perjantai 20. joulukuuta 2013

Waiting for xmassss...

Täsä mä sit olen vieläkin! Piti mennä nukkumaan viimeistään klo 23 että jaksaa vetää vielä kaks päivää duunia ja sitten pitäs 4 päivää lomailla. 
Eka kuvakollaasi on siis tarkoitettu kaikille jotka kengät voittivat, kai kaikille on tulleet perille paketit? Maksoi postittaminen niin rutosti että saattais meikäläisen sanallinen arkku aueta harvinaisen nopeeta postipateille, mutta Ina ihanuus Ilmajoelta ainakin ilmoitti paketin saapuneen.
Sitten seuraakin taas älytön määrä sekalaisia kuvia, oon vähän överibuukattu ja loppu ja harvinaisen kiireinen tälleen joulun alla, mutta ottakee silmä kättee ja kattokaa kuvii! 
Mä lähe nukkuu!
Herra Napoleon: "Tämä on minun."
Nippe the räkäsilmä ei niin jaksa innostua joulusta. Paitsi sitten kun pääsee kalkkunan makuun..
Eilen sekosin sisustamaan keittiötä joulutunnelmaan..
…ja raivollisesti paketoimaan. Kiva muuten, kun pehmeistä paketeista menee kynnet läpi. Ja tuli taas heitettyä ennätysmäärä kirosanoja teippikoneen takia. Miksi kaikki on tehty niin vaikeeksi….
Päivän asu ja ihanat uudet kenkät ja hamonennnn.<3 
Ihanat tonttupoikani. Kaikki niin hemmetin iloissaan auttamassa mua a)joulusiivouksessa, b)paketoinnissa, c)kuusen kokoomisessa. Ja miten musta tuntuu että toi miekkonen on kasvanut tässä parin viikon saikun aikana toi pleikkarin ohjain käteensä???
Nii...

jenny.

6 kommenttia:

  1. Ihana hame. Mistä moinen löytyy? :)

    VastaaPoista
  2. Mitä joulu merkitsee sulle? Siis uskonnollisessa mielessä..? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanottakoon näin, ettei mulla ole hajuakaan syntyikö tai kuoliko joku vai mitä suuri satukirja kertoo muka tapahtuneen! Mulle joulu merkitsee siis yksinkertaisesti vaan perheelle pyhitettyä aikaa ja harvinaislaatuista yhdessäoloa<3

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)