lauantai 21. kesäkuuta 2014

New in!

 In your face "helluntaina kaupat kiinni"-ilmiö, mä sain uuden beibin tälleen just ja just juhannukseksi. Ei huono ajotus Stokkalta, vaikken mitään lähetysilmotusta koskaan saanutkaan… 
Oon huomannut että oon kasvamassa Korsseista ehkä pois. Tai en, koska pari viikkoa sitten posti toi mukanaan uuden clutchin Korssilta, mutta huomaan, että selaan nykyään myös DKNY:n laukkuja sillä silmällä. Niinkuin tämänkin kanssa. Aikalailla vois sanoa että oli rakkautta ensisilmäyksellä ja kaikkine vastoinkäymisien jälkeen tämä beibi vihdoin pääsi mun syleilyyn. 
Suosin laukkuja, jotka on näppärän kokosia, eli mua ei tuu näkemään mikään jätesäkki olalla varmaan koskaan. Joskus nuorempana mulla oli sellanen törkeen kokonen säkki aina ja kaupoissa sitten keilasin kaikkia tuotteita pitkin hyllyjä maahan. Tämä kaunokainen imi sisäänsä kameran, batteryn tölkin, silmälasit, objektiivin, meikkejä, piilolinssinesteet sun muut. Ja tätä voi pitää pitkällä nauhalla, tai sitten "kääntää" ton kantohihnan kaksinkerroin ja kantaa täten lyhkäsemmällä hihnalla. Kuvia on tulossa, koska tää kaunokainen pääsi heti juhannusasuihin mukaan, sopi värimaailmaan tai ei :D
Täydellinen, eikö?



jenny

9 kommenttia:

  1. Ihana laukku! :)

    http://jennidiamante.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana! Onko noi dkny laukut samoissa hinnoissa korssien kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kors:n laukut ovat hintavampia. Tämä laukku maksaa n.100€

      Poista
    2. Alempi ano, stockmannilta kun mä tän tilasin niin toi sun noin arvios oli kyllä tuplat ton verran :D
      Mutta joo, kyllä on Korssit kalliimpia!

      Poista
    3. https://stockmann.com/fi/naiset/asusteet/laukut-ja-lompakot/laukut/dkny-gansevoort-mini-crossbody-nahkalaukku?itemId=751939 sori oli pakko linkata :D

      Poista
    4. Linkkaa vaan mut jos tota hintajuttua yritit todistaa niin väärän laukun linkitit:)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)