perjantai 28. helmikuuta 2014

Outfit

 Todellinen viharakkaussuhde keltasen kanssa meinas johtaa siihen, etten pari viikkoa sitten otettuja kuvia halunnut julkistaa kun sillon asu olikin tyhmä, epäonnistunut, ja ennen kaikkea keltainen. Ja musta.
 Amppariasu.
No tyypillisen naisen moodswingit omaavana onnekkaana ihmisenä päädyin tänään selaamaan ei-julkaistuja asukuvia ja nytpäs tällä hetkellä asu näyttikin superkivalta. Jooeijooei. Naiset.
Ja arvatkaapa millainen taistojen tahto oli kun kielsin itseäni kirjottamasta otsikoksi "black and yellow black and yellow"…
(Jätin otsikon kirjottamisen viimiseks, jos vaikka en keksis mitään niin olis yks ehdokas..)
Noi pökät on varmaan viime kesän ostoksia. Kuten sanottu, viharakkaussuhde keltasen kanssa on niin häilyvä, että taispa housut päästä toistamiseen päälle. Enivei, joskos pikkuhiljaa taas pääsisin yli tosta keltasesta!

Alankin kohtapuolin taas paniikkipakkaamaan, kun huomenna aamulla lähdetään miekkosen kanssa kohti pääkaupunkiseutua ja mennään viettämään mun tulevia 20v synttäreitä, jotka siis on maanantaina. 
(Miks musta tuntuu, ettei mun synttärit koskaan oo silleen perjantaina tai lauantaina, että niitä oikeesti vois juhlistaa oikeena päivänä?)
Me aiotaan yöpyä eräässä hotellissa Helsingin ulkopuolella, palailen siihen sitten maanantaina postauksen parissa. Sunnuntaina aiomme suunnata sitten keskustaan pyörimään ja mulla onkin mielessä jo eräs synttärilahja "helpottamaan" ikäriisiäni. Mulla on ollut noita riisejä sitten aina 18 ikävuoden jälkeen, joku voi pitää sitä ihan naurettavana, mutta miten sen sais muka tosta noin lopetettuakaan vaikka kuinka haluisin? 

Tiesin tasan tarkkaan mitä haluan ja mistä sen ostan, mutta kappas kappas, luukusta tipahti eilen Stokkan kanta-asiakasetukupongit olipastaastosihelpposanakirjottaa, ja nyt en sitten ookkaan enää niin varma… Mitä jos päädyn tähän ja sitten löydänkin jotain kivempaa ja vielä alennuksien kera? Valinnanvaikeushan tässä nyt iskee. Kun shoppailukiintiö on täynnä  (LUE: tili tyhjä) niin suuntaamme anoppilaan käymään ennen kotiinpaluuta. Ei hullumman kuuloinen viikonloppu siis tiedossa. 
Kuten sanottu, vi ses maanantaina!


jenny.

23 kommenttia:

  1. Mulla on keltaisen kanssa pelkkä vihasuhde, mutta täytyy silti myöntää, että sulle toi asu sopii ja sä näytät jälleen kerran hyvältä :)

    Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua teille! Btw et kai oikeesti täytä vasta 20 v?! :-D

    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Erika! Joo, enhän mä täytä 20, kunpa täyttäisinkin ;D

      Poista
  2. oon niin rakastunu suhun! oot muodokas nainen ja asu ku asu näyttää aina hyvältä, itsekkin vähän muodokkaampana oon niin epävarma itestäni etten kehtaa(?) laittaa päälleni melkeen mitään ku alkaa melkein itkettää oma peilikuva. mutta vau! ihana kattoo aina näitä sun postauksia ja vaan ihailla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vain!
      Mitä mä voin antaa vinkkiä on niin hyväksyttävä itsensä. Jos on jatkuvasti tyytymätön niin sitten täytyy tehdä jotain jotta ajatusmaailma ja peilikuva kohtaavat. Mä en oo koskaan ollut hoikin tyttö vaan oon ihan viihtynyt itseni kanssa. Mitä kuitenkin oon huomannut, monella muulla on isoja ongelmia mun kropan kanssa. Miksi heille muodokkuus on ongelma kun mä olen tyytyväinen ja onnellinen näin ! Pitää vaan saada selvyys, millanen haluaa olla eikä kannata turhaan vaivata päätään sillä, mitä muut ajattelee. Sillä kuitenkin tulee vastaan ihminen joka näkee jotain arvosteltavaa sinussa joten loputon hyväksynnän hakeminen ajaa ihmisen loppuun. Been there. Tsemppiä sulle=]

      Poista
  3. Siis täääh oon aina luullu et oot vanhempi kun 20v?!?

    Lukeehan sulla biossakin et 21?:O ps. ihanaihana keltainen bleiseri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, joo! Kyllä se 22 mittariin tulee mut on kiva vähän ajatella alakanttiin ; D

      Poista
  4. Upeet pökät!! Mulla on sama homma keltaisen kanssa.. Oisin varmasti aivan rakastunu siihen kokoajan jos en ois ihan vitivalkonen - ei oikein toimi keltanen aina mun ihonvärin kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepässe, keltanen toimii parhaiten jos olis vähän ruskettunu mut njääh.:D En mä jaksanut sitte ir:n kans alkaa lutraa koska asu piti saada päälle heti sillä seisomalta;D

      Poista
  5. Äh, jätä noi housut vaan takas sinne kaappiin, näyttää ihan kalsareilta! Toi takki vielä (mikä on muuten MIELETÖN!) korostaa noitten housujen huonoja puolia, eivät imartele :(

    -A

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Njää, kyllä mä jatkossakin aion ihan käyttää jos tulee keltasen kaipuu =)

      Poista
  6. mä jo ihmettelinkin, että mitä ihmettä ootko vasta 19 :---D

    VastaaPoista
  7. Aivan ihana blogi! sun tekstejä on kyllä ihana lukea:)

    VastaaPoista
  8. Ihana blogi! Ajattelin kysyä oletko tilannut usein ebaysta? ja onko tuotteilla palautusoikeutta? mietin myös uskaltaako sieltä tilata mitään kalliimpaa...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän:) Tilaan tosi usein ebaysta kyllä. Ja palautusoikeudesta pitää keskustella myyjän kanssa, ite en oo kun kerran palauttanut tuotteen ja maksoin hitosti siitä. Varsinkin jos jonnekkin pidemmälle pitää lähteä palauttamaan niin kantsii miettiä kahdesti onko järkeä.:) Kyllä mä oon ihan tilannut kaiken hintasia tuotteita!

      Poista
  9. Moi! oon lukenut blogiasi jo kauan mutten koskaan ole kommentoinut. nyt tuli tarve :D rakastan sun muotoja ja rohkeutta kokeilla vähän räväkkäämpiäkin vaatteita! sopii sulle ihan mielettömän hyvin :) sinun ansiota olen itsekin uskaltautunut kokeilemaan vähän erilaisempaa kuin tavallista mustaa mustaa ja mustaa!! t. toinen muodokas nainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau! Upeeta kuulla. Vau vau vau :D Rohkeesti vaan, mitä muiden mielipiteillä jos itse viihtyy vaatteissaan oli ne kirkkaan keltasia tai vaikka vaan mustia:)

      Poista
  10. millä hakusanalla oot löytäny ebaystä sen ruskeen karvakauluksen, joka näkyy aika monessa asussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa'a.. Kannattaa kokeilla eri hakusanoja, esim fur scarf- kyllä löytyy kun jaksaa vaan hakea ja mä en missään nimessä voi muistaa millä hakusanalla tärppäs!

      Poista
  11. Huh mikä hottis ! Ihanaa kun kommentoit mulle, sillä löysin sun blogin sen ansiosta :) Aivan sairaan upeita asuja ja sun kroppa on täydellinen. Muodokas kuten naisella täytyy ollakin ♥ Rakastan sua jo nyt vaikka katsoin vasta muutamat postaukset läpi !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla sillä oon niin samaa mieltä susta Erika<3 !

      Poista
    2. Oh wau, huikeeta kuulla!! U rock <3

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)