tiistai 4. maaliskuuta 2014

Gifts

Lupaamani synttärilahjapostaus! Yritin saada mukaan myös vähäset vaateostokset Helsingin putiikeista, mutta jotenkaan en jaksanut kuvata paitoja jne. Ehkä videolla olis kivempi?
(Sanonpahan vaan tälleen nopeesti vaan, että sijotusneuvojat sun muut elämäntapaneuvojat, ei tarvi alkaa kommentoimaan mitään negatiivista mun rahankäytöstä. Mähän "shop till you drop"- jos niin tahdooooon.)
Okei pakko taas hehkuttaa ylijumala herra Korsin makua. Käveltiin Stokkalla ihan rauhassa ja jostain välistä vilahti tutut kirjaimet ja mä mietein hetken, että meikkiosastolla Kors.. Ei vaan voi olla. No siinä samalla mä sitten hiippailin mieheltä salaa katsomaan näänkö harjoja ja hallusinoin mutta ei, siellä oli pieni MK:n meikkipiste, joka tosin oli aika pettymys kun se oli niin tynkä. Vaan muutama eri kosmetiikkatuote ja hajuja tais olla 4. Haistelin kaikki ne läpi ja tän Sexy Amberin kohdalla mä tiesin, että tää lähtee mukaan. Kuitenkin sen kova hinta yllätti, tavallaan. Jatkettiin matkaa ilman hajuvettä.
Koska kuitenkaan ei jaksettu lähteä muihin ostoskeskuksiin kiertelemään sen kummemmin, mitä nyt Ginassa ja Stadiumilla käytiin, enkä toisaalta edes halunnut kun hajuvesi jäi niin kaivelemaan. Loppujen lopuksi mies kuitenkin tahtoi sen ostaa mulle lahjaksi. Ja se passas minulle sillä Stokkalla oli jokin toinenkin asia mikä jäi kaivelemaan sisukalujani ja taskussa ollut kanta-asiakasalekuponki poltteli...
Vannoutuneena Korsin laukkujen rakastajana petyin Stokkan valikoimiin ja näin aloinkin sitten kiertelemään muita hyllyjä ja tadaa, hitsin Donna Karan- ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Ja alennuskuponkihan oli muuten käytettävä. Tää nude pieni ja pippurinen laukku on samanlainen tilaihme kun se mun MK:n Selma laukku.
Ruusuja minun mieheltä<3
Vähän salimotivaattoreita! Ja sitten kun vielä saisin itteni sinne hilattua, saliohjelmat sun muut on valmiina mutta mun pää taas ei. Kyllä se fiilis sieltä taas tulee, kunhan tää ainainen pimeys nyt vois jo kiitos vaan kadota koskamäenjaksaneäätätäpimeyttäväsyttäävaankokoajanmuutanpoissuomestanytheihei.
Ja tässä on viime postauksessa näkyneen LV:n kassin sisältö, samanlainen shaali kun mulla on se vaalea. Kaikista nukkaantumis-kauhu-skenarioista huolimatta mun huivini on kyllä säilynyt niin kiitettävässä kunnossa, vaikka on ollut monesti mukana ja on kestänyt hyvin sään vaihtelut, joten miksi ei sitten vois toista tuotetta ostaa tuomaan arkeen pientä luksusta. 
Tän huivin väri on kuitenkin aikas aikas aikas eri mikä mulla on jo. Päätin vähän repästä ja ostaa viimiseen kappaleen tätä väriä, vaikken mä niin eka ajatellutkaan tapahtuvan.. Yritin ottaa kivat kuvat huivin kanssa mutta eipä se nyt vaan niin onnistunutkaan ja en halunnut sitten vaan läsäyttää kuvan että tadaa tässä tää huivi jeejee, vaan haluun että se pääsee loistamaan koko kauneudellaan ja voi vitsit, mikä väri sillä onkaan! 
Lähettekö arvailemaan?;)


jenny.

26 kommenttia:

  1. Upea laukku! Ja tuo pinkki lippis, iteltä löytyy samanlainen ja on muuten hyvä :)

    VastaaPoista
  2. punanen :P kivoja ostoksia. paljon hajuvesi makso jos oli kallis? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hajuvesi oli varmaan noin 60€-80€.

      Poista
    2. Ei ollut punainen ;D Ja hajuvesi maksoi tosiaan 90e.

      Poista
    3. Moi, oliko hajuvesi Edp vai edt ?:o

      Poista
    4. edp jos oikeen tosta pakkauksesta saa selvää:)

      Poista
  3. Ah mikä laukku! Rakastuin<3

    VastaaPoista
  4. Onnittelut näin jälkikäteen! Ihania lahjoja oot ostanut/saanut! :) kyllä mä oon sitä mieltä että se ei oo keltään pois jos suo itselle kivan mielen hih <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos=) No sitäpä mutta silti jotkut näkeepi vaivaa :)

      Poista
  5. Olen sijoitusneuvoja ja sitä mieltä, että on vaan hyvä että laitat rahan kiertoon!:)

    VastaaPoista
  6. Ihana laukku..DKNY:lläkin on yllättävän kivoja veskoja! Huivi on tumman ruskea?;) Jos jaksat ois kiva saada video niistä paidoista =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! En oo ennen tutkinut asiaa kun oon ollut niin sokee sille että kors on mulle the one and only:D Huivi ei ole tumman ruskea;D Joo mä katson!

      Poista
  7. Ooooo ihania juttuja! Mua oikeesti alkaa jopa ehkä huolustuttavasti stressaamaan jos en pääse shoppailemaan!? Kauheeta.. Mut se tunne...sanoin kuvailematon :) minkäs teet meille himoshoppaajille..

    VastaaPoista
  8. Siis ostitko kaksi huivia?:D tossahan on kuva tummasta ja tekstin lopussa kysymys että arvaako joku
    Värin :o?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ostanut. Kuva on mustavalkoinen eikä kerro väriä :)

      Poista
  9. Mullakin on kohta synttärit ja lv:n huivista on tullut haaveiltua, missä hinnoissa ne nyt oli?:)
    Ja sulla on muuten ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noussut taas :/ en viiti aiheuttaa mitään haloota täällä mutta jos meet lvn sivuille ja valitset saksan niin saat suurinpiirteisen hinnan. Huivi tais olla 10e kalliimpi suomessa.

      Poista
  10. Arvaisin väriksi joko tummansinistä taikka violettia c:

    VastaaPoista
  11. huivi on vaaleanpunainen:)!

    VastaaPoista
  12. Kiva "suomilisä" Korsin tuoksussa, ostin tismalleen saman Korsin Greewich Villagen liikkeestä New Yorkista nyt tammikuussa, 49 dollaria :)

    VastaaPoista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)