perjantai 23. toukokuuta 2014

New couch

Okei, tää mun blogihan ei oo mikään sisustusblogi nimeksikään eikä mun silmällä nyt ihmeisiin pystytäkään. Mutta nyt on kuitenkin sisustusjuttu tiedossa- sillä joku varmasti muistaa miten yksi akka (kyllä edelleen kiukkunen olen) romutti mun valkoinen nahkasohva-unelmani totaalisesti (koko tarinan näet tästä!), joten otin nokkiini ja gimmelin tavoin heivasin koko idean roviolle. Ja samalla koko uusi sohva- hanke meni puolivahingossa syväjäihin.
No. Alkuviikosta mulla sattu olemaan muutaman kymmenen minuutin tauko töissä ja ajattelin alkaa selailemaan tori.fi:tä, mielessäni oli löytää jokin kiva tuunauskohde. Kunnes mä näin sen. Ja nyt nään sen meijän olkkarissa.
No mitäs sanotte?! Jos te ette sano mitään niin mä ainakin sanon että oon rakastunut sohvaan. Niitähän on ihmisiä, jotka tuntevat rakkautta objektia kohtaan- taidan allekirjottaa itekin tämän taipumuksen. Sanotaan näin, etteihän kangas ja väri ole kaikista parhain karvasien lapsien takia, mutta aion syksymmällä levittää fleecejä tohon päälle vähän niinkun suojaksi. Niinkuin esimerkiksi valkoista nahkasohvaa olis pitänyt suojata farkuilta- joten…
Kokoa ja näköä riittää, ja mukavuudesta mä en ees sano mitään. Joskus ymmärrän ihmisiä jotka vaan yksinkertaisesti kasvaa kiinni sohvaan. Ihan parasta vaan loikoilla kun ulko-ovi on auki ja kesätuuli puhaltaa vilposasti ja upota sohvaan. Okei oon seonnu.
Kun järki sanoo, että älä osta sohvaa, joka ei sinun käyttöösi sovi syystä jos toisesta, niin ei kannata kuunnella. Arvatkaapa miksi? Tää sohva oli ollut käytössä vähän päälle vuoden, Askosta ostettu ja kuulemma ollut tooosi kallis.. No miks mä sitten menin ja ostin sen vaikka tiesin ettei se nyt oo juuuuri sitä mitä hain... 
Kun sen hinta nyt oli sen 150e.


Ja onhan se pirun komea sohva.

jenny

32 kommenttia:

  1. Upea sohva ja ihan mieletön löytö! Varmasti on ollut tonnin sohva jos Askosta on alunperin ostettu. Mäkin haluaisin meidän tummanharmaan sohvan tilalle tuollaisen beigen divaani/kulmasohvan! Teillä on kyllä ihana sisustus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin tonnin!!!!:D Meilläkin oli tummanharmaa sohva ennen!!:) Kiitos kovasti!

      Poista
  2. No näyttää kyllä houkuttelevalta sohvalta kieltämättä! Ja tuohon hintaan vielä, huhhuh :-D Kyllä sun nyt kelpaa!

    Erika

    VastaaPoista
  3. Tuleva vaimoni, voisin mielelläni muuttaa tohon sohvalle. Hyvän ostoksen todellakin teit ja todella upean näköinen sohva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha :D Ilmota vaan, millon muutat! Kerrankin näinpäin mun tuurini kanssa:D

      Poista
  4. Jösses mikä sohva! :D kyllä mä tommosella mielelläni laiskottelisin. Ja hei, mikä toi hinta on?! Apua, mikä löytö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinta oli ihan naurettava. :D Ja divaaniosassa pieni 1x1cm tahra, joku tummentuma mitä en olis ite edes nähnyt jollei myyjä olis mulle sanonut:D Todellinen löytö kerrankin!!

      Poista
  5. voi vitsi! Hyvältä näyttää :P

    VastaaPoista
  6. Toi sohva sopii tilaan täydellisesti! :) mulle kävi eilen samalla tavalla tori.fi:ssä ja kyllä, mäkin oon edelleen kiukkunen ja myös suhteettoman loukkaantunut. Mutta kun ei niin vain tehdä!! tulin itseasiassa just hakemaan lohtua ja lukemaan sen sun vanhan postauksen, joten oli kiva nähdä että joskus torissa myös onnistaa :D t.Minttunen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIKÄ??! hahahahah :D no mutta hei, jotain lohtua sulle- se ketutus menee aikanaan ohi, katotaan sitten kun oot saanut sen uuden sohvan. Ja lohtua mulle, etten ollut ainoa joka koki tosi onnistuneet kaupat eiku :):)

      Poista
  7. kyllä, hieno on ja sopii ja ennen kaikkea halpa!

    VastaaPoista
  8. Sun blogissas on huippua just se, että vaikka pääasiassa tää on muotia ja sun omaa tyyliä kuten asuja, sä ripottelet tänne joukkoon myös tälläisiä postauksia! :)
    Ihan mun lemppari blogeja tämä! Ja wautsi mikä sohva! Tommosesta mäkin haaveilen sit kun oma koti on oleellinen! :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii eikä! Ihana kuulla<3 Kiitos kovasti.:)

      Poista
  9. Ihan unelmasohva!!!! :D Oon aina halunnu tuon tapasen sohvan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin… En vaan tienny sitä ;D hhaha

      Poista
  10. AIVAN IHANA! Istuu täydellisesti sisustukseen ja kauniiseen kotiisi. Upeat kuvat! <3

    VastaaPoista
  11. Musta toi on just hyvän värinen :) itekkään en valkosta sohvaa osta koska tiedän ettei se tule pysymään puhtaana kissojen ja juuri farkkujen takia. Tällekkin sohvalle on kastunut ties mitä kun ollaan istuttu kavereiden kanssa iltaa ja oon ylpeä itsestäni kun kerrankin ajattelin jotain sisustus juttua järjellä. Meillä siis suklaanruskea sohva ja mikä parasta: tässä ei näy kissan karvat ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo helppoa ;D Ooh, olen ylpee kanssa sun puolestas!!:D Meillä oli ennen tummanharmaa sohva joten onhan aikamoinen ero vanhaan, onneks meillä ei tipu karvat ;D

      Poista
  12. Ihanan näköistä! Sellanen lämmin ja kodikas tunnelma♥ Mietein, et vois joku päivä lähtee kuvailee jonneki! Mul on aika kakka päivii ny töissä, mut ehkä ens viikolla?!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihaaaana<3 Käy hyvin. Tai viikonloppuna??

      Poista
  13. Jos kysymmyspostaukseen vielä mahtuu, niin harrastatko jotakin liikuntaa? jos niin minkälaista ja kuinka usein :) ps. hieno sohva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo kysymyspostausta vielä tulossa, ellei tää ollut miehelle suunnattu?=)
      Kiitos!

      Poista
  14. Sait sen sohvan sitten :) On kyllä tosi upea löytö! Janica

    VastaaPoista
  15. Apua, ihana sohva!!!! Täydellinen väri ja malli! :) mekin löydettiin joku aika sit miehen kanssa sohva tori.fi:stä tosi edullisesti. Kelpaa makoilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippu paikka toi tori.fi- sikäli mikäli jos kaupat onnistuvat:)

      Poista
  16. miten ihana sisustus :))

    http://by-mmaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)