tiistai 17. joulukuuta 2013

My kind a weekend

Me lähdettiin isännän kanssa "ajoissa" lauantaina ajamaan kohti Hämeenlinnaa. Joo, piti nousta ajoissa että pääsee aamupalabrunssille, joo joo.. Ajettiin puolisen tuntia kun rupes meidän diudi hakkaamaan metallia sen verran, ettei uskallettu muutakun heittää u-käännös ja suunnata takaisin Poriin. 
Tyypillistä tuuria kun on törkeä kiire?!
 Päästiin vihdoin matkaan kohti tyttöjen pikkujouluja, vaan ja ainoostaan 2 tuntia myöhässä aikataulusta.
Tyttelöiset.<3 Yksi puuttuu, tai no on muokattu upeesti selkäni takaa pois..:D
Note to self.. Ota asukuvat ennen sihausta.
Niina ja minää.. Onnistunut asuvalinta sen kaiken kriiseilyn jälkeen…Ei näy teipit ei, vaikka kuinka sanoin että sama se, tukka on edessä kuitenkin:'D
…………..
Joo, käytiin Hämeenlinnan ainoassa auki olevassa "menomestassa"...
 Huh mikä ilta! Kivaa oli ja tarkoitus on että saan Niinan tänne Poriin uudeksi vuodeksi, jee! Kun juhlat oltiin juhlittu ja aamulla herätty, tuli meille äkkilähtö kun rakas äitini, joka toimi koiravahtina, soitti mulle että ihana valkoinen pumpulipallomme on hieman vatta sekaisin, että olisko mahista tulla jo kotio..Siivoamaan…Lattioita.
Mutta koska oon aina sanonut, että tylysti Ikean ja Ideaparkin ohi ajaminen on suurin vääryys maailmassa, oli meidänkin pakko pysähtyä Iparkkiin vaan syömään. Joo, äiti.. Auto toimi ihan ok, mun vaan piti päästä katteleen.. Ja olihan siellä alessa sitten jotain kivaakin.
Kappahl
Outlet
Outlet..20e!!!
Kappahl
Sitten lopuksi ah minun uusi rakkaus. Tai no uusi ja uusi, kattelin tätä jo Mallorcan Mangossa mutta en ostanut sitä sen kalliin hinnan takia. Nyt se oli sitten n.60e halvempi, ja kyllähän se lähti mukaan ilman mitään sen suurempia mukinoita. 
Etukäteisjoululahja itelle.

jenny.

PS. Muistakaa osallistua kenkäarvontaan ja vielä saa laitella kysymyksiä tänne.


10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Se on kyllä kiva mutta kauheen 'imarteleva' mätisäkki se on :D

      Poista
  2. sä nyt oot sen verran hemaseva ämmä, et luuletko että joku oikeesti huomas noi sun teipit? :D

    VastaaPoista
  3. mistä oot ostanu ton ihanan hameen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmaan 2 v vanha ja jos en väärin muista niin ebay…? :D

      Poista
  4. Eikää oot niin ihana!:D ♥ Mun on pakko raahata sut joskus mun kanssa viihteelle!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KÄÄÄY<3 millai muija muute.. "mis mun avaimet on?" - sun kädessäs.. :--D

      Poista
  5. Ihana postaus ja ihanan paljon kuvia taas!!:) Joko on työn alla joku hiustutoriaali VIDEONA? =) Ei vaan, mut jotain pikkuvinkkejä miten saat aina hiukset noin tuuhean näköisiksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos !!:) Ei oo ei, mutta kun nyt sanoit niin voisin jotain kehitellä. Ainoa vaan, että kun kun.. Mä tupeeraan aina epäonnistuneesti tukkaani vähän päältä mut muuta mä en sille sitten tee. Paksu karva kyllä tekee oman juttunsa!

      Poista

Kiitos asiallisesta kommentistasi :)