torstai 9. tammikuuta 2014

GHD gold IS love

Voi, minun mamma tuli töihin eilen ja ojensi mulle myöhästyneen joululahjan. Olin jo ihan melkeen unohtanut että olin pyytänyt GHDn huippuhyvää suoristusrautaa lahjaksi. Ja nyt mulla on se. Voi moro, syön kaikki menneet ja tulevat sanani siitä, etteikö suoristusraudoissa ole eroja..
 Rauta pääsi heti tositoimiin, sillä tiesin että ton mun sekanutturan tulos ei oo mikään kaunis eikä mikään helppo keissi suoristaa.
 Ja joo.. Eihän se ollutkaan..
ööhh..
Tukka harjattuna…..
 Äh, oon niin rakastunut tohon että taidan alkaa vallan pitämään suoraa tukkaa vaikka se ei mulle sovikkaan tekemälläkään. Mun vanha Babylisin suoristaja oli tähän asti hyvä, mutta kyllä tää GHD painii ihan omassa sarjassaan. Tukka oli niin paljon sileempi tällä, mä testasinkin ja vertailin niitä niin Babylisin puoli oli karheempi (ei sillä että tää hevosen harja mikään silky smooth oliskaan koskaan..) ja sillä sai suoristaa kauemmin samaa kohtaa vaikka oli 200° mittarissa. Jokseenkaan hius ei liikkunut raudalta yhtä sulavasti kun GHDn hellässä huomassa. Ja mikä parasta, tää uutukainen ilmottaa millon on valmis, eli öööö…jossain 20 sekunnissa. 
Nyt ei vaa oo enää mitää tekosyitä tohon sutturanutturaan..
 Ja oli pakko kokeilla onnistuuko meikäläisen taidoilla tehdä suoristusraudalla kikkaraa, ja tadaa, kyllä vaan! Babylisin kiharoista tuli sellasia kulmikkaita, vaikka siinä oli sellaiseet pyöreät reunat ja näytti siltä, kun yhtä kohtaa olis painettu pitkään. Vaan ei oo sellasia huolia enää, nyt mun tukka on aina ihan priimassa kunnossa 24/7..
….ja samaan hengenvetoon totean valehtelevani.

jenny.
ps. iso kiitos maailman parhaimmalle äitille<3

21 kommenttia:

  1. höpöhöpö, suorat hiukset sopii sulle ihanasti! :') Haaveena myös tuo ghd,ehkä joku päivä...;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ghd on kyllä säästämisen arvonen! Ja toi suoratukka kommentti sai mut suoristamaan tänään tukkani ;D apuva! kiitos =)

      Poista
  2. Oon eri mieltä! Suora tukka sopii sulle ku nenä päähän!

    VastaaPoista
  3. Voi apua mun on pakko saada toi! Oon jo pitkään miettiny ostoa mutta ikinä ei oo raaskinu. Jos hiukset on vähänki just ollu nutturalla tai muuten sekaset ja harjaa ne suoriks ennen suoristusta niin ei tavallisista suoristusraudoista oo oikee mihinkään! Monta kertaa saa vetää samaa kohtaa argh :-D muuten mistä toi ihana peili on jossa on noi valot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, suosittelen kyllä niin säästää aikaa ja tukkaa huomattavasti kun ei tarvi samoja kohtia monen montaa kertaa hyysätä :D Ikeasta!

      Poista
  4. Jostain syystä sun sivut latautuu sairaan hitaasti:( 4 minuuttia kesti, että aukesi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oho, mulla aukee kyllä puhelimella ja ipadillakin kotiverkon ulkopuolellakin ihan ok??

      Poista
  5. Miks sun sivut kestää aueta tosi kauan. Muut blogit aukee saman tien. Onks sun kuvat kovin isoja? Ne kantsis aina tallettaa web-kokoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enpäs tiedä, kun ongelmaa ei itellä oo.. Kuvat on normaalikokosia png.muodossa.

      Poista
    2. Web-sivuilla kaiketi suositellaan yleensä käytettäviksi joko gif taikka jpeg -muotoa kuvissa :) Toki siinä kuvat saattavat hieman kärsiä, kun taas png -kuvissa laatu ei huonone pakattaessakaan. Vaikka mulla ei siis ongelmaa ole ikinä ollut sun sivujen taikka kuvienkaan kanssa! :)

      Poista
    3. En jaksais valittaa mut sama homma täälläkin? :/
      Terv. Kolmas ano

      Poista
    4. Niinno moni käyttää kyllä tota pngtä eikä mitään ongelmaa, osalla on ongelmia ja osalla ei, en tiedä mistä johtuu =(

      Poista
  6. Mulla latautuu sekä puhelimella että netillä ihan normaalisti ja plussaa isoista koosta!!:) Älä vaan vaihda kuvakokoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, sama täällä=D Hieman hämärää.. Joo en, pitäs vaan saada viel isompia jos vaan on mahdollista!

      Poista
  7. Ostin itekkin tällä viikolla ton ghd V:n violetin värisenä (amethyst jos ihan tarkkoja ollaan). Oon kyllä tykännyt!
    Mulla lataantuu sun blogi ihan normaalisti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olisin halunnu kokonaan kultasen! Mut eikai sillä värillä niin väliä, kunhan toimii ja hyvin toimiikin!=) No hyvä. Oon vähän pihalla nyt tästä miksei lataudu jollain..

      Poista
  8. voitko joskus tehä tutoriaalin miten kiharrat hiukses ihan kihartimella? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki, vaikkei siinä mitään ihmeellisiä taikoja tehtäiskään=)

      Poista
  9. mulla myös sama ongelma että sun sivut latautuu muita hitaammin, epäilen että se johtuu siittä että lataat kuvat bloggeriin etkä nettiin ja lisää niitä sitä kautta :) (jossain kohtaa sun on pakko kun bloggerin tila loppuu) ja btw tuo sun oma mustavalkokuva tuossa bannerin alla vasemmalla aukeaa väliin niin isona että osa tekstistä jää sen alle, sit kun aukasee postauksen se menee vasta pieneksi/oikean kokoiseksi /:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kylläpä on jänniä ongelmia kun itellä ei oo mitään eikä osalla lukijoistakaan..

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)