maanantai 20. tammikuuta 2014

-

Oltiin viikonloppuna Siljan kanssa vähän kattelemassa ja kiertelemässä kaupungilla, ei suinkaan tarttunut mitään mukaan. Hyvä kun molemmat yritti puhua toiselle järkeä jostain vaatteesta, "et sä tota tarvi", "muista säästää", "toi ei näytä hyvältä hengarissa".
Yritän kuvata vähän viimeaikaisia ostoksia, vai olisko video kivempi? 
Mä kuvaan jälleen kerran sen kysymysvideon heti tällä viikolla, kunhan kerkeen sellasessa välissä jos aurinko vaikka vielä paistais. Tietokoneen valossa kun on niin nättinä niin nättinä, naama valkosena ja kiiltävänä kun rasvakattila. Eli antakee anteeks, mä teen kyllä sen! 
Sunnuntaina ollaan liikkeen tyttöjen kanssa edustamassa Porin häämessuilla, sinne saa tulla moikkailemaan!


 jenny.


10 kommenttia:

  1. oot tosi makee leidi!! :) eksyin tuonne Newlookin sivuille eilen :) Ja siis mitä vaatteita ja kaikkia. Tyhmä kysymys, mutta tuleeko noihin hintoihin mitään rahtikuluja/tullaus rahoja? Ja tilaatko aina Visalla? Ajattelin itse kokeilla suoraa electronilla. Kiitos vastauksesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tuotteet tulee briteistä, joten tullauskuluja ei tuu. En muista mikä oli ylitettävä summa, että saa postituksen ilmaseks :) Siellä se lukee kyllä kun meet kassalle. Hmm mikäköhän kortti mulla on tuolla Paypalin ekana valintana, on luottokortti ja pankkikortti molemmat siellä mutta taitaapi olla niin että tosiaan pankkikortilla menee paypalin kautta :)

      Poista
  2. Oot niin kaunis! Ja rakastan sun asujas, kunpa munki vaatekaapista löytyis noin kauniita vaatteita ja varsinki kenkiä:D

    VastaaPoista
  3. Käytätkö sää koskaan värillisiä piilareita? :) <3 oot upea!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nou, mä joskus halusin ruskeet mutta niitä ei saanut sillon mun piilareihin jostain syystä:/ Mutta se hinku jäi siihen. Mulla on nää omat jo tarpeeks siniset hihi :) Kiitos sulle<3!

      Poista
  4. Toi paita isontaa sua huimasti :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän jokainen nää että se on tarkoituksella tollanen jättisäkki :))

      Poista
  5. Hei Jenny :) Voinko kysästä, että kun oot tilannut tuolta Newlookista, niin onks siellä jossain maininta esim. saappaiden ympärysmitasta, vai oonko vaan sokee? :D Mua kiinnostas kauheesti muutamat saappaat, mut mun suht isot pohkeet tuottaa ongelmia enkä tiedä uskallanko sen takia tilata.. Aaapuaaa help me!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm.. mä oon mielestäni kans joskus ettiny sitä ympärysmittaa mutta en oo vissiinkään koskaan sitä löytäny sillä joka kerta oon tilannu ilman mittoja ja pitäny peukkuja että menis itelläki ;D

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)