sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Casual with some little twist

Okei. Avautumisen paikka. 
Mulla oli vapaapäivä ja päätin kuluttaa sen siivoten. Mikä virhearvio- tyhmästä päästä kärsii pää lisää, nimittäin etsein monta tuntia kahta suht pientä pakettia, joissa oli mission täydellinen valkoinen bleiseri ja rättimekko. Mä tiedän, että ne on meillä kotona jossain, oon tuonut ne postista ginan muovipussissa ja laskenut ne johonkin. Ja sitten kun se pölyhuiska kerran vuodessa mun kädestä löytyy niin eikai siitä nyt hemmetti sentään mitää hyvää seuraakaan. Ja tässä sitä taas ollaan.
Tiettekö sen fiiliksen kun on kerrankin siisti vaatehuone ja muutama uusi vaate, jonka voisit ruhtinaallisesti fanfaarien soidessa laittaa henkariin ihan upouudelle paikalle vaatekaappiin, joka on varta vasten järjestetty uusille tulokkaille. Mulla on vähän sellanen pakko siivota mun vaatehuone, jos oon esimerkiksi ostanut uudet kengät. Kotona asuessani yksi sisutustuote saattoi aiheuttaa koko asunnon uudelleen järjestelyn.
Mun siivoaminen oikeastaan lässähti siihen, kun miekkonen muutti mun luokse asumaan. Oli haisevaa tennissukkaa, maalista t-paitaa ja mäkkäripusseja kämppä täynnä melkeen ku salamaniskusta sen jälkeen kun osotteenmuutos oli tehty. Joten sit mä lopetin sen nalkuttamisen niistä ja annoin sen maistaa omaa lääkettään. Ja nyt en oo enää kodinhengettären tittelin arvoinen. Mä silti yritin ihan oikeesti siivota.
 Siistiä tuli, ja tavarat meni hukkaan. Kiristelee pikkasen hermoja. Hiki hatussa riehunu ku vesikauhunen koira vimosen päälle lippis päässä, pinkit crocsit jalassa, miehen collarit päällä- jotka oli vaan kaksi kokoa liian isot, tähän väliin note to self: valitse housut jotka ei meinaa tippua päältä, koska jatkuvaan nosteluun saattaapi mennä hermot.
Alankohan sekottaa todellisuutta jo Supernaturalin (jonka tuotantokaudet on katselussa nyt) tarinoihin, sillä eihän tänne 90 neliöön vaan voi hukata kahta pakettia. Se siitä siivouksesta- pengoinpahan koko kämpän ympäri uudestaan. Ei vaan löydy. Joko mä olen hajamielistynyt tai jotkut henget jotka yrittää varottaa mua jostain henkilökohtaisesta konkurssista että shoppailu loppuu nyt taaai mikä todennäköisintä isäntä on avustanut siivoomalla ne roskikseen vahingossa. Ei olisi meinaan eka kerta!! 
Kaikkeni tein. Menin jopa aamu kahdelta sateeseen penkomaan ulkoroskista, sillä maailmalta tulevat paketit ei oo mitenkään esteettisesti huoliteltuja- enemmänkin muistuttaa armeijan ylijäämävaraston muovipusseja, harmaita ja karuja. 

Nostan kädet pystyyn ja hautaudun kaulaani myöden multaan- sen verran ottaa kupoliin. Saan muuten kiukuttelullani ja syytöksilläni miestä kohtaan vuosisadan kriisin aikaseks. (:D)



jenny

8 kommenttia:

  1. Todella sievä asu! (: Ja sää se oot aina yhtä sädehtivä jokaisessa postauksessa. (:

    VastaaPoista
  2. katoitko autosta? takakontista? kaikkien muiden muovipussien sisältä? sängyn alta? laukuista?! :D mulla kaikki löytyy aina autosta, mikä siinä on.... se on mun "hukka"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei.. Mää katoin kaikkialta.. Siis _kaikkialta_- autot,kaapit,laukut,sohvien aluset, keittiön kaapit, jääkaapin jne. Eikä ole jumankeuta missään:D

      Poista
  3. Ai, että miten ne miehet saavat kaikesta aina syyt niskoilleen (siis meillähän ei tapahdu tätä koskaan;))

    Ihana muuten toi edellinen postaus, ootte ihana pari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai aiai, äläpä! Mutta nyt on kyllä todettava että joko on ollut ne henget asialla tai sitten isäntä heittänyt vahingossa roskiin.:D Koska niitä ei vaan löydy _mistään_!!!!!
      Kiitos sinulle:)

      Poista
  4. Nyt on juttu niin, että tarvitsen tarkat ohjeet, millä saan saman väriset hiukset kuin sulla on? Ne on täydelliset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai on se niin nyt!:) Tutkeitko noista tunnisteista tota hiusket kohtaa? Muistaakseni mulla on jossain niissä kirjattuna ylhäällä se ohje!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)