sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Sekasotku

 Olin meinannu jo unohtaa julkasta tälläseen sekasen postauksen sekasin kuvin sekaisesta huoneesta, mutta enivei, parempi myöhään kun ei millonkaan. Ostin ittelleni myös myöhäsen joululahjan.. Joululahjan, jonka takia ei missään nimessä tarvis siivota koko yläkertaa. Ei, se ei vie tilaa, eikä ole mikään sisustuselementti, eikä kasa vaatteita, joiden takia pitäis järjestellä ja pyyhkiä pölyt. Oon ehkä tosi outo, mutta … Siivosin seuraavan meikkituotteen takia koko yläkerran.
 No mutta jokanen sivistynyt ihminen tietää nyt mistä on kyse ja ehkä jollain asteella ymmärtääkin mun käyttäytymistä. Pitihän Chanelin puuteri toivottaa tervetulleeksi. Oikeesti tää mun käytös oli niin outoa että itteäkin hävettää, mut ollaan sitä nyt sit rehellisiä! Ihme, ettei mulla ollut mitään karnevaaleja järjestettynä sille tai punaista mattoa rullattuna. 
Okei, nyt riittää. 
Kyllästyin ostamaan erilaisia puutereita, markettituotteita jos niin voi sanoa, kun aina naama vaan kiilsi ja kiilsi. Enempi tai vähempi. Oon testaillut varmaan 3 tai 4 eri putskua, mutta eipä oo Chanelin voittanutta. Aloin tässä itsekseni miettimään, mitäköhän tapahtuis, jos joskus saan säästettyäni sen verran rahaa, että saisin Chanelin laukun? Millaseet kotiutumiskerpalot sille sitten tulis jos intoilin jo puuterista näin?
Alelöytöjä
Joululahjasaldoa..
Lemppari!!
Pikkuveljeltä lahja
Seinätelinekoristeille mikä lie. Käyttötarkotus muuttu aikas näppärästi mun käsissäni! Tiger n.15e.
Järjestelin ja blokkasin pois turhat korut..
Järjestelin meikit..
Siivooja ite…...
Kasa lemppareita<3

 Olisin ottanut kuvat ennen ja jälkeen, mutta.. Ei aina tajuu kaikkee. Ja yllä olevassa kuvassa on ainoa puhdas pinta tällä hetkellä. Kesti se siisteys sitten sen 10 tuntia. Uudesta järjestyksestä tulee kuvia kun saan taas otettua itteeni niskasta kiinni ja taas siivottua. Miten siisteyttä on niin muka kamalan vaikea ylläpitää? Ja miks mä en oo sellanen kotimamma jonka vakiovarusteisiin kuuluu pölyhuiska ja rätti? Mutta hoidinpas sentään pointsit kotiin… 
Löysin imurin.



jenny.

2 kommenttia:

  1. toooooosi kiva blogi, oon ihan fani jo! :) hei, mistä oot ton lokerikon ostanut missä säilytät sun huulipunia? Itellä menossa myös ns. tavaroiden järjestely ja tommoselle tulis kyllä käyttöä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla=) Hmm.. taiskohan olla ebaysta tai sitten ihan satunnainen löytö googlesta?! En oo varma, mutta jos googlettaa joku acrylic make up box tms niin eiköhän luulis löytyvä!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)