torstai 22. toukokuuta 2014

Boho

Jotenkin tuntuu että asukuvaa pitkästä aikaa! Kerrankin näin. Parin viikon takainen tämä asukokonaisuus- ei ehkä ihan minuinta, mutta mukava ja maanläheiset sävyt takaavat sen ettei asu oo liian booom, vaikka onkin eri kuoseja ja värejä. Ton ihanan laukku-clutch-pikkulaukku tms löysin kirppikseltä neljällä eugenilla. Eeeii huono, eihän! 
Mikä on ihme mulla myöskin näissä kuvissa on kaulakoru?! Oon toosi huono käyttämään kaulassa koruja, lukuunottamatta pientä helmikoruani. Usein kun oon saanut koottua asun päälleni niin mietin, että olis kiva lisä joku kaulakoru, mutta jotenkin mulle tulee sellanen olo, että koru tekee asusta juhlavan. Vaikka se ei olis sitä.
Mun mielestä ne kultaiset ketjukorut on upeita ja mulla on ittelläkin niitä mutta vaan tuolla kaapin pohjalla.. Muutamia värikkäitä statement-korujakin on, mutta niidenkin käyttö taitaa rajottua pariin päivään vuodessa. Nekin on sellasia, että fiilistelen asukokonaisuutta korujen kera ja sitten kuvista katon, että olihan se kaulakoru vähän liikaa. 
#World'sBiggestProblems…
….Mut onhan ebays niin hienoja koruja...


jenny


14 kommenttia:

  1. Hahah, itellä kans sama ongelma korujen kanssa, etenkin kaulakorujen. Ensin koostan mielessäni muka kivan asun ja sitten kun puen päälle niin joo jätän tämän ja tämän pois kun näyttää muka liian juhlavalta. Ja mitä se edes haittaisi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitäpä!??!?! Oon kateellinen niille jotka kaulakoruja pystyy pitämään arjessakin… :D

      Poista
  2. Niin onnistunut ja tyylikäs asu jälleen kerran! Mistä takki mahtaa olla:)?

    VastaaPoista
  3. Voi vitsit kun on tyylikäs asu taas kerran! Mä oon muuten kanssa ihan toivottoman huono käyttämään kaulakoruja, mutta mulla se johtuu siitä, että mun hiukset jää sieltä takaa (niskasta siis) kiinni tosi helposti siihen koruun?! :o :-D Oon miettiny onkohan kellään muulla samaa, mutten oo ainakaan kuullut ja about kaikki muut tuntuu kaulakoruja ahkerasti käyttelevän.

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Erika! :) No hei! Mulla vähän sama homma että tukka alkaa ns.kiertymään sen ympärille- eikä muuten oo mitään maailman mukavinta:D

      Poista
  4. Just olin tulos kysyy että mistä noin ihanan laukun saa, ja titysti kirpparilta - voi ei :( aina kaikkiparhaat löydöt on kirpparilt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, niinpä! harmi kun aika ei niin riitä penkomaan useammin..:(

      Poista
  5. Tosi sievä asu! Tykkään kovasti :-)

    VastaaPoista
  6. Eikäää oot niin kaunis!! Mä meen lähes päivittäin teidän liikkeen ohi ja kyttään sisälle, et ootko siellä :) voisitko pistää tänne hinnastoa kynsi- ja hiusjutuista, jos vaikka joskus uskaltaisin piipahtaan? :)
    -L

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww! Eikä! :) Tule nyt ihmeessä morottaan.!
      Täältä löytyy hinnastoa > https://www.facebook.com/BeautycenterBeautybox

      Poista
  7. mietin että ois kiva jos laittaisit taas esille mistä kaikki on ostettu niin ei erikseen tarttis niitä kysellä :) eli tosiaan, mistä nuo housut on? ihanat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. Ja oon kirjotellukin niitä, mutta sitten tulee ne faktat että mun on mahdotonta muistaa mistä kaikki on ostettu ja sit mietin, että mitä tekee tiedolla, jos tuote on ostettu vuosi sitten vaikka :/ Housut on Veromodan :)<3

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)