sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Louis Vuitton Shawl

 Oon ite ainakin ihan hämmentynyt siitä, miten nopeesti tää viikko on mennyt- viimeks kerkesin postailemaan tiistaina? Ja nyt ollaan jo sunnuntaissa. Nyttenkin tämä postaus on tällänen tynkä sillä meillä on vieraita viikonlopun yli! 
Pikainen paljastus huivin väristä; se ei ole punainen, ei violetti, ei tummansininen, ei oranssi, ei vaaleanpunainen vaan...
Tavallaan tiesin minkä värisen huivin haluan, tavallaan en. Oli tummansinistä, oli verone vaihtoehtona, mutta jotenkin mikään ei miellyttänyt tai sopinut kun kokeilin niitä. Sitten muistin sen yhden hullun hienon värin jonka kuitenkin skippasin selatessani Vuittonin sivuja, se royal blue. Ja sitten tuskastuneena kysyin että onko sitä. Ja yksi löytyi. Ja se lähti mukaan. 
Sain kyllä aikaseks pienet kriiseilyt kotona, sillä tajusin, etteihän mulla oo mitään samaa sinistä. Kunnes taas otin silmän käteeni ja katsoin ajatuksella kaappeja läpi niin kyllähän sitä löytyi sitten vaikka mitä pientä ja isoa sinisenä! Helpotuksen huokaus, olis ollut aika hintava ohariostos.


Jenny.

30 kommenttia:

  1. Todella hyvin käy sulle toi väri, korostaa sun sinisiä silmiä :)

    VastaaPoista
  2. Sinisen värin ystävänä en voi kuin rakastaa tuota huivia ja sen väriä. Upea!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana asu! Ja noi hiukset ♥ Muutenkin oot tosi kauniina näissä kuvissa mun mielestä!

    Erika

    VastaaPoista
  4. Ihanan keväinen asu :)

    http://piparilintu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihana asu ja toi sun huivi sopii sulle todella hyvin! :)

    VastaaPoista
  6. Wau! Olin sanaton kun näin ton huivin, tosi hieno :)!

    VastaaPoista
  7. mulla on sama huivi harmaana, ihan lemppari! pakko hommata parisaa muunkin värisenä joskus ;D ne nukkaantuunkyllä helposti se vähä surettaaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelin ostaa jonkun käytännöllisemmän värin kun se vaalea tähän kylkeen lisäks ;D Ai sulla on nukkaantumaa? :/ Mä en oo huomannu tossa mun vaaleessa kun yhdessä kohdassa muutaman karvapallon, niin siten uskalluin ostamaan toisen :) LVn liikkeessä kyllä sanottiin että heillä on jokin nukkakone jolla saa otettua sitä pois?

      Poista
  8. UPEA! Siis niin mahtavan kontrastin luo nuo kaks, siis huivi ja kengät. Jesss! :) Mun näytöllä oikeen pomppaa noiden sinisyys esiin. :)

    VastaaPoista
  9. Aivan mielettömän kaunis huivi ja loistava värivalinta ei voi muuta sanoa! Oot ehdottomasti mun lempparibloggaaja ja suoraansanottuna oikea tyyli-ikoni, en ikinä lakkaa ihastelemasta sun asuvalintoja jotka osuu kerta toisensa jälkeen nappiin. Lämmin kiitos inspiroivasta blogista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten tämä kommentti lämmitti mieltä. Apuva. Sanaton! Kiitos sinulle.<3

      Poista
  10. Mun makuuni toi huivi on liian iso, hartiahuivimainen.

    VastaaPoista
  11. Aivan mieletön huivi ja sinä! =)

    VastaaPoista
  12. Vitsi oot ihana ! En montaa suomalaista tiedä ketä osais pukeutuu noin upeesti! Melkein joka päivä jotain uutta, erilaista ja _värikästä_. :)

    VastaaPoista
  13. Wau! Toi väri sopii sulle älyttömän hyvin, korostaa kivasti sun vaaleita hiuksia ja sinisiä silmiä :-)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)