tiistai 24. kesäkuuta 2014

Juhannus part 2

Aladin-hippi-chic-tyylinen asuyhdistelmä. Voinen kertoa että vähän hammasta kiristi laittaa kaikki ihanat mekot ja playsuitit takasin kaapin uumeniin, jotka olin varta vasten oikeestaan tilannutkin juhannusta varten.. Joten siitä johtuu tämä hämmennysasu. Niin ja mulla värjättiin tukka! Ei suurta muutosta taaskaan mutta nyt ei laitettu ruskeeta ollenkaan vaan pelkästään vaaleeta raitaa. Kesä(melkein)blondi.
Oon enemmän kun rakastunut tohon "oranssiin" huulipunaan ja oon miettinyt syytä että miks se näyttää kauheen kivalta tässä naamassa, mut sitten tutkein töissä väriympyrää ja tajusinpahan oranssin olevan sinisen vastaväri, liekö siinä sitten syy? Vielä kun sitä brunaa sais vähän päälle mutta näillä säillä… You wish! 
Nimimerkillä olis kiva olla jonkun värinen veljeni rippijuhlissa.. Kai sitä on turvauduttava itseruskettavaan. Saan ehkäpä brunan vasta reippaan kuukauden päästä ;)
Tein siskolleni myös juhannusbilemeikin- ja tukan. Kyllä tohon tukkaan kelpaa tehdä lettiä letin perään ja vielä muutama lisää. Tää lettitsydeemi joka näissä kuvissa on, onkin ihan mun eka kerta kokeilu, joten älkää suurennuslasilla katsoko! Sisko toivoi "ei mitään erikoista tai vahvaa meikkiä Jenny ihan tosi"- kätevää meikata siten ettei toinen näe mitään, ennekun koko maski oli valmis… Ei sentään mennyt pesee naamaansa! 
Ja kuten viime postauksessa kerroinkin mikä oli yksi juhannuksen kohokohdista on tässä kuvassa, mun jättipää (ens kerralla kannattaa valita kuvakulma hieman paremmin) ja miehen niskanahat ja pizza. Ja toki myös meidän beibit ja ipadilta Supernaturalia. Ja Supernaturalin Deania….



jenny


22 kommenttia:

  1. Nätti asu :) Ja hiukset on tosi kivasti!

    VastaaPoista
  2. Supernaturalin dean <3333 pakko vielä sanoa, että oot aivan upea ilmestys! Sen jälkeen kun löysin sun blogin, oon aina odottanu innolla sun postauksia ja asuja! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä!!!<33 Voi kauheeta, kiitos …:) Yritän postailla mahd usein.!

      Poista
  3. Sulle sopii tosi hyvin tuo letti kasvojen viereen! :)

    VastaaPoista
  4. Voi kun on ihana kuva teistä, nöpönenät :) <3 Ootko kenties menossa Turkkiin, kun puhuit että Välimeren lämpöön :) ollaan poikaystäväni kanssa menossa sinne kun kesälomat alkaa!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :)<3 En mä Turkkiin, ei ollut mun paikkani ollenkaan :( Mutta toivotan teille oikeen ihanaa ja rentouttavaa matkaa ja kunnon brunaaaaaaa :))!

      Poista
  5. Orannssi huulipuna on niin MUST!!! :) sopii tosi hyvin sulle <3 Teettekö raidat foliolla vai sellaisella pussilla? Joskus itsellä niin katkennut tukka, kun oon yrittänyt sillä pussilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ON!<3 uusi tuttavuus mulle mutta ihan vakkarikamaa on! Foliolla vaan :) Mun päähän ei sellasta pussia oo laitettu sit varmaan 10 vuoteen :D karseeta..

      Poista
  6. Siis en voi ymmärtää miten joku voi olla noin kaunis! ( istuu leuka lattiassa ihmetellen)
    Ja sulla on kyllä kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vaan mä :L Mutta kiitos kovasti Minna:)

      Poista
  7. aijaij, Dean on kyllä ihana :3

    VastaaPoista
  8. Oot ihan mielettömän kaunis ja upea nainen! miten kaikki kuvat susta voi onnistua?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos kovin.:) Usko pois, ei onnistu kaikki :D Todellakaan!!!:D

      Poista
  9. Sulla on aivan ihanat silmät. :)

    VastaaPoista
  10. Siskosi hiukset... I can't even... kauneinta mitä olen vähään aikaan nähnyt!
    T: sisäisesti punapää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terveiset siskolle välitetty ja käski kiittää :)! Sisko värjäsi tukkansa ekan kerran ja heti punaiseksi! Sekopää 8)

      Poista
  11. ahh sul on aina niin hienoja asuja ja meikit + hiukset niin nätisti!!:) Minkä merkkinen toi huulipuna on??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voihan nyt, kiitos :) Mulla on näissä kahta, mua:n yks ja ysl:n, laitan nimet sulle huomenna:)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)