maanantai 12. toukokuuta 2014

Iso pieni vinkki hiustenhoitoon

Kuvassa mulla on Rapunzelin clip-onit, jotka on myöskin käsitelty öljyllä.
Okei. Minä joka ei sen kummemmin tukkaansa hoida, että hyvä kun raaskii marketin shampoita ja hoitareita käyttää niin kyllästyin mun ikikuiviin latvoihin ja karkeeseen karvaan joka muistutti lähinnä luolamiehen talviturkkia, saati sitten hellästi blondattua ja kiharrettua tukkaa. Joten, mä lähdin tähän Moroccanoil hypeeseen mukaan jälleen hyvin skeptisin ottein. Aina ne lupaa erilaisia taikatemppuja että käytä tätä tuotetta niin sun kakshaaraset katoaa ja tukka kasvaa metrin vuodessa ja on silkin sileä ympäri vuorokauden ja sitä ei tarvitse enää ikinä harjata eikä laittaa- kihartuukin itsellään! Ja niin edespäin. Joten on ihan itsestäänselvää että olin/olen skeptinen. 
Luin kuitenkin paljon arvosteluja ko.tuotteesta ja miten sitä pommitettiin kaikkialla viidellä tähdellä, melkonen ihmetuote, joka lupaa silottaa, vahvistaa ja elvyttää hiusta. Nämä nyt ainakin.
Moroccanoilin vallankumous alkoi tuosta ensimmäisestä tuotteesta, öljystä- joka kyllä löi mutkin ällikällä. Se on valittu parhaaksi hiustuotteeksi monissa arvosteluissa ja eri vuosina, joten olihan se sitten vaan kokeiltava! Ja vaikkahan tolla paistoöljyä muistuttavalla tuotteella olikin kuin oli reippahasti hintaa siihen nähden että mua hirvittää maksaa marketissa sen 9 euroa siitä kauheesta saavista jotain tresemmeä tai muuta mitä nyt olikaan. Saati siihen päälle vielä hoitoaine!!!
Yksi painallus riittää läpikäymään mun tukkani, joka tarkoittaa sitä että tuote ei kulu heti loppuun. Yksi ehdoton plussa on öljyn tuoksu. Siis.. Uskomaton. Sillä.. Mä-en-voi-sietää kookoksen tai oikeen makean mansikan hajuisia tuoksuja! (Tietenkin mulla on timanttiliima töissä joka haisee kookokselta ja sanoinpahan tänään sutjakkaasti asiakkaalle että oon ihan varma että oksentaisin jos olisin raskaana:D) Sen tuoksu on jotain niin raikasta ja mä sujahdan ajatuksissani aina jonnekin meren rannalle tai Marokon bazaareihin jonka eksoottinen ympäristö on täynnä värejä, puhun paikasta jossa siis en ole kylläkään koskaan käynyt, mutta kuitenkin! You got the point. Älytön tuote. 
Niin ja sitten jos kertois niistä tuloksista mitä oon viimisen viikon kokeilun aikana saanut öljyn käytöstä. Ekana iltana pesin tukkani ja laitoin kosteeseen tukkaan öljyä nuuhkien tukkaani koko yön ja aamulla harjailin tukkaani ja taisinpahan yksin puhuessani jopa kirota että tän on oltava joku vitsi. Harja vaan sujahti läpi tukasta ja tukka oli niin pehmeä ja sileä, että sitä tekee vaan kokoajan mieli hiplata! Oon seonnut!! Kokeilemisen arvoinen tuote mutta on kyllä todettava ettei tämä tuote jää kokeiluksi mun olemattomassa hiustenhoitohistoriassa.
Ja sitten toi toinen tuote, hiusmaski on kanssa tosi jättekiva. Sitä pieni nokare kosteeseen tukkaan ja sitten harjataan joka paikkaan ja annetaan vaikuttaa 5-7 min ja volá. Helppoa kuin heinän teko ja tukka kiittää ja siltä se näyttääkin.

Onko täällä muita Marocconoilin nimeen vannovia?! :)



jenny

30 kommenttia:

  1. moikka! hei minkä sävyset noi sun pidennykset on? :)) itsellä tosi huonossa kunnossa omat hiukset joten täytyy kokeilla noita!!

    VastaaPoista
  2. Ite en oo koskaan oikeestaan raaskinu ostaa mitään kalliita hiustuotteita ja oon kokeillu vain jotain halppisversioita noista arganöljyistä sun muista ja mulla ainakin toimii nekin kiitettävästi! Maksaa myös kymmenes osan noista Pro-tuotteista. Pihi mikä pihi.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kanssa aika tosi pihi hiustuotteiden kanssa :D Kyllästyin testailemaan noita "halvempia versioita" jotka varmasti toimii jollain mutta mulla ei ollut mitään vaikutusta:o tiedä sitten mistä johtuu! Mutta suosittelen kyllä tätä ;)

      Poista
  3. nyt oli kyllä nii hyvä "myyntipuhe",että on ehkä itekkin aivan pakko kokeilla kyseistä tuotetta! :DD

    VastaaPoista
  4. En ole kuullutkaan kyseisestä tuotteesta, mutta pakko testata. Mun tukka niin kaipaa jotain tollasta apua, on kaivannu jo pitkään, mutta oon vaan nuukana ihmisenä koittanu selvitä jollain mahdollisimman halvoilla hoitoaineilla ja -suihkeilla eikä ne oo tuntunu tehoovan tarpeeks :-D Kiitos siis tästä vinkistä, täytyy alkaa googletteleen mistä tota kyseistä öljyä saa.

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etkö oo kuullut?! Apuva hehe :) Tää on kyllä aika ihmeainetta mutta sen löytäminen oli aika kiven takana ..Yritin netistäkin löytää mutta eihän ne sitten toimittanut suomeen tietenkään -.-

      Poista
  5. Mä vannon marocconoilin nimeen!!!! Iih aina ja ikuisesti♡ mulla on ennen ollu sellaset hiukset, että latvat on menny tosi kuivakkaan kuntoon hyvä ettei heti leikkaaminen jälkeen, oon käyttänyt öljyä nyt joku puoltoista vuotta ja nyt mun latvat on aina niiiiin sileet ja ihanat! Mun eka pullo on just loppumassa, pitää kohta ostaa uus, ilman tota en suostu olla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, siis 1.5 v kestäny yks puteli?! Aika hyvin ja maksaa itsensä kyllä nopeesti takasin, kun oikeesti kerran toimii eikä tarvi hassata aina paria kolmea seitsemää euroa tohon ja tähän "no kokeillaan nyt tätä"- tuotteisiin kun on löytänyt jo tämän tuotteen.<3

      Poista
  6. Teetkö sää noi sun ihanat kiehkurat sillä remingtonilla? :) <3

    VastaaPoista
  7. Tuo öljyhän sisältää suurimmaks osaksi pelkästään silikoneja ja vain todella vähän sitä oikeasti hiukseen vaikuttavaa arganöljyä. Olis kyllä kiva joskus kokeilla kyseistä tuotetta, mutta en viitsi maksaa niin törkeää hintaa silikonimömmöstä :/

    Ja nyt kun vaivauduin kommentoimaan (miten niin olen kiinnostunut hiustenhoidosta :D), niin haluisin ylistää sun blogia vähäsen. Loistavia asuja, hyviä kuvia ja kaunis bloggaaja! Kirjoitat myös kivasti, mutta olisko mahd. sinun laittaa kirjoituksiisi kappalejakoja? :) Helpottaisi lukemista. Myös kirjotusvirheet joskus häiritsevät, mutta niitä nyt tekee kaikki huomaamattaan, joten ei se ole oikeasti iso juttu. Kunhan teksti on ymmärrettävää :D Kiva blogi tämä sinun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks mutta nyt oli ihan pakko nauraa xD sä et tosissas tuu valittamaan tänne kirjotusvirheistä ja KAPPALEJAOISTA? B*tch please... :'D

      Poista
    2. xD xD xxD bitch pleaseee.... :D xD

      Anteeks, mutta mun oli aivan pakko nauraa SULLE. Ihan tosissani tulen antamaan rakentavaa palautetta, joka voi auttaa Jennyä saamaan lukijoita lisää. Kappalejaot on kuitenkin aika alkeellinen asia, joka mielestäni jokaisen pitäisi taitaa. Useilla bloggaajilla kun on tapana yrittää kehittyä ja miellyttää lukijoitaan. Vai onko mielestäsi pitkää tekstiä helpompi lukea niin, että se on pitkänä pötkönä, kuin että se olisi jaksotettu? Niinpä.

      Mitä kirjotusvirheisiin; ne vaan sattuu pomppaamaan mun silmille, mutta kuten jo ensimmäisessä viestissäni sanoin, se ei ole iso asia.

      Jännä, että tunnuit takertuvan vain negatiivisiin (rakentavaan kritiikkiin) asioihin. Se kertookin enemmän sinusta kuin minusta, mutta minkäs minä sille voin. :)

      Poista
    3. Noh noh! Rauhotutaanpa.
      Oikeestaan mulle on melkeen ihan sama mitä toi sisältää- kunhan se toimii niinkuin lupaa ja onkin lunastanut lupauksensa.:) Eipä mulla muut "silikonimömmöt" oo tällästä tehoa antanut kuin ko.öljy joten kokeile ihmeessä ensin!
      Kappalejaoista.. Niitähän on aina mulla teksteissä? Kun ei niitä vaan voi jokaisen lauseen väliin tehdä, jonka ymmärtäminen on kuitenkin aika alkeellinen asia! Ja kirjotusvirheistä sen verran, että luen kuitenkin pari kolme kertaa tekstit läpi jottei niitä kuuluisia pilkun "sitä itseään" juttuja tulis kommenttiboksiin. Luin muuten tekstin läpi taas, enkä nähnyt kirjotusvirheitä? Voisitko vinkata onko jossain jokin kohta joka kiinnitti huomiosi? Kieliopillisesti kaikki on päin persettä, joka on aivan sama :D Kuten sanoit, kunhan teksti on ymmärrettävää:)! Mutta kiitos palautteestasi :)

      Poista
    4. Olen kyllä hieman samaa mieltä noista kappalejaoista! Onhan ne sinulla tietenkin vähän tuollain sisennettynä, mutta uskon että aikaisempi ano meinaa sitä, että ihan kunnon kappalejaot entteriä painamalla :D

      Poista
    5. :D Ai on, en huomannukkaan. Siis luen yleensä aina kännykällä blogeja, joten ehkä toi sitten vaan näyttää kännykällä siltä, että ei olis kappaleita. Tai täs näyttää että toi teksti on tavallaan "keskitetty" niin ehkä se on sit se juttu, joka häiritsee mua. :)

      En puhunut juuri tästä postauksesta, vaan yleisesti! :)

      Poista
    6. olen samaa mieltä ensimmäisen anonyymin kanssa. Jenny sun tekstisi on aina vaan yks teksti, olis paljon helpompi lukea sujuvammin jos ois kappaleita! :)

      terveisin: vakkari-lukija

      Poista
    7. No niin tai näin mutta kuitenkin jatketaan :) Mä en aio alkaa erottelemaan tekstiä siten että siinä on selvä väli, vaan tietyin välein lyön enterillä uuden "kappaleen", "sisennykset" etc mikä helpottaa lukemista.:) Teksti on keskitetty, koska se miellyttää mun silmääni enemmän kuin teksti laidasta laitaan. Puhelimella teksti saattaa olla erilainen, en tiedä.:)

      Poista
    8. Antakaa mun kaikki kestää. Anot olkaa hyvät ja ottakaa käteen paperi ja sen avulla hinaatte tekstiä alaspäin lause kerrallaan jos niin vaikeeta on. Ei maksa tämmöstä vaivaa kun … !!

      Poista
  8. Vannon tämän öljyn nimeen!! Sain sillon häämessuilla tästä näytteen, ja oon siitä asti ollut totally koukussa. Eikä tuo oo mitään törkeen kallistakaan, kun on kuitenkin riittoisaa! :) Suosittelen! Täytyykin koittaa samasta sarjasta myös muita tuotteita. Ootko laittanut tuota maskia pidennyksiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinta-laatusuhde kohdillaan ;) Mä haaveilen että joskus vielä saisin kokeiltua shampoon ja perus hoitsikan, kun ei tota maskia joka kerta voi käyttääkään. En oo maskittanu pidennyksiä vielä mutta kun kohta on taas aika klipsit pestä niin taidanpa kokeilla!!:)

      Poista
  9. Toi öljy on ihan parasta!

    VastaaPoista
  10. Siis mä oon kaikki perus prisman tehohoidot ja suihkeet sun muut jo kokeillut eikä mikään tehoo. Jos tuo oikeesti on noin hyvää kun sanotaan niiiiiiin mistä tuota saa ja mikä on hinta? Määki haluun! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä löysin ihan porilaisesta kampaamosta! Ja hinta oli ellen väärin muista niin n.35e?! Jostain googlettamalla löysin listan öljyn jälleenmyyjistä suomessa:)

      Poista
  11. Todellakin vannon tuon öljyn nimeen! Sitäpaitsi hius on kuollutta ainetta anyway, joten on aivan sama millä sitä hölvää, jos se vain ei ole myrkyllistä saa hiukset näyttämään hyvältä :) Ootko muuten värjännyt noita pidennyksiä, kun omissani ne raidat on jotenkin oransseja, vaikka ovat samaa sävyä? Sun näyttää tosi hyvälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepässee.:) Mä oon pitänyt ihan muutaman minuutin hopeeshampoossa! Olivat kyllä aika orankit alkuun :o

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)