sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

I love my job

 Aivan laiton määrä taas kynsikuvia.


jenny.

17 kommenttia:

  1. Wautsi! Siistejä! Mistä oot tilannu noi kaikki kynsistrassit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.:) Tilailen niitä vähän mistä millonkin

      Poista
    2. Krista, ebay sivustolta ainakin löytyy edullisesti monenlaisia koristeita :)

      Poista
  2. VOI LUOJA <3 nää on niin rakkautta, erityisesti nuo musta-keltaset!!!! Teet ihanan rohkeita kynsiä! :)

    VastaaPoista
  3. Ihan uskomattoman upeita kynsiä teet, wow <3

    VastaaPoista
  4. iiiihania kynsiä taas Jenny! <3
    ps. mä haluun noi kolmanneks ylimmät...

    VastaaPoista
  5. Heippa! Haluaisin kysyä sellaista että tiedät varmaan että susta puhutaan porissa kynsijuoruämmänä. Ja siis älä ymmärrä väärin, ite oon täysin team jenny! :) mutta mistä veikkaat et jutut on lähtenyt kiertää? Onko niissä mitään perää? Juoruatko? Mitä mieltä olet koko huhuista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo.. "Porissa" puhutaan= kourallinen ihmisiä puhuu.:D Mutta siis joo, oon törmännyt tähän kerran tai pari ja oon yhtä hämmästynyt. Eipä tää Porin meiningeillä mitenkään oo uutta mutta eiköhän oo vähän helvetin tekopyhää tulla esittämään ettei kukaan täällä juorua- asia erikseen on se, tapahtuuko se satuttamismielessä ja miten henkilökohtainen juttu on. Jännä tässä vaan on se, että siinä missä muutkin niin minäkin mutta mun kohdalla se näköjään liitetään mun työhön:D Siinä missä mä ja muut alalla työskentelevät ovat melkoisia terapeutteja ei tee meistä juoruilijoita, vaikka asiakkaat avautuvatkin asioistaan. Mulla kun ei oo todellakaan tapana puhua asiakkaiden asioita eteenpäin, eikä edes kavereiden. Mäkin kerron asiakkaalle omia juttujani, ainoa ero on vaan se, että mä olen se jolla on velvollisuus olla asioista hiljaa. Asiakkaalla ei sellaista ole. Mutta mitä nyt arvelisin tän tittelin saamiseks, on se, että jos oon sanonu toiselle asiakkaalle "hei joo mun toisellakin asiakkaalle kävi näin jne jne jne" ja sitten asiakas on osannutkin yhdistää ko asiakkaaseen. Ja tää nyt on niin naurettavaa että en oikeestaan ees tiedä miks tän julkasin ja toiseks miks ihmeessä vastaan… Joo no enivei yks syy voi olla myöskin se, että joskus vuosia sitten heitin muutamalle nykyiselle ex-kaverille että onko mitään juoruja :DD Huhheijjaa, nää on näitä ihmisten paisuttelemia ja keksimiä asioita, mutta ei kai siinä mitään. Jos ihmiset saa puheenaihetta siitä, mitä ovat "kuulleet" mun puhuvan jonkun toisen ihmisen suusta kuultuna, niin bring it on, kehittäis edes nyt hieman kiinnostavamman jutun niin jaksaisin mäkin kiinnostua kuulemaan mitä mun elämään kuuluu! Siis mä en oo pahoillani tästä tittelistä, huvittaa suuresti enemmän, mutta pahoillani olen niistä ihmisistä, jotka tällästä satutäteilyä harrastaa. Maailmassa kun on niin paljon isompia asioita ihmisillä murheena ettei tälläsillä jaksa tämän enempää vaivata varmastikaan kukaan muukaan päätään :) Surullista toki on se, että mustamaalataan ja yhdistetään joku juoruaminen (mitä edelleenkin kaikki tekee :DD) mun työhöni. Voi voi. No mutta ihmiset nyt puhuvat, vaikka oliskin just näin helvetin mielenkiintoista valheellista tarinaa pureskeltavanaan.:) Onneks on ihmisiä, jotka mut tuntee ja omistaa oman päättelykyvyn.

      Poista
  6. Ihanat noi neljänneksi alimmaiset, joissa on punaista :) vitsit jos asuisin Porissa niin varaisin kyllä sulle ajan tollaisiin kynsiin :)

    VastaaPoista
  7. Vautsi, kaikki upeita mut varsinkin kahdeksas ylimmäinen kuva, missä turkoosit kynnet ni on mun mieleen!:) Onko sulla omia nettisivuja?;o Tai mistä sais mm. tietää paremmin hinnastosta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) nettisivuja ei vielä ole mutta Facebookista näkee, linkki oikealla :)

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)