maanantai 7. huhtikuuta 2014

Cotton haul

No mitäpä mä sitten ostin sieltä Cottonilta? 
Nämä yltiö mukaviksi, ei hiertäviksi, istuviksi ja muiksi positiviisiksi seikoksi tituleeratut Tory Burchin Reva ballerinat oli saatava. Ballerinat on mun jaloille se heikko kohta, sillä ankanjalat ja balsut yhdistettynä tietää vaan hemmetinmoista särkyä, hiertämistä ja lopulta kengän leviämistä. Ainakin näin on käynyt kaikkien H&M tms balleriinojen kanssa, joten mä sitten halusin testata näitä ylimaallisia nahkaisia popoja- onko ne nyt sitten jokaikisen kehun arvoiset?
Skeptisen ja pessimisen luonteen omaavana jotenkin kuitenkin oon toiveikas ja haluan uskoa kaikki tarinat, miten kengät säilyvät vuodesta toiseen ja tosiaan, ovat pelkästään sitä kaikkea yltiö positiivista. 
Itsetutkiskelun maanantai-illan tulos: mussa onkin ripaus optimismia!


Niin.. Ja onhan ne nyt pirun kauniitkin.


jenny.








10 kommenttia:

  1. Paljon noi maksoi?:) ihanat on!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cottonin sivuilta löytyy hinta :) Jep niin ovat.<3

      Poista
  2. Minkä kokoiset otit noista sun popoista? :)
    Nää on omallakin ostoslistalla! Koko vaan mietityttää kun kaikkihan suosittelee ottamaan sen puoli kokoa pienemmän, kun taas laitoin cottonille sähköpostia myyjä suositteli omasta kokemuksestaan ottamaan puoli kokoa isomman :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täh ei ainakaan pienenpää!! Mulle sanottiin Cottonilta myös että puol kokoa tai kokonainen koko isompi. Ja mä sovitin 38,mikä yleensä on mun koko. Sovitin 39 liian iso ja otin 38,5 ja täydelliset jalkaan<3

      Poista
    2. Okeii! Ehkäpä uskallan sitten tilata sen puolikokoa isomman.. Harmittaa ihan älyttömästi kun ei pääse kokeilemaan niitä :D

      Poista
    3. Joo kyllä mä ainakin suosittelisin että puol kokoo isompi :) No joo.. Kengät on yks vaikeimpii mitä voi vaan tilata sovittamatta!!

      Poista
  3. Mulla on vähän sama ongelma noiden balleriinojen kanssa, mutta Vagabondilta löytyy ihan hyviä ballerinoja mitkä sopii omalle jalallenikin eikä jalat tuu niin hirveän kipeeks kun just esim. jossain H&M:n ballerinoissa. Vaikkakin joka kesä joudun uuden parin ostamaan, koska perusmustat ballerinat kun on lähes joka päivä keväästä syksyyn asti jalassa niin syksyllä baltsut on kyllä jo suhteellisen kuluneen näkösiä :D

    Alisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepässe..! Pitänee tutustua Vagabondinkin tarjontaan.;)

      Poista
  4. Tosi nätit kengät! Toivottavasti on nii hyvät ku pitäski:)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)