanoa että innostuivat, ei ainakaan tänne oo huudeltu:) Näitä vähän tylympiä postauksia on 1.5 vuoden blogihistoriassa 3-4 eli ei mitään, onneks tämä mun blogi ei ole ainoa blogi maailmassa ja mitä nämä ko.postaukset vähiten ovat, niin juurikin ylimielisiä. Oman mielipiteen sanominen ja tylyttäminen ei ole ylimielistä, ellei sitten varta vasten niin halua lukea. Kiitos anteeksi ja näkemiin:)

      Poista
  34. Suoraan av:lta kopioitu - mielestäni totta. Mitä mieltä olet?


    "Jos asia ei häntä oikeasti vaivaisi niin paljon antaisi vaan olla. Siis tottakai jokainen pahoittaa mielensä jos saa paljon negakommentteja. Mutta sitten pitäisi myös osata suodattaa se nega ja jättää se omaan arvoonsa. Tässä nyt kuitenkin on puhuttu "vain" vaatekoosta. On täällä ruodittu eräiden henkilöiden yksityisempiäkin asioita. Ja mitä sitten minkä kokoiset vaatteet on? Miksi siitä pitää tehdä niin iso numero ja vielä sortua todistelemaan sitä. Ehkä tässä huvittaa eniten se että bloggaaja asettui samalle tasolle arvostelijoiden kanssa kun piti alkaa kuvata vaatteiden hinta/koko lappuja ja todistella. MIKSI??? Kysyn vain! 
    Pitäisi osata nousta arvostelijoiden yläpuolelle!"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanotaan nyt näin, että kannattaa nyt ihan aluksi miettiä, kuka tämän sirkuksen aloitti.:)

      Jos asia ei vaivaisi eräitä niin paljon niin antaisi asian. Siis tottakai jokainen pahoittaa mielensä JOS saa paljon negakommentteja (miksi niitä pitää edes tulla kirjottamaan?). Mutta sitten pitäisi myös osata suodattaa se nega (toistanko yllä olevan kysymykseni?) ja jättää se omaan arvoonsa. (Suosittelen jättämään mun "valehteluni" myös omaan arvoonsa eikä alottaa siitä mitään maailmasotaa turhasta.) Tässä nyt on kuitenkin puhuttu "vain" vaatekoosta. (No shit, eikai, niinhän mä kirjotinkin että tässä siitä nyt vain on kyse että koko on 38 ja ihmiset alotti paskanjauhannan.) On täällä ruodittu eräiden henkilöiden yksityisempiäkin asioita (Ja millä oikeudella? Se että kyse on "vaan" vaatekoosta, niin ei tee mistään hyväksyttävämpää kun haukutaan toista ihmistä.) Ja mitä sitten minkä kokoiset vaatteet on? (Niinkun mä sanoin, kannattaa nyt miettiä kuka tän sirkuksen aloitti- no minä tietenkin kertomalla mikä on vaatteideni koon:D Tyhmä minä:() Miksi siitä pitää tehdä niin iso numero (SAMAA KYSYISIN) ja vielä sortua todistelemaan sitä (Että tyhmempikin tajuais, mutta tehän ette sorru mihinkään todisteluun linkkaamalla kuvia keskusteluihin missä oon "muokannu" kuviani niin että näyttäisin laihemmalta. (Tässä kohtaa tipuin ihan totaalisesti tuolilta, mutta jatketaan.)) Ehkä tässä huvittaa eniten se että bloggaaja asettui samalle tasolle arvosteslijoiden kanssa kun piti alkaa kuvata vaatteiden hinta/koko lappuja ja todistella. (Be my quest jos on noin halvat huvit, edelleenkin muistuttaisin kuka tämän aloitti.) MIKSI???? (Luetunymmärtäminen kuntoon ja pää pois perseestä.) Kysyn vain! (Toistanko vielä itseäni vai riittääkö jo?)
      Pitäisi osata nousta arvostelijoiden yläpuolelle! (Linkitätkö mulle sun blogisi, lupaan ihan nätisti arvostella sinua, kerran kun arvostelu on sallittua, varsinkin anonyymisti, classy one:))

      Mitä mieltä mä olen? Eikö se nyt ole jo tullut selväksi? Nämä ihmisparat oikeasti tuhlaavat tunnista toiseen aikaansa haukkuakseen minua, mistä se kertoo, niin jokainen tietää kyllä jo.

      Poista
  35. HEIPPA! löysin sun blogin vasta pariviikkoa sitte, tykästyin samantie! :) oot aivan älyttömän kaunis ! :') mun on kuitenki pakko vielä kommentoida tähän vaatekoko asiaan yks juttu: Onko sillä vaatteen koolla sitte loppujen lopuksi mitään väliä? se on vain pieni kirjain tai numero siinä pikkuisessa lapussa eikä se kerro vaatteesta mitään! eri firmoilla koot vaihtelee aivan suunnattomasti. itsellä voi olla että menee jopa xs-l tai 36-40. se on tärkeintä että vaate istuu OMAAN kroppaan ja on siihen juuri sopiva :) se on tärkeintä että tiedät itse oman vaatekokosi, jotta voit pukeutua noi tyylikkäästi ja persoonallisesti! :) toiset ei luultavasti siedä sitä ;) hyvää loppukesää sulle! ps. sun silmät on aivan ihanat, jäin katsomaan niitä kuvasta vaikka kuinka pitkäksi aikaa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja kiitos kommentistasi- tässä sitä ollaan saman ongelman äärellä, mullehan mun vaatekokoni tässä ei ollut mikään ongelma, muut siitä kehittivät itselleen ongelman :) Mulle on sama jos joku ihminen on kokoa 34 tai 42 tai 56, ongelman ydin ei edelleenkään ollut mussa. Mä olen sujut ja se muita vituttaa :D Mutta joo, kyllä olen aivan samaa mieltä mitä kirjotit. Laitoin kuvat kokolapuista siksi, kun en siedä sitä että mua syytetään valehtelijaksi asioista, joista muilla ei ole harmaninta hajuakaan :)
      Kiitos kovasti :)<3

      Poista
  36. Moikka! Löysin blogisi vasta ja pakko tulla sanomaan, että ootpas upea mimmi! Ihan kuvankaunis, tyylikäs ja naisellinen. Heti jäin koukkuun.

    Aina sitä itseäkin ihmetyttää aina toisinaan, kuinka paljon ihmisiä jaksaa inspailla toisten asiat. Siis niinkin paljon, että siitä jaksetaan kirjoittaa kommenttia tai perustaa vauvapalstalle ketjuja. Haha, itsekin välillä joutunut noiden kirjoittelujen kohteeksi ja oon niille lähinnä ihmetyksen sekaisin tuntein naureskellut. Ajattele se vaikka niin, että joku sussa on niin kiinnostavaa, että ihmiset jaksaa käyttää aikaa ja energiaa susta keskustelemiseen. Kannattaa jättää omaan arvoonsa tollaset. Eikä se sun upeutta yhtään vähennä, vaikka jotkut jauhaakin mitä ihmeellisimpiä juttuja :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka:) Voi kuule tsekkailin teikäläisen blogia kanssa ja voi samat sanat!!:)
      No juurikin näin. Asiaa kirjotat! Niinkin kiinnostava että pitää ihan totaalista paskaakin jauhaa ;D Ei voi auttaa!

      Poista
  37. Huikee blogi ja olen saanut inspiraatiota monesta asusta!! <3 kannattaa aina muistaa että niiden negatiivisten kommenttien takana on katkeroituneita ja kateellisia ihmisiä jotka eivät voi olla onnellisia toisten ihmisten puolesta! varmaan aika yksinäistä sorttia myös tuollaiset ihmiset.. säälittävää touhua tulla kommentoimaan anonyymina tänne. ja noista jotka sanovat että asetut niitten tasolle kun avaudut niin huhhu.. itsekin hieman tempperamenttinen luonne et saattais tulla vähän enemmän kirosanojakin sekaan jos tollaset mammasivut arvostelee.. :D jatka vaan samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee kiitos Sofie ja oonpahan 100% samaa mieltä sun kanssa mitä kirjotit:D jos joku kuulis miten oikeessa elämässä pohdin kovaan ääneen huutonaurujen säestämänä miten tyhmiä anot voikaan olla niin joku soittais jonnekin hoitolaan jo :D

      Poista
  38. "If you can't say anything nice, don't say nothing at all!"

    Mistä päin raamattua tämä lause onkaan? Paavalin kirje porilaisille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori, en lue raamattua. Mutta toi lause on varmasti yhtä vanha kun kirjakin.:) viisaita oppeja;)

      Poista
  39. Anna hyvä ihminen olla jo! Jos sanot että vaatteiden koko on 38 molemmin puolin niin silloin se on. Tyhmää on lähteä todistelemaan asiaa. Se antaa että itsetunto on lähellä nollaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks sulla on itsetunto huipussaan kun tuut anonyyminä kirjottamaan tällästä:)!!

      Poista
  40. Niin ja on törkeää että puhut omassa blogissasi noin toisille ihmisille miten yhden anon kommenttiin vastasit "pää pois perseestä".... sun blogi joten sun pitäisi olla se asiallinen osapuoli! Blogia perustaessa olet toivottavasti tiennyt että meitä ihmisiä on moneen lähtöön, jokaista ei voi miellyttää, ja ymmärrät olla fiksu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otappa se sieltä pois. Se että mä kirjotan julkista blogia ei tee musta kenenkään sylkykuppia ja mun ei tarvitse ottaa mitään paskaa hymysuin vastaan vaan osaan kyllä takaisinkin sanoa. Jännä miten te anot ootte niitä parhaimpia arvostelemaan, nimettömänä, kuvattomana ja bloggamisesta tietämättöminä:)

      Poista
  41. Anonyyminä on niin helppoa huudella kaikkea. Mun silmissä oot aina ollut kaunis, hyväkroppainen ja mahtava persoona, minkä kuvan blogista on saanut! ::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä muuta sano. Kiitos kauniista sanoistasi, merkitsee paljon mulle..:)

      Poista
  42. Onki nyt joku sanonut että Jenny olisi ruma, läski ja helvetin paska persoona? Ei! Vaan on puhuttu tosta tavasta käyttäytyä ja ottaa vastaan palautetta. Niin kehittävää, positiivista kuin negatiivistakin. Jennyn käyttäytymisestä kylläkin huomaa sen että kasvettavaa vielä on, kun ei osaa ottaa kehittävää palautetta vastaan. Se on ikävää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule, eiköhän kaikki oo jo ruodittu kuinka huono ihminen oon :) Ai nyt me puhutaan jo mun käyttäytymisestäkin?! Millon me puhutaan jokaisen anon käyttäytymisestä yksi kerrallaan? Ei varmastikaan koskaan.;) En tiedä missä kuplassa osa anoista on kasvanut kun "asiallista kritiikkiä" on kommentti tyyliin "hyi vittu oot vitun hirvee läski lehmä mut silti ihan kivoja vaatteita :)<3"- joten jos mä en julkaise tollasta kommenttia ni olen mä jumalauta sitten huono ottamaan vastaan palautetta.:D Ja palautteen antamista ei myöskään ole se, että tullaan syyttämään valehtelijaksi. Iso iso ero. Se on ikävää, että sä tulet kertomaan miten mun tulisi käyttäytyä ja itse ohjeistat NIMETTÖMÄNÄ. KASVOTTOMANA. Helvetin helppoa eikö? Onneks mä olen ihminen, joka osaa sanoa vastaan; vittuilevaan kommenttiin saat vittuilevan vastauksen, positiiviseen positiivisen, yksinkertaista matematiikkaa, eikö ? Mutta kuten mä oon sanonut, onneks ulkokuori on vanhempi kun sisältö, muutenhan tää olis aivan liian vakavaa, suosittelen sullekin vähän hölläämään ja lopettaa moiset paskanjauhamiset toisen ihmisen käyttäytymisestä, kun itse tosiaankin tulet kertomaan minusta asioita edelleenkin anonyyminä.:) Ei nega-anojen kanssa voi keskustella normaalisti. Tarvitsen kasvot että voin ottaa asiallista kritiikkiä vastaan ja että tiedän onko varaa arvostella toisia. Mutta sekä sä ja mä tiedetään että pokka ei siihen koskaan riittäisi, että arvostelisi yhtä kärkkäästi esim facebookissa omalla nimellään, tai jopa täällä blogissa. No way in hell, ei tuu tapahtuu:) Ikäväähän tässä on se, että joudun tässä toistamaan sitä, etten oo kenenkään ihmisen sylkykuppi vaan osaan kyllä sanoa mitä mieltä olen hyviinkin kärkkäästi ja se ärsyttää koska ihmiset olettavat jokaisen julkisen bloggaajan toimivan sylkykuppina. Osa ehkä on, mut mä en siihen lähde..:)

      Niin, ja tää sun kommentti kuuluu kategoriaan "turha", mutta julkasin tämän kirjottaakseni kaikille luettavaksi, ettei tähän(kään) postaukseen tulla tämän enempää julkaisemaan yhtäkään kommenttia, jossa arvostellaan nimettömänä. Se on säälittävää. Ja ajaa varsin negatiivisiin keskusteluihin, joita en täällä blogissani halua nähdä, joten kitinät ja muut lässynläät voi ihan rohkeasti tulla laittamaan spostiin tai facebookkiin, keskustelen mielelläni "asiallisesta palautteesta" kasvollisen/nimellisen ihmisen kanssa!

      Poista
  43. Valtaosa viittamasi keskustelun jutuista sinuun liittyen oli kuitenkin ihan positiivista. Lähinnä siellä ihmeteltiin miten kimmastuit yhdestä plus-koon viittauksesta, ja esim. Amerikassa koko 38 tosiaan kuuluu jo plus-kokoihin, vaikka valtaosa normi-ihmisistä mieltää koon pieneksi. Tyyliäsi, vaatteitasi ja ulkonäköäsi kehuttiin. Moni pitää blogiasi tosi kivana.

    Kaikkiahan ei voi ikinä miellyttää. Se päästääkö nuo negatiiviset kommentit ihon alle, on sitten jokaisen bloggaajan oma asia. Tämä kirjoituksesi tehnee sinusta oivan maalin erilaisille anonyymeille, valitettavasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole itse keskusteluja seurannut, kerran lukasin. Hienoa kuitenkin jos siellä oli "ihan positiivista"kin mutta pääosinhan se on aivan täyttä paskaa. Voi, kimmastuin kun olin äärettömän rauhallinen- murheen murtama sen sijaan siitä että ihmiset keskustelevat niinkin ihmeellisestä asiasta kun mun vaatekokoni joka on aivan sama jos vaikka tapittais seinää ja tuhlais aikaansa siihen. Koska öö, miksi tuhlata moiseen aikaansa? Todella surullista.
      Kaikkiahan ei voi ikinä miellyttää- correct mutta kukaan ei tule mua syyttämään valehtelijaksi, joka myös tässä oli pointtina. Negatiiviset kommentit on vaan säälittävää luettavaa, joku saattaa ottaa siitä tunteisiin mutta mä en niihin ihmisiin lukeudu. Käyttäisivät aikansa hyödyksi. Ja ei, niinhän sitä luulisi mutta ei tähän postaukseen tullut kun muutama kommentti jonka jätin julkasematta myöskin sen takia että ilmotin asian olevan käsitelty mutta eipä ainakaan tänne mitään paskasadetta tullut :)

      Poista
    2. Huomasin ikäsi vasta sinulle vastattuasi. Muistan aikoinani tuoreena bloggarina miten ne ikävät kommentit loukkasivat. Itse kuitenkin bloggaan anonyymina, koska kirjoitan asioista, joista en halua kaikkien tietävän. Kuten mielenterveysongelmani. Ja believe me, niistä sitä vasta paskaa niskaan saa. Itse en siis kommentoinut av-keskustelua, vaan itseasiassa löysin sieltä monta kivaa blogia, kuten tämän sinunkin, luettavaksi. Ikäeroahan meillä on sen verran, että jos olisi tehnyt lapsie tositositosi nuorena, voisin olla noin niinkuin teoriassa äitisi, joten siinä mielessä itse suhtaudun noihin anonyymeihin huutelijoihin siten kuin niihin kuuluukin, ignoroimalla. Toisaalta umpihullu neuloja äiti ei ole kenenkään mielestä uhka tai kateuden kohde, joten ne huutelut ovat vähentyneet huomattavasti, etenkin kun blogikin elää hiljaiseloa muiden kiireiden takia.

      Poista
    3. Sanotaan näin että koulukiusattuna oon oppinut sen että kiusaaminen ei oo koskaan kiusatun vika. Tätä samaa tilannetta voidaan verrata tähän anonyyminä haukkumiseen. Säälittävää ja surullista, ja ennenkaikkea väärin koska mikä on toinen ihminen toista arvostelemaan.. Ja varsinkaan naamattomana!
      Voin vaan kuvitella millasta sontaa tollaseestakin aiheesta voi saada, kun kerroit.. Ihmiset on niin julmia täällä netissä. Vaan kasvotusten ei sanoisi mitään, ainakaan yhtä kärkkäästi. Harmillista.

      Poista
    4. ei Amerikassa kyllä kokoa 38 pidetä plussakokona!!! (yhden kommentti). Itsehän olen kokoa 38 ja menin siellä mihin liikkeeseen tahansa, minut ohjataan AINA lasten osastolle. Pituuttakin se 172 cm...eli ei voisi sanoa että olisin miotenkään lapsen kokoinen vaan normaali koko. Amerikassa normaalikoko on varmaan jotain 42-46 välillä euroopan kokoa. Ei varmasti 38 ja tuskin myöskään 40. KAikki naisten osaston vaatteet olivat minulle joka liikkeessä (m.25 liikettä vähintään missä kävin) auttamatta isot! Ja myyjätkin sanoivat että naisten osastolta ei tule löytymään tarpeeksi pientä vaatetta

      ja tosta kiusaamisesta, on se jännä kun joka paikassa halutaan auttaa kiusaajia jotta pääsisivät eroon "huonosta olostaan", kiusatut joutuu sit vaihtaan koulua yms. Nimimerkillä mun pää melkein halkaistu useampaan otteeseen eikä opettaja eikä kukaan tehnyt mitään, olisi pitänyt vaihtaa koulua ilmeisesti. Ja sit kiusatuista sanottan että heissä joku yhdistävä tekijä ja tavallaan heidän oma vika, SAIRASTA miten ihmiset noin ajatteleekin! Uutisissakin ja mielipiteissä aina jotain että kiusatussa itsessä jotain "poikkeavaa". No entä sitten=?? ja syynä mun kiusaamiseen se että kun ei ollut vara lapsena uusiin vaatteisiin ja jouduin käyttään kirpputori yms vaatteita. KYllähän säkin varsin hyvin tiedät OMAT ASIASI paremmin kuin kukaan muu!!! Ja mitä HELVETAA se kellekään kuuluu mitä kokoa käytät ja onko tekoripsiä vai ei, jos sanot ettei oo nii silloin ei oo ja näytät kyllä täysin koollta 38 eli normaalikokoiselta ei liian tikkulaiha muttei mitään ylimääräistäkäänjos näin saa sanoa vaan juuri sopiva

      Poista
    5. Hahaa! En ees muistanut tän postauksen olemassaoloa ja kaikkea pahan olon purkua jota ihmiset tänne suolsi ;D
      Voi ei millasia kokemuksia sulla.:( Kiusaamistapaukset on niin kauheeta kuraa että alta pois.. Ja voi juku että oli taas hyvä syy kiusata, tai no eihän sellasta koskaan ole mutta enivei.. Ei ne ihmiset tajua mitään jos ne on päättänyt olla ymmärtämättä. Oma on häpeänsä!

      Poista
  44. Ompas täällä nyt melkosta sakkia! Miten meillä naisilla menee kun me jaksetaan vaahdota jostain vaatekoosta?

    VastaaPoista
  45. Voi jenny<3 lueskelin tän tekstin vasta nyt kun oon ollu lomilla ja kaikki blogin lukemiset jääny vähemmille.. Oot kyllä aivan ihana ja mä oon alusta asti lueskellu sun blogia, enkä oo ikinä ymmärtäny noita paskamyrskyjä jostain aivan turhista.. Ite henk koht mietin että jos ei joku tykkää susta ni fine mutta tosi säälittävää tulla naamattomana haukkumaan epäkypsästi! Mun mielestä oot upee ja oon aina ihaillu sun suorasanaisuutta, tyyliä ja koko helahoitoa! Tsemppii jatkoon:)Terkuin, elkku ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä paljon vois olla sun kanssa samaa mieltä koska tänne ei oo pakko palata jos mä niin olemuksellani aiheutan mielipahaa;D Kiitos kauniista sanoistasi<3!

      Poista
  46. Aivan ihania ale-löytöjä! Varsinkin seepratakki ja toi maksimekko. Love them.
    Ja mitä väliä toisaalta mitä kokoa käytät. Olet todella tyylikäs ja hyvännäköinen. Ihailen miten pidät itsestäsi hyvää huolta. Oot varmasti sellanen hottimama, kun nää anonyymi vaatekokoilijat rupsahtaa omaan kateuteensa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan kauheesti tästä kommentistasi :) Noh, oli se syy mikä tahansa niin en mä ainakaan ihan heti lähtis kenestäkään jauhamaan tollasta paskaa, koska.. Joku voi oikeesti loukkaantua siitä jos haukutaan esim läskiksi. Been there done that, nykyään voi vaan hymähtää muiden kitinöille koska on sujut itsensä kanssa. Ja kun on tarve toista haukkua niin kyllähän se kertoo ihmisestä enemmän kun kommentin kirjottaja ees itse tajuaa :)

      Poista
  47. Aiika hyvä :D katoin nyt huvikseen nuo koot noista vaatteita js onko ne av palstalaiset sokeita, noissa kaikissa koko 38 ja M, nii ja sun päällä nähty noita vaatteita. TYHMIÄ OVAT:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en mä ostais väärän kokosia vaatteita ihan vaan siksi et saisin todistella täysin tuntemattomille ihmisille jotka jauhavat paskaa anonyymeinä ;D Onks siel ollu taas joku keskustelu?:D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)