torstai 5. kesäkuuta 2014

A good day




jenny


35 kommenttia:

  1. Minusta on hienoa, että uskallat plus-koon tyttönä pukeutua rohkeasti ja muodikkaasti. Annat paljon inspiraatiota meille pulleille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti :) Kuitenkaan tämä vittuilusi ei kovin syvälle oikeen mennyt, sillä koon m/38 ihmisenä en koe mitenkään olevani pullea saati pluskokoinen. Kullan arvoista tietoa ja sivistystä sinnekin, ole hyvä:) Kannattaa toki miettiä, mitä huutelee ja kelle, sillä joku voisi moisesta "asiallisesti kirjoitetusta paskasta" vaikka loukkaantua, mun kohdalla tällänen aiheuttaa enemmänkin suurta huvitusta:)

      Poista
    2. Ja vielä mitä ! Musta olet ihan mahdottoman upea. On todella harvinaista, että bloggaaja näyttää vartalostaan terveeltä, yleensä ne on joko niitä fitness-heitukoita tai muuten aivan aneemisen näköisiä. Sun päällä kaikki tuntuu näyttävän todella hyvältä :) onko sulla noissa ebayn kengissä koko yleensä pitänyt paikkaansa ? Ite en oo viel rohjennu tilaamaan kenkiä :(

      Poista
    3. No nää nyt on näitä säälittäviä joiden täytyy tulla omaa epävarmuuttaan lietsomaan muihin, naamattomana ofc- classy one:D Ja jos on jotain kitistävää, be my quest mutta tee se omalla identiteetillä ;D Ei oo vaikee yhtälö?! Voi Katarina, oon ihan sanaton!:D Kamalaa ottaa tollasta kehua vastaan täällä- saati sitten joskus livenä:D Kiitos kiitos kiitos<3 you made my day! No mä vähän katon niitä paikkoja mistä tilaan. Esim kiinasta otan koon tai kaksi isomman. Briteistä jos tilaan niin uk5 on 38 ja täydellinen.:)

      Poista
    4. Tarkoitukseni ei ollut vittuilla. Tarkoitan todella, mitä kommentissani kirjoitin. Olen itse myös kokoa 38/40, mikä valitettavasti tuntuu olevan paljon nykypäivänä. Blogisi on inspiroinut minua paljon pukeutumisessa ja kiitos siitä. Harmi, että ymmärsit ensimmäisen kommenttini väärin.

      Poista
    5. Kiva, kun tulit vielä korjaamaan erheeni! Selvennän tätä reagointiani sillä että saan näitä tämän tyylisiä kommentteja sillon tällön, jotka ovat "asiallisesti" kirjoitettuja kettuiluviestejä, joten siksi ajattelin tämänkin olevan sellainen. Toivottavasti ei jäänyt hard feelingsejä! No, joo. Onhan toi kokoa x-s/s kokoa isommat koot sellanen rangastus tänä päivänä. Valitettavasti. Mitä mä en jaksais millään suodattaa ja se ärsyttääkin monia, että yli nollakoon tyttö uskaltaa pukeutua vähän eri tavalla ja vielä kehtaa lisätä asuistaan kuvia. Mutta no can do- koska oon onnistunut ainakin sua inspaamaan, joten oon jossain onnistunut!:) Kiitos!

      Poista
  2. Vautsi ihana lettikampaus :) Ei vaan minun letit onnistu noin kivasti :D Kiva myöskin asukokonaisuus.

    VastaaPoista
  3. Wau ku näytät hyvältä! Mitä ripsaria muuten käytät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Krista!:) Mulla on tällä hetkellä kolme eri putelia, käytän sitä mistä vielä jotain tulee ;D tais olla telescopic?!

      Poista
  4. Upea!! <3 Ja noi hiukset..:)) Jos joskus sulla on aikaa, niin teeppä video, missä letität tuosta edestä noi hiukset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 :) Tottakai mä voin tehdä- yritän ens viikolla saada aikaseks!

      Poista
  5. Ihana laukku!!!! Mistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Mutta kun siinä on hopeet yksityiskohdat niin on vähän jäänyt käyttämättä:/ Ja hei mä en yhtään muista.. Se on monen vuoden takaa ostettu jostain! Ja merkkikin on sen verran hassulla fontilla että joku paskac siinä lukee :DD

      Poista
  6. Eiks toi hame oo sama ku tää? :D
    http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/hameet/glamorous-100212/draped-skirt-737285-80/
    Tainnu vaan ebayssa olla pikkasen edullisempi ku ylihinnotellussa nellycomissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa ainakin olla melkeen sama :D tosin mun tuli usasta joten postikulut oli kalliimmat kun ite hame :D

      Poista
  7. Moikka Jenny! En usko, että ensimmäinen kirjoittaja tarkoitti pahalla. Sillä minustakin näytät valokuvissa siltä että vaatekokosi on 38-40-42. Pukeudun itsekkin 38-40-42 kokoon riippuen vaatteesta ja kroppasi näyttää hyvin saman muotoiselta kuin omani. Enkä sano että tässä mitään läskikasoja ollaan hahah :D!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aivan sama miten hän sen tarkoitti. Oon saanu näitä kommentteja niin monia että osaan lukea rivien välistä :) ja tosiaan, kokoa 38 tässä ollaan- en ala mitenkään sitä todistelemaan mutta näin on. Heh:)

      Poista
    2. Minuakin hieman ihmetyttää, miksi ärähdit ensimmäiselle kommentoijalle. Itse sain sellaisen käsityksen, että hän tarkoitti sinun olevan esikuva kaiken kokoisille ihmisille, koska kannat vartalosi itsevarmasti ja osaat korostaa parhaita puoliasi, eikä samaistanut sinua "pullukoihin" :D. Plus-koolla nyt tarkoitetaan välillä milloin mitäkin, eikös mallimaailmassa kaikki 34:n ylittävä ole plus-kokoa? Minusta siis näytät aivan upealta, eikä susta läskiä saa tekemälläkään, mutta vaikuttaisit sisäisestikin kauniimmalta, jos vastaisit asiallisiin kommentteihin asiallisesti :)

      Poista
    3. Moi Jenny! Minä myös ensimmäisen kommentin lukeneena ymmärsin sen positiivisena. Olet kaunis, tykkään blogistasi ja olet rohkeasti oma itsesi :) varmasti jokainen bloggaaja kohtaa nega-kommentteja mutta säilytä positiivinen asenteesi koska ruudun taakse ei nää eikä viesti aina anna sen todellista luonnetta ilmi, joten jos näyttää positiiviselta niin ota se myös semmoisena koska näin me lukijat ainakin sen näämme :) (ps. oman viestini kirjoitan ainakin kaikkea hyvää tarkoittaen:D)
      Pysy positiivisena, ihanaa kesää sinulle :)
      T. G-tilitön Eve :)

      Poista
    4. On aivan totta, että kirjottaja saattoi tarkottaakin hyvää, mutta näitä "asiallisesti kirjoitettuja muka-ei vittuilevia" kommentteja sataa sillon tällön, joten mä luokittelin tän kanssa sellaseks, koska viesti johdatteli samoja edellemä mainittuja viestityylejä- toki on aivan mahdollista, että tarkotettiin vaan hyvää. Mä oon eläissäni saanut niin paljon vaan kuulla tätä samaa settiä, että alkaa jo saman jauhaminen kyllästyttää ja samalla kiukuttaa se, että miten ihmiset jaksaa jauhaa- kun jokaiselle nyt on ilmiselvää, ettei tässä nyt nollakokoa ollakkaan, eikä tulla olemaan niin miksi vaivata ja yrittää kettuilla.:D Miten mä ymmärrän plussakoon, on se jotain tyyliä 46 ylöspäin. Niin en ymmärrä, miten mut ja se sana yhdistettiin samaan lauseeseen.:)
      Eniveiis, tästä taas jotain ehkä mahdollisesti oppineena jatketaan samaa rataa ja kiitos teille kommentteistanne ja positiivisista fiboista :)<3

      Poista
  8. noi sun koirat on kyllä ihan mahdottoman söpöjä! ihana toi kampaus, videota odottelen ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, eikö<3 Yritän mahd pian saada kuvattua!

      Poista
  9. upea kello! onko kaikki sun omaa tukkaa vai onko pidennykset/tuuhennukset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vaan! Korssi on roikkunut ostopäivästä lähtien mun kädessä, on se aika komia.:) Tässä mulla on jatkeet, eli sellanen 4-5cm pidempi kun mun oma. Edellisessä postauksessa on oma karva!

      Poista
  10. Mä kyllä haluaisin kuvia todisteeksi sun vaatekoosta, painon, pituuden, vyötärönympäryksen... Siis oikeesti!?! Mitä merkitystä näillä on? Sä kannat vartaloasi ylpeänä ja pukeudut niinkuin haluat. Ja niin se kuuluukin!! Käsittämätöntä että täällä koitetaan vähän väliä lokeroida sua "pluskoontytöksi" ja mitä näitä nyt on. En viittaa nyt tuohon ekaan kommenttiin, vaan ihan ylipäätään mitä täällä on kirjoteltu. Musta on ihailtavaa että sä toimit hyvänä esimerkkinä siitä, että myös nainen jolla on sitä tissiä ja persettä, voi pukeutua rohkeasti. Eikä siihen ole etuoikeutettuja vain ne rasvaprosentin kolme omaavat. Huh,kiitos ja anteeksi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana Anni ;D Joo, no kaikki on suhteellista- mallimaailmassahan koko 38 on joku supersizexxxxllll… :D Ja kyllähän tätä settiä vähän väliä tulee, onneks huomattavasti vähemmän kun aikaa on mennyt ja ovat tajunneet että täällä mä olen ja ilkeät kommentit eivät näe päivänvaloa :)

      Poista
  11. Et sä kyllä mikään pluskokoon päinkään ole. Älä välitä kommentoijista joilla ei oo omaa elämää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä oo koskaan itseäni plussakokoisena pitänytkään, ja mulle tulee aivan totaalisena yllätyksenä miten jotkut mua sellaisena pitää, kun kokoa m ollaan.. Säälittävää jos on ihmisten ajatusmaailma nykyään sellanen. Mutta ei mua haittaa, lässyttäköön ne, joilla ei itsetuntoa ole :)

      Poista
  12. Vau, sulla on UPEA kroppa!!! Plussa tai miinus, mitä väliä.

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)