keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Ripped shorts

Tässä vähän asukuvaa niistä mun tuhoamista shortseista! On muuten ihan pikkasen koukuttavaa toi "nyppiminen". En suosittele kenellekään, joilla on riski siinä että kun toistaa jotain kauan, alkaa iso ratas heittämään ja huomaat yhtäkkiä purkavasi kaikkea ympärillä olevaa. Nään itteni muutaman päivän päästä purkamassa meidän sohvaa. Tai verhoja. Siis sen jälkeen, kun oon tuunannut jokaisen vaatekappaleen vaatekaapistani. Mutta niin, asiaan.
Kun kyselin teiltä edellisessä postauksesa ideoita tuleviin postauksiin, tartuin yhteen ehdotukseen koska se erityisesti herätti mielenkiintoni! Eli joku ehdotti kysymyspostausta siinä muodossa, että kysytte musta juttuja ja toi mun toinen puoliskoni sitten vastailee kysymyksiinne. Musta tää oli tosi hauska idea, vähän erilainen kun muut kysymyspostaukset! Mutta olipahan vaan yksi iso mutta. Mistä repiä aika tolta miekkoselta vastauksiin ja hänen mielenkiinto? 
No, mä pari päivää tässä vähän vihjailin tämmösestä blogijutusta, ja tyynen rauhallisesti miekkonen vaan ohitti mun kysymykset. Kunnes tänään sain siunauksen kysymyspostauksen vastauksiin! Arvatkaa nyt sitten vielä, millasia voimakeinoja mun piti käyttää ja kuinka paljon uhata terveyttä? Ei yhtään, sillä tällä kertaa kärsein minä. Kävin vähän rääkättävänä hammaslääkärissä ja sen jälkeen olin aika todella surkeeta, melkein jopa tirautin kyyneleen ja kiehnäsin säälittävänä vieressä että saan "kipuuni" huomiota ja kerroin, ettei edes särkylääkkeet auta. Sitten kun aikani siinä rannalla ruikutin häntä koipien välissä, kääntyi miekkonen puoleeni ja kysyi miten mun oloa voidaan nyt sitten muka parantaa. Sitten mä nousin sohvan nurkasta toiveikkain, yltiödramaattisin elein, silmät kuin bambi ajovaloissa, suurinpiirtein rukoillen hiljaisella säälittävällä ulinaäänellä.."sä voisit suostua vastaamaan niihin kysymyksiin jos niitä tulee"- Ja kyllä!!! Sain lupauksen jesshh. Joten nyt pallo on teillä, mä hoidin vaikeimman osuuden. Eliiii, jos haluatte kysyä jotain meidän talouden miekkoselta, jotka koskee minua tai parisuhdettamme jne, niin saa laittaa kysymyksiä tulemaan!



jenny


26 kommenttia:

  1. Wow oot upeus!

    Mä yritän vähän virkeempänä keksiä sun poikaystävälle kysymyksiä, kuulostaa meinaan mielenkiintoselta ja hauskalta postausidealta :D

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Erika!:) Kysymyksiäsi odotellessa;)

      Poista
  2. Mihen rakastuit Jennyssä?
    Jennyn paras ja huonoin puoli?
    Mikä on ihanin yllätys minkä oot Jennylle tehnyt?
    Ootteko kihloissa?
    Monta lasta haluatte?

    Apua näitä tulis vaikka millanen lista. Vähän kiva idea :) innolla ootan vastauksia! Nyt alottelemaan päivää.. Kivaa loppuviikkoa teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Antaa palaa vaan haha :) Musta tää oli kanssa aika hauska, erilainen idea!:) Kiitos samoin sinne!

      Poista
  3. Mihin ensimmäisenä kiinnitit huomiota jennyssä?
    Mitä mieltä olet jennyn kenkämäärästä?
    Jennyn parhaat puolet?

    VastaaPoista
  4. "Silmät kuin bambi ajovaloissa" .. hah, nauroin ääneen :D

    Kysymys: Mikä Jennyn vaatekaapissa on mielestäsi oudoin vaatekappale? (rehellisesti)

    VastaaPoista
  5. En oo koskaan tajunnut tätä tämmöstä että oikeen haluamalla halutaan jakaa omaa parisuhdetta nettiin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa!!:) Ja mehän oikeen haluamalla halutaan jakaa kaikki asiat, eikä esim vaan pinnallisia puolia :D

      Poista
    2. En oo koskaan väittänytkään, että aivan kaikki asiat :) Jakamista tää nyt on anyway, enkä tajua sitä "pinnallistakaan" puolta. Itse en henk.koht haluaisi ikinä jakaa minun ja poikaystäväni asioita netissä, mutta se onkin mun mielipide ja toi toinen sun.

      Poista
    3. Mut hei viel se piti sanoo et tykkään täst asusta tosi paljon, toi hattu on tosi magee. Kattelinki jo tota banneria että kivan näköstä

      Poista
    4. No mä en ymmärrä niitä, jotka ei kerro että seurusteleeko vaiko ei, siis bloggaajia tarkoitan. Toki ymmärrän, jos juttu on tuore jne mutta tässä kohtaa kun melkeen viis vuotta on takana niin eipä tässä enää oo mikään niin hiuksen hienoa ja mä kuitenkin olen sen verran avoin ihminen ettei mulle oo mikään ongelma sanoa hyviä tai huonoja asioita, ja miksen vois vastata kysymyksiin jos joku esim haluaa tietää missä ollaan tavattu- no big deal!
      Muuuutta joo, kiitos :) Hattu oli melkonen alelöytö, -75%;D

      Poista
  6. Milloin Jenny on kauneimmillaan? :)

    VastaaPoista
  7. Noi revityt vaatteet on sellainen aika kaksijakoinen juttu. Ihan hauskat noi sun shortsit on, mutta mihin käyttöön ne sitten soveltuu. Aika hauska oli mielestäni kanssa kun parikymppinen poika tuli kerran vastaan, oikein reilusti revityissä farkuissa. Revityistä kohdista näkyi alla olevat kelta-musta raidalliset sukkahousut. Hieman vaatii pokkaa nuorelta mieheltä lähteä esittelemään sukkahousujaan julkiselle paikalle. Mutta ihan hauskoilta nuokin mielestäni näytti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältäkin löytyy kokonainen unisex-mallisto sukkia ja sukkahousuja. http://www.emiliocavallini.com/collections/cult_edition/
      ja löytyy niitä suomestakin oikein miehille tarkotettuja. http://www.ferillo.com/verkkokauppa/product_catalog.php?c=42
      Miltä tuntuisi, jos oma puoliso haluaisi pukeutua sukkahousuihin?

      Poista
    2. No en mä nyt lähde sanomaan juuta eikä jaata, jos siltä tuntuu niin antaa kaikkien kukkien kukkia vaan :)

      Poista
  8. Jee hyvä ettei blogi jää pinnalliseksi. Pidän itse että bloggaajat haluavat jakaa muutakin kuin vaatekaappinsa vaikka siitä blogissa olisikin kyse. Kertoo rohkeudesta ja vilpittömyydestä: avaa aina vähän enemmän bloggaajasta.
    Peruskysymyksii: miten tapasitte ja miten olette päätyneet tähän pisteeseen? Onko ollut ns. katkoja? Mikä teidät pitää yhdessä tiiviisti? No se teidän stoori. :)
    Sit kiinnostaa just tuo että miten suhtautuu vaatekaappiisi mutta se onkin jo kysytty. Minä itse ainakin saan siitä huutia omalta <3:ltä. :D

    VastaaPoista
  9. Mitä mieltä olet Jennyn shoppaamisesta?
    Entä Jennyn blogin pitämisestä?
    Oletko koulussa/millä alalla työskentelet?
    Muutitko Jennyn takia poriin Hämeenlinnasta?

    VastaaPoista
  10. Mä oon jo jonkin aikaa lukenut tätä sun blogii ja täytyy kyllä nyt tulla kommentoimaan. Mulla on myös itellä blogi mutta aina kun lueskelen sun blogia saan inspiksen! Hyvä blogi :)!!

    VastaaPoista
  11. Mikä Jennyssä/ sen tavoissa ärsyttää? (Jos mikään ärsyttää)
    Mitkä on mielestäsi Jennyn kolme oudointa tapaa tehdä jotain asioita?

    VastaaPoista
  12. Kirjoitit tuossa että olet itse "rei'ittänyt" nuo shortsit. Voisitko joskus tehdä postauksen siitä miten sen teet?:)

    VastaaPoista
  13. Mitä mieltä olet Jennyn bloggaamisesta?
    Jos Jennystä pitäisi muuttaa jotain niin mitä muuttaisit? ( vastaukseksi ei käy mikään,koska kukaan ihminen ei ole juuri sellainen kuin itse tahtoo hänen olevan ;) )
    Miten hemmottelet Jennyä?

    VastaaPoista
  14. Mikä on Jennyssä ärsyttävintä?
    Miten tapasitte?
    Mitä mieltä olet Jennyn kavereista?
    Mikä on hulluinta mitä olette yhdessä tehneet?
    Oletko romanttinen?
    Riitelletkö usein?
    Millainen Jenny on vihaisena?
    Miten tulet toimeen Jennyn perheen kanssa/hän sinun perheesi kanssa?
    Kaduttaako muutto Poriin?
    Kuinka pitkälle näet itsesi Jennyn kanssa tällä hetkellä?
    Mikä on kaunein/hirvein asukokonaisuus mikä Jennyllä on? (Vastaukseksi ei riitä "en tiiä, sillä on niin paljon vaatteita" tms.)
    Teetkö kotitöitä?
    Mitä teet työksesi?

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)